Láthatatlan cigarettareklámok a fesztiválokon |
2008. július 28. hétfő, 21:30 |
Majdnem minden fesztiválonA Philip Morris két márkájával, a Marlboroval és a Multifilterrel mára gyakorlatilag az egész hazai könnyűzenei fesztiválpiac egyedüli dohánybeszállítójává és támogatójává vált. Az egyre szigorúbb reklámtörvény miatt azonban megpróbálnak úgy csinálni, mintha ott sem lennének. Kérdése van a cikkhez? Írja meg a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre! Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében? Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben. |