Helyreigazítás |
2010. március 07. vasárnap, 13:31 |
A BVG Bayerische Verwertung Kereskedelmi Kft. kérésére az alábbiakat közöljük: A Napi Gazdaság 2010. február 15. számának 3. oldalán valótlanul közölte, hogy „Ismeretlen hátterű cég árul ismeretlen eredetű szőnyegeket immár hetek óta Budapesten. A Bayerische Verwertungs Gesellschaft állítólag egy német takarékpénztár megbízásából értékesíti mélyen ár alatt a ’biztosítéki tulajdonként átruházott’ darabokat.” A szőnyegértékesítésben részt vevő társaságok létezőek az alábbiak szerint. A német takarékpénztár a szőnyegkiárusítás lebo nyo lításával a Bayerische Ver wer tungsgesellschaft mbH-t (székhelye: D-97688 Bad Kissingen, Balthasar-Neumann-Promenade 6.) és a „BVG Bayerische Ver wertung” Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaságot (székhely: 1117 Budapest, Budafoki út 183.) bízta meg. Mindkét céget – a székhelye szerint – a cégjegyzékbe bejegyezték. A „BVG Bayerische Verwertung” Kereskedelmi Kft.-t a Fővárosi Bíróság mint cégbíróság bejegyezte, a társaság adószámmal rendelkezik. Az áruk eredete számlákkal és szállítólevéllel igazolt. A szőnyegek árát és minőségét szakértő vizsgálta felül. A szőnyegkiárusítás egy német takarékpénztár megbízása alapján történik, a takarékpénztár részére hitelbiztosítékként átruházott árukontingensből. A lap elismeri, hogy a cikk Rotraud Braun asszony jó hírnevét sértette, mivel valótlan tényt állított, valamint valós tényt hamis színben tüntetett fel. A cikkben foglalt állítással ellentétben a valós tény az, hogy Rotraud Braun asszony tapasztalt csomózásügyi szakértő, aki károsultja és nem károkozója volt egy csalási ügynek Németországban. A Rheinische Post regionális újság 2008. március 20-i számában egy felhívást éppen Rotraud Braun kezdeményezett a csalók ellen. Rotraud Braun 30 éve elismert keletiszőnyeg-szakértő Németországban. A cikk valótlanul állította, hogy a „lapunk tudósítóját erőszakkal eltávolították a kiárusítás helyszínéről”. A tudósító a társaság forgalma iránt érdeklődött, ezt követően tény, hogy a tudósítót udvariasan megkérték az eladók a helyiség elhagyására. Állításunkat videofelvétel és szemtanúk tudják igazolni. (A „szőnyeg-ügyre” lapunkban még visszatérünk.) Forrás: Napi Gazdaság http://www.napi.hu/default.asp?cCenter=article.asp&nID=437888A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- „goliat” győzött, majd aludt egy picit.
- Tovább csökkent az elektronikus média reklámbevétele
- Cégvezetők Jótékonysági Bálja - Kedvezmény Lépéselőny Tagoknak
- Hogy tisztán lássunk az üzletben…. VISION FIX
- Hirdetési megoldások piactere az interneten: startol a MediaVásár
- Üzletember és otthon
- Tanulság, amit a közösségi portálok mutatnak
- A nők recepteket, a férfiak pornót néznek
- Felmérés a közösségi oldalak használatáról
- Hitelesség a közösségi médiában
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..