Kreatív utak az új vevőkhöz |
2010. július 01. csütörtök, 03:00 |
Egyik partnerem speciális területen dolgozik, és nagyon nehezen találja csak meg azokat, akik célcsoportjába tartoznak. Munkatársa mesélte az alábbi történetet, ami szerintem minta, hogy tud egy kisvállalkozás kreatívan keresni új vevőket.
A hagyományos utakA cég próbálkozott már mindennel: vásárolt adatbázist, járt kiállításon, hirdetett szakmai és széles körnek szóló újságban, és működnek is jól – viszont az új üzleti partnerek megkeresése komoly kihívást jelent. Először ismét a jól bevett formát választották, és egy újabb, frissebb megvásárlásával indultak el. Azonban rengeteg volt a felesleges hívás, számtalan helyen ütköztek bele abba, hogy nem is felel meg az adott cég a megadott adatoknak, vagy a célcsoportba nem illik bele. Állami segítségEkkor a kolléga gondolt egyet, és megkereste a Gazdasági Minisztériumot, ahol hosszas és kitartó próbálkozások után (ez van, ha nem a bevétel és a profit vezérel egy szervezetet) elért egy illetékest, aki már készségesen segített neki. Mint kiderült, van a minisztériumban olyan összegyűjtött lista, amely az adott célcsoportba tartozó vállalkozásokat tartalmazza, és meg is tudják osztani az érdeklődőkkel. Mi mindebből a tanulság? Gondolja végig, az Ön területén milyen együttműködő partnerek lehetnek, akik nem „zavarják az Ön köreit”, azaz nem közvetlen versenytársak, mégis rendelkezhetnek számos információval, amely Önnek megfelelhet!
Lépéselőny Virtuális Irodaház A kisvállalkozások üzleti partner keresési mentora Egyetért? Tiltakozik? Írja meg nekünk véleményét erről - Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- K&H-Google: lemaradnak a cégek mobilbarát weboldal nélkül
- Az ISK akciós ajánlata Lépéselőny Tagoknak
- Hogyan használjuk a telefont okosan az üzleti kapcsolatokban?
- Prága mindössze 38.900 Ft-ért!
- Változás = üzlet
- Mikor hagyja abba az értékesítést?
- Nem kérek semmit
- Pályázatok, közbeszerzések , fejlesztési adókedvezmények, finanszírozási megoldások
- Naivan könnyebb
- Vásároljon magától!
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..