Eladásszünet |
2010. november 05. péntek, 03:00 |
Sem a vevő, sem az értékesítő szempontjából nem mindegy, hogy adni, vagy eladni akarunk. Túl gyakran találkozom olyan „üzletemberekkel”, akiknek csak a saját realitása létezik, és még csak meg sem hallgatnak mást. Ezek a „hasbeszélők” bár elsőre úgy tűnhet, sikeresek az értékesítésben, valójában egész más hatást érnek el,…
…a marketing ellenhatástElső cégnél, ahol dolgoztam, volt egy értékesítő, aki a potenciális új vevők idegeire tudott menni azzal, hogy nem válaszolt a kérdésekre, csak ült, és nézett. Aztán, amikor a csend már kezdett kínossá válni, elismételte a termék bemutatását, leírását. Érdekes ügyfélszerzési módszer – egy darabig (amíg ki nem derült, hogy így csinálja) sikeresnek hittük, hiszen jöttek a bevételek, mentek felfelé a statisztikák. Partner: bukásAztán eljött a pillanat, amikor bekerült egy komolyabb céghez, és a szó szoros értelmében a biztonságiakkal vitette ki a műszaki igazgató, annyira elege lett az egyirányú „beszélgetésből”. Ez kellemetlen volt a cégnek, egyúttal kiderült számunkra is, milyen módszerrel „tárgyal” valójában. Ő váltig állította, hogy ez egy sikeres módszer, mégis, a cég elbukott egy nagy partnert a különc viselkedés miatt. Németh Zoltán Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
|