Kéretlen reklámok: mit utálunk a legjobban? |
2007. április 21. szombat, 19:26 |
A DM-küldemények jövőjeAz adatkezelés hatása a marketingreSokan azt hiszik, lejárt a hagyományos Direkt Marketing eszközök kora, azaz nem érdemes postaládákba tömködni a küldeményeket, hiszen nem véletlenül áll egy szemetes közvetlenül a postaláda alatt. Rosszul gondolják. A Direkt Marketing piac hihetetlen távlatok elé néz, akár még tízszer ennyi levelet is kaphatunk a jövőben, ha követjük a nyugat-európai trendeket.
Kérdése van a cikkhez? Írja meg a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre! Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében? Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →
A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben. |