Az értékesítők álma: a visszatérő vevő |
2010. november 17. szerda, 03:00 |
Amikor először éltem át az elégedett és visszatérő vevő által leadott rendelés jóleső érzését, egy pillanatra hátradőltem, és örültem a sikernek. Egyévi kemény munkám feküdt benne, mire eljutottam anno az első értékesítői munkahelyemen, hogy visszatérő vevőim legyenek. Tegnap aztán belőlem lett újra ügyfél – 13 év után – egy cégnél. Bár a személyzet változott, így az értékesítő nem élhette át ezt a jó érzést, a cég mégis megkapta ezt az „elismerést”. Minek köszönhetik azt, hogy ismét őket választottam?
Elsődleges profitőrző okokMinek köszönhették, hogy ismét náluk vásároltam? 1.Az első és legfontosabb dolog, amit tettek azért, hogy ismét náluk költsem el a pénzemet: még léteztek. Manapság egy cég, amelyik több mint 13 éve létezik, önmagában is nyugtázást érdemel, hiszen – főleg az elmúlt időszakban – úgy hullottak a vállalkozások, mint a legyek. 2.A következő, amivel hozzájárultak az üzlet létrejöttéhez: nem költöztek el! Azt nem tudom, hogy régi vevőként értesítettek-e volna egy esetleges címváltozásról, viszont így, hogy nem változtatták meg a bolt helyét, máris sokat tettek a bevételért… 3.Továbbá még mindig működtek a reklámjaik, tudtam róluk (weblapjuk, fényreklámjaik léteztek, és rendszeresen találkoztam velük) Az üzlet valódi kiváltójaAnno a kiszolgálással nagyon elégedett voltam, nagyon korrektül, gyorsan és jó fej módon bántak velem, és a termék, amit adtak, kiválóan kiszolgált. Ezért kifejezetten kellemes emléket őriztem róluk, és nem volt kérdés, hogy újra vásároljak náluk ennyi idő után.
Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- K&H-Google: lemaradnak a cégek mobilbarát weboldal nélkül
- Az ISK akciós ajánlata Lépéselőny Tagoknak
- Hogyan használjuk a telefont okosan az üzleti kapcsolatokban?
- Prága mindössze 38.900 Ft-ért!
- Változás = üzlet
- Mikor hagyja abba az értékesítést?
- Nem kérek semmit
- Pályázatok, közbeszerzések , fejlesztési adókedvezmények, finanszírozási megoldások
- Naivan könnyebb
- Vásároljon magától!
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..