Új vevő típusok |
2010. december 06. hétfő, 03:00 |
Több ezer tárgyalással a hátam mögött megfigyeltem, hogy az értékesítésben és a marketingben időről-időre hasonló típusú partnerekkel tárgyalok. Bár az üzleti partnerkeresés egyáltalán nem sematikus, mégis vannak olyan közös pontok, melyekre érdemes odafigyelni a tárgyalások során.
A Precíz Vállalkozó Jegyzetel, visszakérdez a részletekre, meg akarja érteni, pontosan mit kapna és mennyiért. Képben van azzal, milyen előnnyel járna neki az adott termék / szolgáltatás, de az ár-érték arányt szereti kivesézni. Kínosan pontosan fizet, ügyel rá. Klasszikus vállalkozó 1. – a szaki Munkaruhában tárgyal, akár kint a telepen, a gép mellett – de az érdes külső józan paraszti eszet takar. Vág az esze, és nagyon szereti a kézzelfogható dolgokat, üzleteket. Egy szolgáltatásnál többre értékel egy terméket, amiben nincs vita: vagy jó és használható, vagy nem. A heti bevétel a zsebében van, készpénzben fizet akár. Az akciók – ha már meggyőződött a várható profitról az együttműködésben – érdeklik. Pontosan fizet. Klasszikus vállalkozó 2. – akinek soha nincs ideje
„Hívjon vissza kicsit később”, ”épp vevők vannak nálam”, „tárgyalok”, „árut szerzek be, rohanok egész nap” – ízelítő egy ilyen vállalkozó mindennapjaiból. Ez két dolgot mutat: egyrészt mindent saját maga próbál intézni (vagy azért, mert nem tudja, hogy szervezze meg maga alatt a céget, vagy mert nem tud és nem akar megfizetni jó embereket). Másrészt nagyon nehéz elkapni, leülni vele tárgyalni (pláne egy szerződés esetén aztán folyamatában együttdolgozni), mert az előbb említett okok miatt állandóan szét van esve. Óvatos, „már sokat veszített” vállalkozó
Igyekszik levédeni magát minden lehetséges veszteség ellen, és csak olyan szerződésbe akar belemenni, ami csak neki előnyös, arra hivatkozva, hogy „már megégette magát ezen a területen”. Azon a szemüvegen keresztül nézi a dolgokat, hogy ő mit veszíthet, őt hogy verhetik át, ő hogy tudja levédeni magát. Lelkes, nyitott vállalkozó
Nyitott az új ötletekre, őszintén és szívesen megosztja a lehetőségeit és általa problémásnak ítélt helyzeteket, hogy közösen keressenek rá megoldást. Kellemes és gyors tárgyalópartner, akivel hamar dűlőre lehet jutni. Bár általánosítani nyilván nem érdemes, a fentiek segíthetnek az üzleti partner keresés során az értékesítőknek, marketingeseknek behatárolni, hogy érdemes az adott potenciális új vevőből valóban ügyfelet csinálni. Németh Zoltán Lépéselőny Virtuális Irodaház
Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- K&H-Google: lemaradnak a cégek mobilbarát weboldal nélkül
- Az ISK akciós ajánlata Lépéselőny Tagoknak
- Hogyan használjuk a telefont okosan az üzleti kapcsolatokban?
- Prága mindössze 38.900 Ft-ért!
- Változás = üzlet
- Mikor hagyja abba az értékesítést?
- Nem kérek semmit
- Pályázatok, közbeszerzések , fejlesztési adókedvezmények, finanszírozási megoldások
- Naivan könnyebb
- Vásároljon magától!
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..