English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Sör, mosdó, és a pozicionálás Nyomtatás E-mail
2010. április 29. csütörtök, 03:00
04_29LEKi gondolta volna, hogy egy illemhely is lehet üzleti közösség, és hogy a sör kiváló eszköz lehet felmérések végzéséhez? A legenda szerint ez megtörtént eset, egy lelkes ifjú újságíró, aki szeretett volna bejutni a hazai média felső rétegébe, intenzíven keresett megfelelő partnert, potenciális támogatót ehhez a tervéhez.

A várható haszon reményében igyekezett többféle módon megkörnyékezni egy ismert médiaszereplőnket, azonban – mivel nincs a hazai celebekről szakmai tudakozó vagy cégtár, és a hagyományos marketing és értékesítés itt hasztalan – sehogyan sem talált utat az illetőhöz. Hiába, a média és bulvárvilág nem a klasszikus gazdasági tevékenység, nem a hagyományos eladás – bevétel – profit logikája alapján működik, az üzlet itt más módon alakul. Az eladni kívánt portéka (tehetsége, kitartása, lendülete), és a felvevőpiac nem hirdetéssel, vagy hideghívással talált egymásra: hősünk hasztalan kereste e-mailen, telefonon befolyásos leendő üzleti partnerét, nem jutott el hozzá, nem kapott visszajelzést.

Eljött az idő, amikor, látván, hogy a hegy sehogy sem akar Mohamedhez, cselekvésre, és némi piackutatásra szánta el magát. A partner keresés, a felderítés rövidesen eredményt hozott: kiderítette, hogy a média ismert arca egy nyári nap és este egy vidéki helyszínen tölti majd az időt egy rendezvényen. Fiatalemberünk szintén ellátogatott a rendezvényre, és már déltől ott őgyelgett a Nagy Ember helye körül, azonban egyre csalódottabban (és a melegtől elcsigázottabban) vette tudomásul, hogy esélytelen odajutnia az ismerősök és rajongók táborától. Viszont a piackutatás lényege éppen az, hogy minden fontos információt gyűjtsünk be a célpiacról. Így tett hősünk is, aki látván, hogy a nagy meleg miatt egyre fogynak a művész előtt a sörök, egy idő után elfoglalta a Nagy Marketing Akció helyét, ahol „reklámja” fogadtatására leginkább számíthatott: a wc bejárat mellett ütött tanyát. Számítása bevált, a felmérést jól végezte, a célszemély valóban rövidesen feltűnt a mosdónál, hogy a délután további részében könnyedebben érezze magát. Alig lépett be, és kezdett hozzá a művelethez, amikor történetem főszereplője belépett utána, és – reklámzaj nélkül, tekintettel arra, hogy ide már nem kísérte el a sztárt a körülötte lévő tömeg – előhozakodott kérésével. A nem éppen üzleti kommunikációkra tervezett helység, a találékony megközelítés, és az éppen feloldódó feszültség aztán azt az összhatást eredményezte, hogy a médiaszereplő végighallgatta, és pontosan megértette, mit kínál és mit keres a fiatalember. Mivel hasonló kedves pimaszságra, hogy valaki kifigyelje, mikor könnyítene magán, és ott hozakodjon elő kérésével, ahová a király is gyalog jár, még nem látott példát, és értékelte a helyzet fonákságát és a kitartást, a történet elején említett leendő csillag elérte célját, és pártfogóra talált.
Mi ebből a tanulság? A helyzet és az alkalom mindig adott – csak tudni kell, milyen piaci adatokra van szükség a felmérésből, és érdemes merészen, a piac által megszokottól teljesen eltérő módon nyitni a potenciális partnerek felé! Próbáljon ki Ön is egy-egy új megközelítést az adatgyűjtésben, és a marketingben!

Németh Zoltán
A kisvállalkozások üzleti partner keresési felelőse
Lépéselőny Média Kft.
 

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

VITACOM ELECTRONICS S.R.L.
Molnar Mihaly

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
DIAMIT Építő, Ipari, Szolg... DIAMIT Építő, Ipari, Szolgáltató és Befektetési Zártkörűen működő Részvénytársaság
Tamók István

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Hrucsár Ferenc őstermelő
Hrucsár Ferenc

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Leveller Építõipari Szolgá... Leveller Építõipari Szolgáltató Kft.
Róna Károlyné

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.