Talma, a milliárdos értékű reklámarc |
2008. június 29. vasárnap, 18:10 |
A legsármosabb magyar sportolóNégymilliárd forint értékű médiamegjelenést ért el tavaly Talmácsi Gábor, és várhatóan idén sem esik vissza a róla szóló cikkek száma a versenyző menedzsere, Stefano Favaro szerint. Mindez pedig a szponzorok szempontjából is jelentős értéket ad a világbajnoknak. Tovább a teljes cikkhez →
Kérdése van a cikkhez? Írja meg az
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
e-mailcímre!
A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben. |