English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

A piaci rés marketing stratégiája Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
ImageA nagy üzlet a kis résben rejlik

Mi az a niche marketing?

Ha megkérdezne egy átlagos marketingest vagy médiatervezőt, hogy mi okozza számára manapság a legnagyobb fejtörést, akkor bizonyára azt válaszolná, hogy a média felaprózottsága. A széles sáv rohamos terjedésével, a hagyományos csatornák, mint a tv és az újság fokozatosan leépülnek. A hirdetők a hagyományos csatornákon érdemi eredményeket már csak úgy érnek el, ha egy halom pénzt elköltenek.


Akkor mi a megoldás, ha szűkös a költségvetése? A niche marketing, vagyis a piaci rés marketing stratégiája. (A niche marketing egy jól körülhatárolható szűkebb, új szegmens megcélzását jelenti). Ráadásul az interneten a módszerhez kapcsolódó kommunikáció különösen hatékonyan és olcsón megvalósítható.

Ha a vásárlók egy szűk, azonban jól meghatározható szegmense érzelmileg elkötelezhető egy termék vagy szolgáltatás mellett, az a marketingesek számára valódi aranybánya. Tulajdonképpen röviden ez a niche marketing lényege.

ImageDerítse ki Ön is, mely piaci résben tud üzlete teljes gőzzel működni, majd alakítsa ki hozzá webes kommunikációját. Ha körülnéz, láthatja, hogy a különböző versenyek, véleménycserék megállás nélkül zajlanak az interneten, melyek a kreatív, számítógép-megszállott közönségből már önmagukban is egy piaci szegmenst hoztak létre. Az emberek azért blogolnak, mert szórakoztatja őket és élvezik, hogy lehetőséget kapnak véleményük kinyilvánítására.
A cégeknek csak annyi lenne a dolga, hogy fórumot biztosítsanak közönségük számára és hagyják, hogy a vásárlók alakítsák tovább a cég történetét. Ha ezt megtennék, nem csak ingyenes tartalommal gazdagodnának, hanem örök életre elkötelezett vásárlókra is szert tennének.

ImageElső lépésként a legfontosabb azonban, hogy megtalálja az Ön számára legmegfelelőbb piaci rést. Olyan vásárlókat, akiknek igényeit tökéletesen ki tudja elégíteni terméke vagy szolgáltatása. Minél jobban fókuszál és minél szűkebb a rés, annál hatékonyabban tud majd kommunikálni vevőivel a mindennapokban, hisz ők a legtöbb tulajdonságban megegyeznek egymással.

A hangsúly a lehető legsokrétűbb, rendszeresen kommunikáción van. Vagyis amilyen módon csak tudja, bombázza információkkal fogyasztóit. Ha jól választotta meg piaci rését, akkor ez nem kerül sok idejébe és energiájába, hiszen szűk célcsoportja minden tagja nagyjából ugyanazokat az eszközöket használja így mindegyiküket többször is elérheti ugyanaz az információ. Így nagyobb az esélye, hogy legalább egyszer reagálni is fognak rá.
Image
Alapszabály, hogy vásárlói minél inkább magukénak érzik termékét, minél intenzívebben része a mindennapos sikereiknek, annál nagyobb vehemenciával fognak cselekedni is - vagyis hozzászólásokat küldeni a blogban, tapasztalataikat megosztani a többiekkel stb.
Az Ön által alkalmazott kommunikációs eszköz lehet hírlevél, blog, fórum, egy rövid, tovább küldhető videó a honlapon, egy személyre szabható e-card vagy bármi más. A lényeg, hogy az összes kifelé történő kommunikáció tökéletesen személyre szabott vagy szabható legyen és minél inkább reakcióra ösztönözze közönségét.
A következőkben bemutatunk néhány olyan nemzetközi példát, akik az internetes kommunikációban sikeresen alkalmazták a niche marketing stratégiát.


Az M&M's csoki golyó története

ImageUgyanúgy, mint a kis csokival bevont golyócskák, az M&M's weboldal is rabul ejti a látogatóit. Az érdeklődők egyedi feliratozású csoki golyókat készíthetnek, melyeket ha megrendelik házhoz szállítja részükre a cég. Ha még interaktívabb élményekre vágynak, ellátogathatnak egy társoldalra, a "becomeanmm.com" honlapra, készíthetnek egy teljesen személyre szabott M&M's golyócskát amit aztán megjeleníthetnek egy fényképen vagy mozifilmben.
Ez a példa nyilván elmegy már a promóció irányába, azonban minden olyan honlap, mely megérinti a látogatókban a játékos gyermeket, jó úton jár, mert a szórakoztatás által érzelmileg elkötelezi őket.


"Piszkos játék"

Most ne a kifejezés hétköznapi értelemben vett jelentésére gondoljon. Az egyik külföldi mosópor márka a legutóbbi promóciójában annyi interaktív eszközt használt, amennyit csak lehetett: e-card-ot, információt tartalmazó pop-up buborékokat és játékokat. A márka nem csak a legfontosabb vevőit célozza meg - anyákat a rendetlen gyermekeikkel - hanem a "piszkos" kölyköket magukat is.
Ha egy anyuka ellátogat a Wiskmom.com honlapra, akkor fényképet készíthet büszkeségéről, feltöltheti azt és címlapfotóként beillesztheti egy magazin főoldalára.
Ezenkívül anyukák és gyerekek által kedvelt játékok is találhatók a honlapon.
ImageNéha feltűnik egy-egy szövegbuborék is, kis mosási tippeket tartalmazva az egyes szennyeződések eltüntetéséhez. Ezenkívül egy környezetbarát elemben elhelyeztek egy kalkulátort, mellyel pontosan kiszámítható mennyit spórol az anyuka és mire tudja elkölteni a megtakarított pénzt, ha ezt a koncentrált mosóport használja.

A sikeres niche marketing kommunikáció kulcsa: keressen egy olyan terméket vagy szolgáltatást amit a fogyasztók rendszeresen használnak és hívja fel rá egy teljesen szokatlan módon a figyelmet.
A fenti weboldal egy tökéletesen jó példa erre.

Hogy hozhat sikert a niche marketing az Ön számára?

ImageAmikor az üzlete profiljához leginkább illeszked?ľ piaci rés után kutat, ne feledje a következőket: keressen egy kevésbé telített piacot, mely kapcsolódik alapvető tevékenységéhez. Aztán tervezze meg a kommunikációs stratégiáját, melynek lényege, hogy személyes húrokat pendítsen meg közönségében. Alakítson ki egy interaktív környezetet a számukra, felhasználva annyi eszközt amennyit csak tud, természetesen olyanokat melyek támogatják az Ön témáját.Számos sportban érintett márka alkalmazza már a fenti megközelítést. A Nike például létrehozta a NikePlus-t egy olyan weboldalt, melyet speciálisan a futók számára fejlesztett ki, hogy időben értesüljenek a futóversenyekről, nyomon tudják követni saját teljesítményüket vagy megoszthassák élményeiket a többi futóval.Az ötlet: használja ki az interaktív környezet előnyeit, hogy összehozhassa azokat az embereket akiknek közös az érdeklődési körük. A módszer: Legyen kreatív. A lehetőségek korlátlanok. Csak a csillagos ég vagyis a világháló a határ.

 

Forrás: Internet-Marketing

www.internet-marketing.hu 

A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.
 

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

MEGALUX Fénytechnikai Kft.
Szõcs Csaba

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Econo-Star Kft.
Kiss Mária

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Horizont Kft.
Kovács Péter

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Budai Autóház II.
Nagy István

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.