Hogyan kezeljük az ügyfél kifogásait I.rész |
2010. június 23. szerda, 03:00 |
Cikkünk példákkal fogja illusztrálni azon helyzeteket, melyek elkerülhetetlenek egy akár telefonbeszélgetés, akár egy egy tárgyalás során. Ha jól kezeljük az ügyfél kifogásait, ezen momentumok sem akadályozhatják meg egy szerződés létrejöttét.
Mindegy, hogy ajánlás útján, vagy hideghívás kapcsán hívunk fel valakit, sokszor előfordulnak a következő elutasító mondatok:. • „Köszönöm hívását, de nekem most nincs erre időm.” Első kezelési lehetőség:. • „Megértem Uram, ezek szerint Ön is hasonlóan elfoglalt ember, mint én. Nekem is minden percem ki van számolva egy nap, ezért is telefonáltam, hogy jó előre megbeszéljünk egy időpontot, mely mindkettőnk számára megfelelő. Szóval két hét múlva egy keddi, vagy egy szerda délutáni időpont megfelelő Önnek?” Második kezelési lehetőség:. • „Látom Uram, hogy Ön sem vesztegeti az idejét és minden percet kihasznál egy nap amint lehet, pontosan úgy, ahogy én. Ezen a héten már én is teljesen be vagyok táblázva, azonban bízom benne, hogy a jövő hét végére mindketten tudunk találni egy szabad fél órát egy tárgyalásra. Szóval csütörtök délelőtt, vagy szerda délután a megfelelőbb Önnek?” Harmadik kezelési lehetőség:. • „Az idő pénz, ebben teljesen egyet értek Önnel. Meglátja majd, hogy a közösen eltöltött fél órás időtartam alatt mennyi pénzt tudok Önnek megtakarítani. Tehát péntek....” Mindig vázoljunk fel az ügyfélnek rögtön időpont alternatívákat, hogy ne az elutasításra, hanem a találkozó időpontjára koncentráljon. Olvassa el cikkünk második részét is további tippekért, tanácsokért.
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- K&H-Google: lemaradnak a cégek mobilbarát weboldal nélkül
- Az ISK akciós ajánlata Lépéselőny Tagoknak
- Hogyan használjuk a telefont okosan az üzleti kapcsolatokban?
- Prága mindössze 38.900 Ft-ért!
- Változás = üzlet
- Mikor hagyja abba az értékesítést?
- Nem kérek semmit
- Pályázatok, közbeszerzések , fejlesztési adókedvezmények, finanszírozási megoldások
- Naivan könnyebb
- Vásároljon magától!
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..