English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Ön hány vevőt szeretne? Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Látogatóból vásárlót!

Számítsa ki eladásait! 

ImageA legtöbb internet marketinges egyetért abban, hogy az 1-2%-os konverziós arány már "jó" teljesítménynek számít egy értékesítési weboldalon. Ez a kifejezés annyit jelent, hogy 100 látogatóból 1 vagy 2 személy teszi meg azt a lépést, mely a weboldal értékesítési folyamatának végső célja – azaz vásárol, információt kér, vagy letölt egy anyagot. Cikkünkből megtudhatja, miként kell megfelelően értelmezni a fenti számokat és hogyan kalkulálhatja ki segítségükkel várható eladásait.


 

Számos olyan honlap létezik, melynek tulajdonosa kétségbeesne, ha konverziós aránya 10% alá csökkenne. Míg mások, különösen a technikai cikkeket értékesítő oldalak már 0,1%-kal is elégedettek lennének. Az, hogy egy konkrét weboldal esetében mekkora a jó konverziós arány, mindig az oldal céljától függ. Sokkal egyszerűbb például feliratkozókat gyűjteni, mint eladásokat produkálni. Ez lefordítva annyit jelent, hogy sokkal magasabb konverziós arány várható el egy olyan weboldaltól melynek egyetlen célja csak a feliratkozók gyűjtése, mint egy másiktól melyet értékesítési céllal hoztak létre.
Ha Ön még "új" a világhálón, vagy csak nemrégiben indította el weboldalát, akkor bizonyára nincs még elég látogatója és megfelelő internetes értékesítési tapasztalata, melyek alapján kidolgozhatná, mekkora kell, hogy legyen honlapja konverziós aránya. Ráadásul az online marketing munka egyik legnehezebb része a látogatók megszerzése és ez hatványozottan igaz egy vadonatúj weboldal esetében.

Számítsa ki előre eladásait

ImageA weboldal konverziós arányának egy olyan eszköznek kell lennie, amely iránymutatást ad a végső cél lehető leghatékonyabb eléréséhez. Ön kitűzhet bármilyen konverziós arányt célként, de soha ne ez a szám legyen a végcél és ami a legfontosabb, hogy a kalkuláció közben ne tévessze szem elől a honlap valódi célját. Tételezzük fel, hogy elindított egy weboldalt, melyen egy elektronikus könyvet értékesít, darabját 5000 Ft-ért. Feltételezzük továbbá, hogy a könyv egy remekmű, mely rendkívül nagyszámú érdeklődőt vonz. Egy valódi bestseller.Elméletileg Önnek minden száz látogatóból 1-2 eladást kellene generálnia. Ez 1-2%-os konverziós arányt jelent. Gyakorlatilag azonban nem biztos, hogy ez egy reális cél. Miért? Mert száz látogató túl kicsi minta ahhoz, hogy megbízhatóan működjön a feltételezés.
Tételezzük fel, hogy Ön elkezd alkalmazni egy ügyes technikát weboldalán, ami kitűnően működik. Nagyszerű tartalmat szolgáltat, a látogatók pedig özönlenek. Az eladni kívánt elektronikus könyvén kívül értékesít még néhány más terméket is, valamint 1-2 affiliate programot is működtet.
ImageHa a fenti modellnél maradunk, akkor a weboldalra érkező látogatók száma nem használható fel egy az egyben az elektronikus könyv konverziós arányának számításakor. Ebben az esetben ugyanis Önnek a könyv értékesítési oldalán járt látogatók számát kell összevetnie a könyv eladási adataival, hogy megkapja a korrekt eredményt.Vagyis lehet, hogy 1000 látogató szükséges ahhoz, hogy 100 eljusson az Ön könyvének értékesítési oldalára. Ha ott összesen két vásárlás történik, akkor a konverziós arány 2%. Jóllehet, ha az egész weboldal esetében néznénk, ami 1000 látogatót vonzott akkor csak 0,2% lenne az elektronikus könyv eladási aránya. A weboldalon alkalmazott egyéb technikák tehát megnövelték ugyan a látogató számot, de a könyv eladásának konverziós arányára már csak azok a látogatók voltak hatással, akik eljutottak az értékesítési oldalra is. Hisz az összes többi látogató valószínűleg más és más okból tért be weboldalára, sőt lehet, hogy nem is tudtak a könyv létezéséről.
Fontos tisztázni, hogy általában nem egy oldal konverziós arányáról beszélünk önmagában, hanem az értékesítési folyamat egészére illetve egyes elemeire vonatkozóan. A fenti, leegyszerűsített példában leírtak tehát akkor érvényesek, ha az értékesítési folyamat egy oldalból áll.

