English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

A tudatosan hirdetett webreklámról Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Hol helyezze el hirdetését?

Építsen a tudat alatti felismerésre!

ImageMegfigyelte már amikor egy ismerős városban sétál az utcán, hogy az egyik dolog felkelti a figyelmét, a másik pedig nem? Észrevette már, hogy amikor utasként utazik egy kocsiban sokkal több dolgot vesz észre, mint amikor Ön a sofőr? Engedje meg, hogy megosszak Önnel egy titkot: minden információt látunk és hallunk – és egyéb érzékszerveinkkel is tapasztalunk – függetlenül attól, hogy felismerjük-e azt végül vagy sem.


Amikor nézünk, a látottakra automatikusan reagálunk, tekintet nélkül arra, hogy hol és mikor látjuk azt. Ugyanez a helyzet mindennel amit hallunk. „Az emberek nem tudnak nem reagálni. Legfeljebb néha az a válasz, hogy figyelmen kívül hagyják az ingert.”

A következőkben elolvashatja, milyen szempontokat érdemes figyelembe vennie hirdetései elhelyezésénél, ha azt szeretné, hogy célpiaca a lehető legnagyobb mértékben reagáljon üzeneteire.
Az emberi viselkedés mechanizmusa teljesen egyforma amikor végighajt egy utcán, hall egy hangot vagy szörföl egy weboldalon: figyelmen kívül hagyás vagy fókuszálás, visszalépés vagy megismerés.
A hirdetések valódi lényege pedig: ha sikerül elkapni célközönsége figyelmét, akkor a szívükre, elméjükre és pénztárcájukra is hatni tud, mert fókuszálni fognak termékére és meg akarják ismerni azt.

Hogy működik a figyelem?
ImageAz emberek általában nagyon jók a blokkolásban – a meg nem látásban – ami a reklámokat illeti. Sajnos ez a helyzet. Pedig nem lehet direkt nem látni valamit ami a látókörünkbe esik. Csak tudatosan - vagy tudattalanul - választhatjuk azt, hogy figyelmen kívül hagyunk valamit. Bármelyiket is tegyük, az idegrendszernek el kell fogadnia a dolog (pl. a hirdetés) létezését, hogy tudja hova ne irányítsa a figyelmet.
Az  Ön látogatói is csak azután választják ki, hogy figyelmet fordítanak-e hirdetésére vagy nem tör?ľdnek vele, miután a tudattalan elméjük jelezte tudatuknak, hogy valamire érdemes fókuszálnia vagy épp fordítva.
Ugyanez igaz a hallásra is. A szülő képes meghallani gyermeke kétségbeesett hangját a zsúfolt játszótér túloldaláról, a szerelmes megismeri partnere lépteit a rengeteg járó-kelő közül – mindannyian számtalan finom jelet érzékelnek és amikor összegzik őket, a tudattalan elme jelzi a tudatosnak, hogy „Most figyelj!”.

Azt az információt mely nincs a direkt fókuszunkban (mert éppen nem vagyunk érdekeltek a témában) úgy érzékeljük mint egy értelmes zajt. Az értelmes zajt általában vételi zavarként ismeri fel az agy, de igazából nem az, hiszen azzal, hogy meghatározta milyenségét, már kiválasztotta a tudattalanunk olyan valaminek, amivel érdemes foglalkozni. A legjobb példa az értelmes zajra amikor egy gyerek sír a játszótéren. Ön beszélget a többi szülővel és hirtelen a társalgás lényegtelenné válik. A gyerrmekének szüksége van Önre.
ImageBármi ami felkelti a figyelmét, az többé már nem zavaró körülmény, mert felkeltette a figyelmét. Amikor Ön észleli, hogy gyermeke sikoltása csak az öröm kifejezése volt, megrázza a fejét és visszatér az eredeti beszélgetéshez.
Hogy mi kelti fel a figyelmünket az a szelekciós mechanizmusunktól is függ, mely szoros összefüggésben áll a kultúrával, anyanyelvvel, életkorral, nemmel, iskolázottsággal, életstílussal stb.
Szerencsére a szelekciós mechanizmusok használatához nem szükségszerűen fontos a részletes megértésük. A lényeg az Ön számára a következő:

Ha eléggé ismeri a célközönségét,
- akkor tudja, hova tegyen értelmes zajt a vizuális területükre – vagyis hirdetést a weboldalára,
-
így ők amikor meglátják azt azonnal befejezik amit eddig csináltak és ráfókuszálnak, ahelyett, hogy figyelmen kívül hagynák.

A média szakemberek veszte: amiről nem tudnak
ImageLéteznek olyan reklámhelyek, melyek nagyon jól teljesítenek. Azonban a média tervezés és vásárlás folyamata általában meglepő módon zajlik. A média ügynökségek nem sokat tudnak arról az anyagról amit szeretnének kihelyezni a webre. Pontosabban nem beszélnek azokról a dolgokról melyek nyilvánvalóak lennének, hogy figyelembe kell venniük:
- Hogy néz ki a hirdetés?
-
Mi minden található még az oldalon ahova a hirdetést szánjuk?
-
Milyen lesz az összhatás az oldalon?

A reklám kihelyezések megtérülése sokkal magasabb lenne, ha a média szakemberek a hirdetések helyének kiválasztása előtt válaszolnának néhány a felhasználók viselkedését nagyon is jellemző kérdésre:
- A célközönség szociálisan aktív? (blogol stb.)
-
Rendelkezik kiterjedt társadalmi kapcsolatokkal? (tovább ajánlás lehetősége)
-
A reklám személyes oldalon kerül kihelyezésre (pl. gmail fiók)
-
Szoros kapcsolatban áll-e a célközönség bármivel? (motiváció kiderítése)

A következő kérdések a technikai tervezés miatt fontosak:
-
Hányszor fog a célközönség bármilyen formában is találkozni az anyaggal egy adott időszakon belül?
-
Kapcsolódik-e blog bejegyzés a kampányhoz?
-
Ha egy többlépcsős kampány, akkor mennyi idő múlva kezdődik a 2-es fázis?
-
Melyek a célpiaci fő értékei? (kulturális, vallási stb. – helyszín miatt fontos)

ImageHa egy média kampány tervezése során Ön vagy a megbízott szakember gondot fordít a fenti elemek érvényesülésére, az rendkívüli módon leszűkíti, hogy hol jelenhet meg hirdetése, így a helyszín is nagy mértékben elősegíti majd üzenete elfogadását célközönsége elméjében.
A felhasználók annyira sok reklámot látnak nap mint nap a weben, hogy a média szakemberek számára csupán egy pillanat áll rendelkezésre, hogy elkapják a célközönség figyelmét. Éppen ezért annyi információt kell tudniuk célközönségükről, amennyit csak lehet. Minél többet tudnak, annál nagyobb az esélyük, hogy megfelelően kommunikáljanak egy üzenetet és az valóban el is nyerje az érdekeltek figyelmét.


Forrás: Internet-Marketing

www.internet-marketing.hu 


Kérdése van a cikkhez? Írja meg a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőinkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?

Üzleti Közösségünk  tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →

További cikkeket a témában a "Vezetői túlélőcsomag" rovatunkban olvashat →

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.
 

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Arburg Hungária Mûanyag Frö... Arburg Hungária Mûanyag Fröccsöntõgép Kft.
Herczeg Andrea

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Swpf Retail Korlátolt Felelõ... Swpf Retail Korlátolt Felelõsségû Társaság
Lelkes Noémi

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Átalakulás 2006. Bt.
Mayer András

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Kassa-Med Kft
Onhausz Péter

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.