Jönnek a Twitter-reklámok! |
2010. április 15. csütörtök, 03:00 |
Fizetett céges üzeneteket, promotált tweeteket is meg fog jeleníteni a jövőben a Twitter - közölte a csevegőszájt. A Bloomberg beszámolója szerint a 2006-ban alapított, immár napi 50 millió rövid üzenetet közvetítő közösségi oldal csak tavaly kezdett a bevételekre koncnetrálni: a Microsofttal és a Google-lal kötött, összesen 25 millió dolláros disztribúciós szerződések elegendőek voltak ahhoz, hogy 2009-re nyereségessé tegyék a Twittert. Az első pénzügyi igazgatóját, Ali Rowghanit idén februárban leigazoló cég szerint a promotált bejegyéseket úgy jelenítik meg, mint a normál tweeteket, illetve több hirdetőnek lesz majd lehetősége arra, hogy ilyen rövid üzeneteket tegyen közzé. Azok a fizetett üzenetek viszont, amelyekkel a felhasználók nem lépnek interakcióba, el fognak tűnni - közölte a társaság. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- Nyugati kényelem keleten…
- Ami ingyen van, mindig drága
- A magyar cégekhez kötődünk leginkább
- Megdöbbentő ingyen reklám
- Hogy erősítse fel marketing üzenetét a feloldása helyett?
- A szájhagyományra offline és online is ugyanazok a szabályok vonatkoznak
- A fogyasztók többsége a neten is megosztja elégedettségét
- Ön brand a környezetében?
- A férfi, a nő és az átlag
- Nyilvánosságra hozták 2010 legértékesebb világmárkáit
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..