Üzlet + játék = több bevétel |
2010. december 07. kedd, 03:00 |
Amikor leírtam a címet, már láttam, hogy meglehetősen többértelműre sikeredett, úgyhogy egyből ki is bővült, amit eredetileg írni szerettem volna, több új nézőponttal. Gyakorlatilag mindegy, honnan közelítem, egy dolog tény marad: minél egyszerűbben (pontosabban minél kevésbé bonyolultan) közelítjük meg a sikeres vállalkozás alapjainak lerakását, annál biztosabbak lehetünk benne, hogy eredményesek leszünk. Ne görcsöljünk, az csak taszítja a profitot Ezt a közhelyet hallva biztos vagyok benne, hogy van olyan piac, amelynek szereplői legszívesebben vasvillával kergetnének át az országon. Mégis, azt látom a lehető legszélsőségesebb üzleti modelleken a mezőgazdaságtól az egészségügyön át az édesség-boltig, hogy a vezető, és a csapat hozzáállása nagyban meghatározza, milyen ügyfélkört szolgálnak majd ki, és mennyire élnek majd meg ebből. A legkönnyebb, tutibiztos piacon is lehet annyit idegeskedni, hogy az taszítsa a meglévő és az új vevőket. Például volt egyszer egy főiskolás gyakornok a cégben nálunk, akinek az a rendkívül egyszerű feladata volt, hogy a meglévő partnereket hívja fel, pontosítsa az adatokat, és küldjön nekik egy e-mailt. Az első nap majdnem sírógörcs lett a vége, mert ha valaki épp nem ért rá a vonal túlfelén, a leányzó könyörgőre fogta a dolgot – ezzel a megkeresett ügyfél és az én kedélyeimet egyformán borzolva. Gyakorolj játszva Ez a téma volt e cikkem indító gondolata: a hétvégén barátainkkal játszottunk egy stratégiai, üzleti társasjátékot, ami igazán elgondolkodtatott, hiszen remekül lemodellezi az üzleti élet mindennapos döntéseit, így valamelyest fel is tud készíteni a majd bekövetkező helyzetekre. Bár a szimulátor nem helyettesítheti az éles bevetés izgalmát, egyedi helyzeteit és semmivel össze nem hasonlítható felfokozottságát, sokat tehet azért, hogy készségszintre fejlesszünk bizonyos, majdan megteendő lépéseket, amelyek az életünket menthetik meg akár. Az üzleti élet is elég kegyetlen világ – minél többet gyakoroljuk (akár az üzleti partner keresés, marketing és értékesítési lépések során felbukkanó szituációkat), annál biztosabbak lehetünk benne, hogy sikeresek leszünk. Az ügyfelek is játékosak
Végül, de a legkevésbé sem utolsósorban a partnereink is emberek – így egy játékba „csomagolt” felmérés, vagy akció, vagy „szimpla” vevőkapcsolat-építés sokkal, de sokkal hatásosabb lehet, mint a tankönyvi előírásoknak maximálisan megfelelő, de száraz marketing körítés. Érdemes időt szánni vevőink megismerésére, a személyes kapcsolat kialakítására az üzletin túl, mivel bármit hozzon is a sors, valójában erre a biztonsági hálóra tudunk majd támaszkodni. Lépéselőny Virtuális Irodaház
Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- K&H-Google: lemaradnak a cégek mobilbarát weboldal nélkül
- Az ISK akciós ajánlata Lépéselőny Tagoknak
- Hogyan használjuk a telefont okosan az üzleti kapcsolatokban?
- Prága mindössze 38.900 Ft-ért!
- Változás = üzlet
- Mikor hagyja abba az értékesítést?
- Nem kérek semmit
- Pályázatok, közbeszerzések , fejlesztési adókedvezmények, finanszírozási megoldások
- Naivan könnyebb
- Vásároljon magától!
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..