K.I.S.S. értékesítés |
2010. november 23. kedd, 03:00 |
Egyszer azt hallottam, Japánban ha egy tervezet, ajánlat egy oldalnál hosszabb, akkor visszaadják a készítőjének, mondván: ez nem átlátható. Nem tudom, igaz-e ez az információ, egy dolgot biztosan megmutat: minél rövidebb, tömörebb és egyszerűbb egy terv, annál biztosabbak lehetünk a sikerében. Az angol nyelvben erre van két (hasonló) értelemmel is egy rövidítés. Lássuk, hogy lehet az értékesítés K.I.S.S.! Értékesítési nézőpontA fenti japán példa első értelmezési verziója „keep it short and simple”, azaz „készítsd el röviden / tömören, és egyszerűen”. Az értékesítésre, ajánlatadásra, de még a marketing akciókra is hatványozottan igaz ez. Egy agyonbonyolított ajánlatot nem fog megérteni, pláne igénybe venni egy potenciális új vevő, akinek a figyelmét eleve több száz információ bombázza minden másodpercben. A „ha 10-et rendel, kap egy kupont, amiből ha 5-öt bevált, kap 40 Ft engedményt” jelleggel agyoncifrázott ajánlatoknál nincs idő a kibogozásra. Gondolja végig, mit szeretne elérni (feltételezem: bevételt, profitot, elégedett vásárlókat), és ahhoz igazítsa a piac felmérését, majd a vevők valós igényei alapján a kedvezményes ajánlatot. Marketing nézőpontA rövidítés másik (tengerészgyalogosoknál használt) szleng verziója a „keep it simple, stupid”, szabad fordításban: „csak egyszerűen, te birka”. Ez egy másik nézőpontból utat mutat, ha különleges célcsoportot, „elérhetetlen” embereket szeretnénk megkeresni az üzleti partner keresés során. Ne bonyolítsuk túl – egyszerűen gondoljuk végig, vagy mérjük fel, miket csinálhatnak szabadidejükben, vagy milyen hozzánk hasonló, nekünk mégsem versenytárs vállalkozás érheti el őket, és ezek alapján egyszerűen vegyük fel a kapcsolatot! Németh Zoltán
Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- K&H-Google: lemaradnak a cégek mobilbarát weboldal nélkül
- Az ISK akciós ajánlata Lépéselőny Tagoknak
- Hogyan használjuk a telefont okosan az üzleti kapcsolatokban?
- Prága mindössze 38.900 Ft-ért!
- Változás = üzlet
- Mikor hagyja abba az értékesítést?
- Nem kérek semmit
- Pályázatok, közbeszerzések , fejlesztési adókedvezmények, finanszírozási megoldások
- Naivan könnyebb
- Vásároljon magától!
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..