English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Hitelesség a közösségi médiában Nyomtatás E-mail
2010. április 27. kedd, 03:00

04_27marketing1 A közösségi hálózatok mára körülbelül 940 millió embert érnek el globálisan. Habár a platform ezáltal óriási lehetőséget hordoz a hirdetők számára, a márkáknak figyelembe kell venniük az informális hálózat íratlan szabályait és kivívni a hitelességet.


Az InSites Consulting globális felméréséből kiderül, hogy a legtöbben személyes okokból regisztrálnak, például hogy üzeneteket küldjenek, képeket nézegessenek, közzétehessék aktuális állapotukat és reagálhassanak másokéra. Azonban egyre több a termékekkel vagy szolgáltatásokkal kapcsolatos interakció is, mivel a márkák szorgalmazzák az online szóbeszéd kialakulását.
Arra a kérdésre, hogy a közösségi oldalakon a márkákkal kapcsolatos információk közül melyiket tartják a leghitelesebbnek, a megkérdezettek többsége a többi felhasználót nevezte meg. „Maga a márka” kevéssel lemaradva a második helyre került, jóval megelőzve az újságírókat, akik pedig hagyományosan objektív hírforrásnak számítanak. A válaszadók jóval kevésbé bíztak a marketingesekben – mely a márkáktól külön válaszkategóriát jelentett a felmérésben – és a márka versenytársainak sem igazán hittek.
A vélemények földrajzi elhelyezkedés szerint is eltértek: Dél- és Kelet-Európában inkább a fogyasztói szóbeszédnek hisznek, míg Ázsiában és Dél-Amerikában a márkának.
Az eredmények összhangban állnak egy korábbi felméréssel, mely a felhasználó szóbeszéddel kapcsolatos bizalmi attitűdöket vizsgálta.
Az InSites azt is feltárta, hogy bár nem a márkákkal kapcsolatos rajongói oldalak a legnépszerűbbek a felhasználók körében, jelentős az arányuk. Azok között a felhasználók között, akik valamely oldal rajongójává váltak, 35% márkák iránti támogatását is kifejezte.
Összességében, a világszerte megkérdezett felhasználók 58%-a vált rajongóvá, 79% pedig csoportokhoz is csatlakozott.

Forrás: Direkt Marketing Szövetség

www.dmsz.hu

 

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Inveszt-Alfa Kereskedelmi, Szo... Inveszt-Alfa Kereskedelmi, Szolgáltató és Ingatlanforgalmazási Kft.
Juhász Ferenc

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Jade XXI Kft.
Solymos Péter

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Varga és Fia Kft.
Varga Árpád

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Weir Minerals Hungary Kft.
Puskás Ferenc

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.