Kapcsolat az ügyféllel |
2007. április 21. szombat, 19:26 |
A gondoskodás szerepeMitől fordul hozzánk legközelebb is a vevő?Az ügyfélkapcsolatok ápolása túlmutat az egyszerű ügyfélszolgálaton. Az emberek emberekkel szeretnek üzletet kötni, mégpedig olyanokkal, akik figyelnek rájuk. Ha igazán gondoskodunk az ügyfeleinkről, akkor ők is gondoskodni fognak rólunk. Ön azt gondolja, hogy irodaszereket árul, lakberendezési tanácsadást ad, nyomdai szolgáltatást nyújt, pénzügyi tanácsadást értékesít, de valójában nem erről van szó: megelégedettséget ad el. Még, ha a termékünket vagy szolgáltatásunkat egy cég az aki megveszi, a vásárlásról nem a cég maga fog dönteni, hanem egy ember. Ön is mint döntéshozó ember dolgozik a vállalkozásában, ezért érdemes megtanulni, hogyan éreztetheti ügyfeleivel azt, hogy fontosak az Ön és a vállalkozása számára. Ez mind a vállalkozás elindításában, mind pedig a későbbi értékesítések során segítségére lehet. Egyszerű tipp, de a nagyobb forgalmú vállalkozók elfelejtenek bemutatkozni, illetve megkérdezni az ügyfelük nevét, pedig érdemes nevén szólítani potenciális vásárlónkat az értékesítés folyamán. Érdeklődjünk, hogy mire is szeretné használni termékünket vagy szolgáltatásunkat, milyen körülmények hathatnak a használatra. Ha ezeket az információkat megkapjuk ügyfelünktől, akkor segíteni tudunk a döntésben, amivel éreztetni tudjuk, hogy igenis törődünk ügyfelünkkel. Ezzel akár visszatérőket is tudunk szerezni, akik a legértékesebb ügyfeleink lesznek. Az ügyfelek visszajelzésetit mindig figyelmesen hallgassuk végig, mert felhasználhatjuk a későbbiekben. Kérdése van a cikkhez? Írja meg a
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
e-mailcímre! Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →További cikkeket a témában a "Vezetői túlélőcsomag" rovatunkban olvashat →
A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- K&H-Google: lemaradnak a cégek mobilbarát weboldal nélkül
- Az ISK akciós ajánlata Lépéselőny Tagoknak
- Hogyan használjuk a telefont okosan az üzleti kapcsolatokban?
- Prága mindössze 38.900 Ft-ért!
- Változás = üzlet
- Mikor hagyja abba az értékesítést?
- Nem kérek semmit
- Pályázatok, közbeszerzések , fejlesztési adókedvezmények, finanszírozási megoldások
- Naivan könnyebb
- Vásároljon magától!
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..