Az értékesítők álma: a visszatérő vevő Nyomtatás
2010. november 17. szerda, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Visszatérő vevőAmikor először éltem át az elégedett és visszatérő vevő által leadott rendelés jóleső érzését, egy pillanatra hátradőltem, és örültem a sikernek. Egyévi kemény munkám feküdt benne, mire eljutottam anno az első értékesítői munkahelyemen, hogy visszatérő vevőim legyenek. Tegnap aztán belőlem lett újra ügyfél – 13 év után – egy cégnél. Bár a személyzet változott, így az értékesítő nem élhette át ezt a jó érzést, a cég mégis megkapta ezt az „elismerést”. Minek köszönhetik azt, hogy ismét őket választottam?


 

Elsődleges profitőrző okok

Minek köszönhették, hogy ismét náluk vásároltam?

1.

Az első és legfontosabb dolog, amit tettek azért, hogy ismét náluk költsem el a pénzemet: még léteztek. Manapság egy cég, amelyik több mint 13 éve létezik, önmagában is nyugtázást érdemel, hiszen – főleg az elmúlt időszakban – úgy hullottak a vállalkozások, mint a legyek.

2.

A következő, amivel hozzájárultak az üzlet létrejöttéhez: nem költöztek el! Azt nem tudom, hogy régi vevőként értesítettek-e volna egy esetleges címváltozásról, viszont így, hogy nem változtatták meg a bolt helyét, máris sokat tettek a bevételért…

3.

Továbbá még mindig működtek a reklámjaik, tudtam róluk (weblapjuk, fényreklámjaik léteztek, és rendszeresen találkoztam velük)

Az üzlet valódi kiváltója

Anno a kiszolgálással nagyon elégedett voltam, nagyon korrektül, gyorsan és jó fej módon bántak velem, és a termék, amit adtak, kiválóan kiszolgált. Ezért kifejezetten kellemes emléket őriztem róluk, és nem volt kérdés, hogy újra vásároljak náluk ennyi idő után.


Németh Zoltán
Lépéselőny Virtuális Irodaház
A kisvállalkozások üzleti partner keresési mentora
Egyetért? Tiltakozik? Írja meg nekünk véleményét erről - Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni?

A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
Szeretné, ha Önnek nem kellene ezzel foglalkoznia, mégis megkapná Excelben az Önnek szóba jöhető partnerek adatait?
VEGYE FEL A KAPCSOLATOT MUNKATÁRSUNKKAL, HA ÉRDEKLI EZ A LEHETŐSÉG!
KATTINTSON IDE, ÉS KÜLDJE EL NEVÉT ÉS TELEFONSZÁMÁT!
ÉRDEKEL, HOGY TUDNÉK AKÁR TÖBB EZER POTENCIÁLIS PARTNERT LETÖLTENI SAJÁT HASZNÁLATRA!


A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner  keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel  és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti  kommunikáció  terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketingképzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e-mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.


 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.