English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Nagyobb banner vagy gazdagabb tartalom? Nyomtatás E-mail
2009. november 20. péntek, 03:00

11_20_mark2

 

 

Az Eyeblaster friss jelentése szerint a hirdetés méretének növelése nem feltétlenül a legjobb megoldás a forgalom növelésére.


A kutatás szerint a banneres hirdetéseknél, ahol a méret jócskán befolyásolja a láthatóságot, a nagyobb általában jobb. A rich media bannerek azonban, mint a kinagyítható bannerek és az átúszó reklámok sikere főleg a kreatívtól függ, nem pedig a mérettől.

A jelentés szerint a rich media hirdetések „kettőnél több dimenziósak – a pixeleket flash, videó és további megoldások segítik abban, hogy megragadják a felhasználók figyelmét. Emiatt a rich media esetében a méret a siker csupán egyik összetevője.”

A videó például jelentősen javította a rich media hirdetések eredményeit – összesen mintegy 71%-kal.

Az Eyeblaster szerint a megnyitható bannercsíkok esetében volt a legmagasabb az interakciós arány a rich media körében, melyet a kinagyítható bannerek követtek. A reklám-beágyazások esetében volt a legmagasabb a reklámon történő „időzés” (dwell rate) aránya.

Az olyan rich mediát tekintve, amelynek mozgókép tartalma is volt, a lenyitható, „udvarias” bannerek tartalmazták általában a leghosszabb videókat, míg a teljes képernyő szélességű bannereket játszották le teljes hosszúságukban a legnagyobb valószínűséggel.

„Meg kell találni az egyensúlyt az egység méretei és egyéb tulajdonságai között feltételezve, hogy a költségvetés változatlan, így a nagyobb méret kevesebb mozgóképet és rich media tartalmat tesz lehetővé” – írja a jelentés. „Az elemzés legfontosabb következtetése az, hogy a méret növelése a hagyományos bannerek esetén ajánlott, a rich media esetében azonban a videós tartalom hozzáadására, a jobb kidolgozásra és a kifinomult kreatívra érdemes helyezni a hangsúlyt.”

Szektoronként eltérő volt a felhasználók interakciós szintje is. Az olyan hirdetések, melyek egy márka ismertségét igyekeztek növelni, nem pedig egy konkrét termékét, jegyezték a legmagasabb interakciós és dwell rátát.

A műszaki cikkek és az autóipar rich media hirdetési kapták a leghosszabb figyelmet, míg a hírekkel és a médiával kapcsolatos reklámokat játszották le teljes hosszukban a legtöbb esetben a fogyasztók.

Mindent egybevetve, az Eyeblaster szerint a hagyományos bannerek világszerte átlagosan 0,1%-os átklikkelési arányt értek el, míg a rich media hirdetések 0,3%-ot.

Forrás:

Direkt Marketing Szövetség

www.dmsz.hu

A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.
 

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

PENTACOLOR Textil- és Vegyipa... PENTACOLOR Textil- és Vegyipari Szolgáltató Fejlesztõi Kft.
Bédics István

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Graffito Kft.
Török Ferenc

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Adriatic Challenge
Turi Melinda

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Körösszolg-Szarvas Kft.
Kovács Imréné

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.