A YouTube-on reklámozzák Magyarországot |
2009. július 23. csütörtök, 03:00 |
A Magyar Turizmus Zrt. a videómegosztón saját márkázott csatornán mutatja be reklámfilmjeit. Elindította YouTube-csatornáját a Magyar Turizmus Zrt. (MT), így ezek után a világ legnagyobb videó megosztóján immár saját, márkázott csatornán át is közzéteszi reklám- és turisztikai filmjeit, illetve az ott fellelhető rövidfilmekkel is színesíti hazánk turisztikai megjelenését - közölte a társaság. A www.youtube.com/hungary címen elérhető oldallal az MT nem titkolt célja, hogy a csatornára feliratkozók, illetve a videókat megtekintők körében népszerűsítse hazánk turisztikai kínálatát, és a jövőben direkt üzeneteket jutasson el hozzájuk. A középtávú célok között szerepel továbbá egy, kifejezetten a YouTube-on meghirdetett pályázat is, melyen vagy az MT korábbi kisfilmjeinek feldolgozását, vagy teljesen saját készítésű országimázs-filmeket vár majd a társaság. Peresztegi Zoltán, a Google magyarországi vezetője a kezdeményezéssel kapcsolatban elmondta: 2009-ben várhatóan az európai utazási piac 38 százalékát az interneten keresztül foglalják, ezért kiemelkedően fontos, hogy a kínálati oldal szereplői a megfelelő eszközökkel próbálják elérni az utazóközönséget. Forrás: A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben. |