Mátyás király és az eladás |
2010. június 01. kedd, 03:00 |
Egyik ismerősöm korábban értékesítési tréningeket tartott, és ő mesélte el ezt az aranyos példát, ami az eladás lényegét mutatja meg: az új vevő (pontosabban összefoglalva: A Vevő) lehet olyan, mint Mátyás király, azaz lehet, hogy álruhában érkezik. Üzleti partner keresés: a ronda is lehet finomEgy vidéki autószalon tulajdonosa kérte fel egyszer, hogy jöjjön el a szalonba, pár napig dolgozzon az értékesítési csapatban, és szedjen össze minden olyan pontot, amin javítani kellene a magasabb bevétel, több haszon elérése érdekében. Ismerősöm eleget is tett ennek, figyelte az értékesítők napi munkáját, beszélgetett a vevőkkel, szervizesekkel, szóval igyekezett teljes képet alkotni a folyamatokról. Egy nap aztán besétált egy idősebb úr, kopott „susogós” melegítőben és egy ősrégi „centrumos” nejlonszatyorral, azaz a klasszikus narancssárga zacskóval a kezében. Az értékesítők viszolyogva nézték, és vártak egymásra, ki menjen oda megszólítani az illetőt, de egyiküknek sem akarózott átvenni a vezetést ebben a kérdésben. Nejlonszatyor = készpénzes bevételA tréner aztán megelégelte a helyzetet, és ő maga – mint egy értékesítő a szalonból – odament az úrhoz, és beszélgetni kezdett vele. Amikor másfél óra múlva az illető a narancsszínű zacskóból előhúzott készpénzt letéve az asztalra megvásárolt egy négymillió Forintos autót, az addig viszolygó értékesítők már fogták a fejüket. A marketing alapjaiMint kiderült a beszélgetésből, az illető új vevő mezőgazdasági vállalkozó volt, és a legkevésbé sem az öltözködés vagy a pénztárca számított neki. Jól menő vállalkozó lévén bőségesen fizetőképes volt, nem okozott gondot számára kifizetni egy új autó vételárát. Sőt, a beszélgetésből az is kiderült, hogy most a feleségének vett autót, de ő maga is hamarosan cserélni akar. Tréner ismerősöm pedig semmi mást nem csinált, csak félretéve az „ez biztosan nem fog vásárolni, látom rajta” mentalitást, elkezdett beszélgetni vele. Ez a marketing alapja: kérdezni, tudakozódni, adatokat gyűjteni, amire alapozva már lehet egy épkézláb javaslatot letenni az asztalra.
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- K&H-Google: lemaradnak a cégek mobilbarát weboldal nélkül
- Az ISK akciós ajánlata Lépéselőny Tagoknak
- Hogyan használjuk a telefont okosan az üzleti kapcsolatokban?
- Prága mindössze 38.900 Ft-ért!
- Változás = üzlet
- Mikor hagyja abba az értékesítést?
- Nem kérek semmit
- Pályázatok, közbeszerzések , fejlesztési adókedvezmények, finanszírozási megoldások
- Naivan könnyebb
- Vásároljon magától!
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..