Nagyobb banner vagy gazdagabb tartalom? |
2009. november 20. péntek, 03:00 |
Az Eyeblaster friss jelentése szerint a hirdetés méretének növelése nem feltétlenül a legjobb megoldás a forgalom növelésére. A kutatás szerint a banneres hirdetéseknél, ahol a méret jócskán befolyásolja a láthatóságot, a nagyobb általában jobb. A rich media bannerek azonban, mint a kinagyítható bannerek és az átúszó reklámok sikere főleg a kreatívtól függ, nem pedig a mérettől. A jelentés szerint a rich media hirdetések „kettőnél több dimenziósak – a pixeleket flash, videó és további megoldások segítik abban, hogy megragadják a felhasználók figyelmét. Emiatt a rich media esetében a méret a siker csupán egyik összetevője.” A videó például jelentősen javította a rich media hirdetések eredményeit – összesen mintegy 71%-kal. Az Eyeblaster szerint a megnyitható bannercsíkok esetében volt a legmagasabb az interakciós arány a rich media körében, melyet a kinagyítható bannerek követtek. A reklám-beágyazások esetében volt a legmagasabb a reklámon történő „időzés” (dwell rate) aránya. Az olyan rich mediát tekintve, amelynek mozgókép tartalma is volt, a lenyitható, „udvarias” bannerek tartalmazták általában a leghosszabb videókat, míg a teljes képernyő szélességű bannereket játszották le teljes hosszúságukban a legnagyobb valószínűséggel. „Meg kell találni az egyensúlyt az egység méretei és egyéb tulajdonságai között feltételezve, hogy a költségvetés változatlan, így a nagyobb méret kevesebb mozgóképet és rich media tartalmat tesz lehetővé” – írja a jelentés. „Az elemzés legfontosabb következtetése az, hogy a méret növelése a hagyományos bannerek esetén ajánlott, a rich media esetében azonban a videós tartalom hozzáadására, a jobb kidolgozásra és a kifinomult kreatívra érdemes helyezni a hangsúlyt.” Szektoronként eltérő volt a felhasználók interakciós szintje is. Az olyan hirdetések, melyek egy márka ismertségét igyekeztek növelni, nem pedig egy konkrét termékét, jegyezték a legmagasabb interakciós és dwell rátát. A műszaki cikkek és az autóipar rich media hirdetési kapták a leghosszabb figyelmet, míg a hírekkel és a médiával kapcsolatos reklámokat játszották le teljes hosszukban a legtöbb esetben a fogyasztók. Mindent egybevetve, az Eyeblaster szerint a hagyományos bannerek világszerte átlagosan 0,1%-os átklikkelési arányt értek el, míg a rich media hirdetések 0,3%-ot. Forrás: Direkt Marketing Szövetség www.dmsz.hu A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- Nyugati kényelem keleten…
- Ami ingyen van, mindig drága
- A magyar cégekhez kötődünk leginkább
- Megdöbbentő ingyen reklám
- Hogy erősítse fel marketing üzenetét a feloldása helyett?
- A szájhagyományra offline és online is ugyanazok a szabályok vonatkoznak
- A fogyasztók többsége a neten is megosztja elégedettségét
- Ön brand a környezetében?
- A férfi, a nő és az átlag
- Nyilvánosságra hozták 2010 legértékesebb világmárkáit
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..