Eladásszünet |
2010. november 05. péntek, 03:00 |
Sem a vevő, sem az értékesítő szempontjából nem mindegy, hogy adni, vagy eladni akarunk. Túl gyakran találkozom olyan „üzletemberekkel”, akiknek csak a saját realitása létezik, és még csak meg sem hallgatnak mást. Ezek a „hasbeszélők” bár elsőre úgy tűnhet, sikeresek az értékesítésben, valójában egész más hatást érnek el,…
…a marketing ellenhatástElső cégnél, ahol dolgoztam, volt egy értékesítő, aki a potenciális új vevők idegeire tudott menni azzal, hogy nem válaszolt a kérdésekre, csak ült, és nézett. Aztán, amikor a csend már kezdett kínossá válni, elismételte a termék bemutatását, leírását. Érdekes ügyfélszerzési módszer – egy darabig (amíg ki nem derült, hogy így csinálja) sikeresnek hittük, hiszen jöttek a bevételek, mentek felfelé a statisztikák. Partner: bukásAztán eljött a pillanat, amikor bekerült egy komolyabb céghez, és a szó szoros értelmében a biztonságiakkal vitette ki a műszaki igazgató, annyira elege lett az egyirányú „beszélgetésből”. Ez kellemetlen volt a cégnek, egyúttal kiderült számunkra is, milyen módszerrel „tárgyal” valójában. Ő váltig állította, hogy ez egy sikeres módszer, mégis, a cég elbukott egy nagy partnert a különc viselkedés miatt. Németh Zoltán Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- K&H-Google: lemaradnak a cégek mobilbarát weboldal nélkül
- Az ISK akciós ajánlata Lépéselőny Tagoknak
- Hogyan használjuk a telefont okosan az üzleti kapcsolatokban?
- Prága mindössze 38.900 Ft-ért!
- Változás = üzlet
- Mikor hagyja abba az értékesítést?
- Nem kérek semmit
- Pályázatok, közbeszerzések , fejlesztési adókedvezmények, finanszírozási megoldások
- Naivan könnyebb
- Vásároljon magától!
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..