A jól végzett munka gyümölcse… egy új vevő! |
2010. október 01. péntek, 03:00 |
Nincs jobb reklám annál, amikor az embert az elégedett ügyfelei továbbajánlják. Pláne ha nem is kell győzködni ezeket az ügyfeleket, hanem maguktól teszik meg – ez az álom! Azaz ha az ember jól végzi el a munkáját, az egy új vevőben gyümölcsözhet, főleg, ha odafigyel még egy-két fontos lépésre. Mit gondol, és mit vár az ügyfél?Az első természetesen az, hogy a jól elvégzett munkát kinek a szemszögéből nézve ítéljük jónak? Akkor nincs vita ezen, ha előzetesen, a megállapodás időszakában pontosítjuk a partnerrel, hogy mit szeretne ő pontosan? Érdemes rászánni az időt és az energiát, és előre tisztázni mindezt, így elkerülhetők a későbbi vitás helyzetek. Kis plusz munka, nagy profitMásodsorban értelemszerűen következik a teljesítés, azaz az ügyfél igényeinek megfelelő termék / szolgáltatás „leszállítása”. Illetve ezen felül még egy kis plusz: adjon olyat ügyfelének, amire ő nem is gondolt előzetesen, egy kis pluszt – és ez számszerűsíthető komoly extra bevételt és profitot fog eredményezni! PRVégül pedig az elmaradhatatlan PR: elsődlegesen nem az új vevő jelöltekben, nem az üzleti partner keresés során kell tudatosítani az új piacokban, hogy milyen jók vagyunk, hanem a meglévő ügyfelekben tudatosítani folyamatosan: nem is lenne érdemes mást választaniuk, a lehető legjobb partnerrel dolgoznak már most is! Németh Zoltán Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket. VEGYE FEL A KAPCSOLATOT MUNKATÁRSUNKKAL, HA ÉRDEKLI EZ A LEHETŐSÉG!
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- K&H-Google: lemaradnak a cégek mobilbarát weboldal nélkül
- Az ISK akciós ajánlata Lépéselőny Tagoknak
- Hogyan használjuk a telefont okosan az üzleti kapcsolatokban?
- Prága mindössze 38.900 Ft-ért!
- Változás = üzlet
- Mikor hagyja abba az értékesítést?
- Nem kérek semmit
- Pályázatok, közbeszerzések , fejlesztési adókedvezmények, finanszírozási megoldások
- Naivan könnyebb
- Vásároljon magától!
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..