Nemzet csalogánya tér, raszta és hűs hónalj Nyomtatás
2009. április 30. csütörtök, 05:00


Mátyás király álruhában, a Tesco családbarát-olcsó, a Pannon meg egy pizzaszelet áráért kínálja a mobilnetet. A TNS Media Intelligence és a Kreatív Online áprilisi kampányjelentése.


http://www.kreativ.hu/cikk.php?nl=2959&id=23810&aai=0&s=0

 

Forrás
Kreatív Online
www.kreativ.hu

 

A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.
 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.