Üzleti kommunikáció ki, új vevő be |
2010. július 02. péntek, 04:21 |
Hogy lehetne több a bevételem? Mit kéne tennem, hogy az üzleti partnerkeresés sikeresebb legyen? Mitől válik a marketingem, az értékesítésem hatékonnyá? Ezeknek a kérdéseknek különböző változatai nap, mint nap több millió vállalkozót foglalkoztatnak világszerte. Mi a közös nevező azokban, akik már elégedetten a bevételt számolják, és már nem fő a fentiek miatt a fejük?
Pontos célzás = fél sikerElőször is tudják, hogy az elpazarolt lehetőségek semmire sem jók: hiába ér el egy hirdetés 100.000 embert, ha közülük valójában senki sem kíváncsi a termékemre… Ezért a profi a tervezéssel kezdi: gondosan felépíti, kiket érdemes megkeresnie, és összegyűjti azokat a csatornákat, amelyeken keresztül hatékonyan el tudja érni majd őket. Kis pénz, nagy fociEzt követően megvizsgálják, a szóba jövő marketing csatornák közül melyek azok, amik ár-érték arányban tényleg megfelelnek. Nincs olcsó, vagy drága marketing és értékesítési csatorna, csak olyan, amin keresztül aránylag sok, vagy aránylag kevés valódi érdeklődőt sikerült bevonzani. Ezért egy tudatos bevételszerző kampány, vagy tevékenység alapja annak meghatározása, mennyit tudok költeni, és mit várok. FIGYELEM! A „semmiből mindent” elv NEM MŰKÖDIK! Rengeteg vállalkozóval találkozom sajnálatos módon, akik nem szeretnének fizetni semmiért, mégis elvárják a maximális eredményt, akár szakmai tudakozót, akár cégtárat, akár üzleti közösséget használnak. Ez nem működött még sohasem, hiszen ebben az esetben az adott cégtár / üzleti közösség által befektetett energiát (azt, hogy egyáltalán létezik a csatorna) értékeli le az illető nullára. Ön mit szólna hozzá, ha ingyen akarnák dolgoztatni? Kifelé!Végül a lényeg: ha már megvan, kinek, hol és mit, akkor egyetlen szabály létezik: minél több kommunikáció, információ, hír megy kifelé, annál több érdeklődés érkezik majd be. Ez egyszerűen statisztikai tény: rengeteg kiáramlás kell ahhoz, hogy a szükséges mennyiségű befelé irányuló érdeklődést megszerezzük. Már csak ezért sem működik az a gondolat, hogy válságban a marketinget kell visszafogni…
Lépéselőny Virtuális Irodaház A kisvállalkozások üzleti partner keresési mentora Egyetért? Tiltakozik? Írja meg nekünk véleményét erről -
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
|