Fotel címmel új ügyfélmagazint indított a Vodafone |
2009. július 13. hétfő, 03:00 |
"Egyre többet adunk" – a Vodafone új szlogenje vadonatúj kommunikációt takar. Ennek részeként új, kéthavi ügyfélmagazint indít a mobilszolgáltató, Fotel címmel.
A 100 oldalas magazin 50 oldalon érdekes olvasnivalókkal, glossy jellegű magazinos tartalmat kínál a Vodafone üzletekbe betérő ügyfeleknek, 50 oldalon pedig integráltan jeleníti meg a Vodafone szolgáltatásait, legyen szó tarifacsomagokról, mobilinternetről vagy készülékválasztékról. A magazin kistestvére a 36 oldalas Fotel Mini (ez váltja fel a korábbi „One” magazint), amely több mint 300 ezer példányban jut el a havidíjas előfizetőkhöz. A Vodafone a magazinok elkészítésével korábbi partnerét a Sanoma Budapest Márkamagazin részlegét bízta meg. Forrás:
A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.Front Page Communication |