1000 egyedi látogató? Az rengeteg!

Ez így van. Ha Ön nem rég van jelen az interneten, akkor lehet, hogy még összességében sem volt ennyi látogatója. A célzott forgalom növelése a lehető legnehezebb feladat az online üzletben. Időt igényel, rengeteg tanulást és mindenek felett türelmet.
Azonban a türelmes várakozás közben is akad némi tennivalója.
Image Újra és újra vizsgálja meg weboldalát minden szempontból, hogy képes legyen látogatóit egyre nagyobb arányban az értékesítési oldalra terelni. Mindig kérdezze meg magától:A honlapomon található tartalom legalább közvetetten az eladási oldalra illetve az értékesítési folyamat sorban következő pontjára vezeti a látogatót?Képes vagyok még tovább fejleszteni az értékesítési oldalam?
Van olyan termékem, melyet, ha fókuszba helyezek, akkor a többi termékem értékesítése is megugrik?

A fenti teendők egyszerűnek tűnhetnek, de a weboldalon történő változtatások hatékonyságának mérése már komolyabb odafigyelést igényel.
ImageAzaz, ha Ön változtat valamit, lehet, hogy az értékesítési oldalra érkező látogatók közül az eddigi 2 helyett most 3-an is vásárolnak. A tények pontos megállapításhoz azonban még némi becslőmunka is szükséges. Egy megfelelő fejlesztés az értékesítési oldalon akár azt is eredményezheti, hogy a következő 100 látogató közül csak 1 vásárol. Miért? Mert ilyen kicsi látogatószámnál az eredmények nem megbízhatóak. Ha azonban Ön biztos benne, hogy új oldala jobb mint a régi, akkor dönthet úgy is, hogy mindenképpen megtartja azt és a konverziós arány miatt, majd csak hosszú távon kezd el aggódni, amikor már megnövelte látogatószámát.

Mekkora látogatottságra számíthat?
Amikor egy új weboldal kerül bevezetésre, akkor a látogatások nagy része a webmestertől és barátaitól származik. Időközben a honlap tulajdonos építi a tartalmat, kereső optimalizálja oldalát, fejleszti az értékesítési szövegeit és még számos más olyan tevékenységbe kezd, melyek a honlap növekedését célozzák. Magyarul, rendkívül elfoglalttá válik. A látogatószám közben elkezd felfelé kúszni, de csak nagyon lassan. Az eladások pedig még lassabb ütemben fognak emelkedni.
ImageNoha léteznek olyan weboldal tulajdonosok, akik megfelelő tapasztalattal bírnak a rövid távú, intenzív látogatottság növelés területén, még a legelszántabbak is csak 2000-4000 totál látogatószámmal kalkulálhatnak az első évben. Ha ezt lefordítjuk néhány 5000 Ft-os elektronikus könyv eladására, máris láthatjuk, miért van az, hogy a legtöbb internetes vállalkozás nem éri meg még a 12 hónapot sem. A jó hír a kitartók számára, hogy havi 10%-os látogatottság növekedés abszolút elérhető.

Forrás: Internet-Marketing


www.Internet-Marketing.hu


Kérdése van a cikkhez?
Írja meg a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!


Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →

További cikkeket a témában a "Vezetői túlélőcsomag" rovatunkban olvashat →

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.
 

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Todilla Kft.
Tódenbergné Imrõ Már

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Stampi 2002 Kft.
Starmüller Csaba

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Kalkuláció Kft.
Szalay Edit

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Wesiker Kereskedelmi,Szolgált... Wesiker Kereskedelmi,Szolgáltató Korlátolt Felelõsségû Társaság
Siposné Weisz Judit

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.