Talma, a milliárdos értékű reklámarc Nyomtatás
2008. június 29. vasárnap, 18:10


Talma, a milliárdos értékű reklámarc

A legsármosabb magyar sportoló

Négymilliárd forint értékű médiamegjelenést ért el tavaly Talmácsi Gábor, és várhatóan idén sem esik vissza a róla szóló cikkek száma a versenyző menedzsere, Stefano Favaro szerint. Mindez pedig a szponzorok szempontjából is jelentős értéket ad a világbajnoknak.

A világbajnoki cím óta jelentősen megnőtt az érdeklődés iránta, mind a média, mind a támogatók részéről. Ahogy jöttek az eredmények, megállapodtunk Gáborral, hogy nem fogunk minden apró dolgot elvállalni, megnézzük, ki milyen együttműködési lehetőséget kínál, és ez alapján kötünk szerződéseket...




Tovább a teljes cikkhez

 

 

Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!



Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →





 



A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.
 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.