Hogy készüljünk fel egy hideghívásra? Nyomtatás
2010. június 03. csütörtök, 03:00

Lépéselőny/Marketing : HideghívásHa elfogynak ajánlásaink, minden bizonnyal egyszer rákényszerülünk erre a még hangzásban is szó szerint dermesztő tevékenységre, a hideghívásra.


Értkékesítőtől függően a kagyló felemelését mindenki különböző adrenalinszinttel kezdi meg.
Valaki direkt felspannolja magát telefonálás előtt, valaki megiszik előtte pár felest, valaki pedig egy fárasztó nap vége felé, hulla fáradtan áll neki a tárcsázásnak, amikor már úgysem érdekli őt semmi aznapra.

Milyen egyéb módokon lehet csökkenteni hangunk remegését?

Jó eséllyel nagyobb előnnyel indulunk, ha kellő információkkal rendelkezünk a hívott személyről.
Egy jó üzletkötő ismeri a telefonálás egyetlen alapszabályát, mely csak és kizárólag egy időpont leegyeztetése. Ezt akkor tudjuk hatékonyan kivitelezni, ha fel tudjuk kelteni leendő üzleti partnerünk érdeklődését. Egy üzleti közösségben szerzett információ, egy korábbi tapasztalat a személyt illetően eldöntheti az időpont leegyeztetésének sikeres kimenetelét. A legtöbb esetben egyetlen kulcsszó is dönthet a telefonálás sikerességéről. Az interneten is kutakodhatunk mivel lehetne leginkább felcsigázni leendő „áldozatunkat”, azonban egy vállalkozói csoportban, klubban erre sokkal nagyobb az esélyünk, hiszen a közvetlen kommunikáció és a személyes tapasztalatok megbeszélése sokkal többet ér az internet böngészésénél.

Szóval láthatóan és tapasztalatok szerint, a hideghívás is melegíthető kicsit az imént említett módokon és megéri befektetni azt a plusz időt, melyet az információ gyűjtésére áldozunk.
Higyjék el, meg fog térülni.

Lépéselőny Virtuális Irodaház
A kisvállalkozások üzleti partner keresési mentora
Lépéselőny Média Kft.
Egyetért? Tiltakozik? Írja meg nekünk véleményét erről - Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.


A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketingképzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e-mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.

 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.