A megújulások nyara a Szentkirályinál Nyomtatás
2009. július 28. kedd, 03:00

A 2009-es év kedvezőtlen gazdasági körülményei ugyan az üdítő- és ásványvízpiacra is hatottak, de az előnytelen változások nem minden márkára igazak.


07_28_mark A Szentkirályi Ásványvíz Kft. 2009 nyarán a fogyasztói igényekhez jobban igazodva újdonságokat vezetett be több termékénél is. A közkedvelt Szentkirályi ízesített víz termékcsalád július második felétől újra enyhén szénsavas formában, és egy új üdítő ízkombinációval (grapefruit-lime) kerül a boltok polcaira, míg a Szentkirályi jeges teák külsőleg, belsőleg megújulnak.

A magyar ásványvízpiac nagykövetének, a Szentkirályi Ásványvíz Kft.-nek már a kezdetektől fogva az innováció és az új lehetőségek keresése volt a legfobb mozgatórugója. Így nem véletlen, hogy a gazdasági válság ellenére most is újdonsággal rukkolt elő az egyik termékcsaládnál, míg egy másiknál új termelési technológiát vezetett be, ezzel egy még szélesebb fogyasztói kört kielégítve.

A jelenlegi, népszerű Szentkirályi ízesített vizek (citrom-menta, málna-indiáncseresznye) mellett egy újabb, üdítő ízkombináció kerül forgalomba július végétől, ez pedig a grapefruit-lime. A Szentkirályi a termékek kifejlesztésénél legmesszebb menőkig figyelembe vette a csökkentett cukor- és kalóriatartalmú üdítőitalok irányába mutató növekvő fogyasztói igényt, így a termékcsalád lényegesen alacsonyabb kalóriát és gyümölcscukrot tartalmaz, mint korábban. Az üdítőhatás fokozása érdekében az ízesített vizek enyhén széndioxiddal dúsítottak.

A hazai vállalkozás 2008 áprilisától kínálja jeges tea termékeit a vásárlóknak. A Szentkirályi jeges teák különleges ízvilágát a kiváló07_28_meneg2 minőségű fekete tea és a természetes gyümölcsaroma harmonikus aránya adja, valamint a kimagasló szakértelem és gondosság, amely a cég termékeinek elkészítését jellemzi. Ez év júliustól azonban a kedvelt Szentkirályi jeges teák egy új, még korszerűbb, steril gyártósoron készülnek. A technológiaváltás eredményeként a Szentkirályi jeges tea maximálisan kielégíti a jeges teákat kedvelő fogyasztók igényeit, amely a természetesebb, üdítőbb ízhatásban, tartósítószer-mentességben, közkedvelt palack formában valósul meg. A jeges teák ezentúl is két ízben (citrom, barack) és másfél, valamint fél literes kiszerelésben lesznek kaphatóak.

A termékek július második felétől a nemzetközi és hazai áruházláncok, hiper- és szupermarketek polcain megvásárolhatók.

Forrás:
Below The Line Magasin

www.btl.hu

A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.
 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.