Üzlet a múltból Nyomtatás
2010. december 11. szombat, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Üzlet a múltból... miért és hogyan?Fordult már elő Önnel, hogy egy rég elfeledett partner egyszer csak felhívta, és rendelt Öntől? A napokban csörgött a telefonom, és a beszélgetés végére sikerült beazonosítanom a hívót, akivel régen és annyira keveset tárgyaltunk, hogy akkor nem is jött létre üzlet köztünk. Most valamilyen indíttatásból mégis megkeresett, és ügyfél lett belőle – én pedig elgondolkoztam, minek is köszönhető ez?


Értékesítés = emberi kapcsolatok

Az elsődleges dolog, amit tehet egy értékesítő, az az, hogy minden egyes tárgyalást, minden potenciális új vevőt úgy kezel, mint egy értékes emberi lényt, nem csak, mint egy potenciális bevételt. Sokkal többet jelent és ér egy jó emberi kapcsolat, mint egy bármilyen profitábilis rossz üzlet – hiszen a jó hírünk, és a működő emberi kapcsolataink akkor is rendelkezésünkre állnak, ha ilyen vagy olyan okból anyagilag már nem tudnánk lépni egy témában. Például hallottam, hogy egyik privát autóhitel-finanszírozó cég behajtási csoportjának vezetője úgy hívatta fel a nem fizető ügyfeleket Karácsony előtt, hogy „Nem fizet? Na ,majd a Jézuska elviszi az autót magától!”. Nincsenek is már a piacon (ezt a történetet az egykori HR-főnökük mesélte nekem, tehát még csak nem is rosszindulatú pletykáról van szó).

Kiáramlás = beáramlás

Az örök szabály: minél többet teszünk azért, hogy megismerjenek, halljanak rólunk, annál nagyobb az esélye, hogy valahonnan érkeznek vásárlók. Figyelem, fontos: valahonnan jönnek be! Azaz nem feltétlenül onnan, ahonnan várjuk, a lényeg mégis az, minél többet áramoltatunk kifelé, annál biztosabb, hogy jön is majd beáramlás.

Több jó szolgáltatás + marketing + értékesítés = jobb állapot, sikeres vállalkozás

Minél többet teszünk azért, hogy ügyfeleink elégedettek legyenek, annál biztosabb, hogy előbb vagy utóbb olyanokhoz is eljut a hírünk, akik esetleg eleinte tartózkodóak voltak az együttműködéstől. Tegyen többet ma meglévő ügyfeleiért, és holnap ők fogják hozni a vevőket Önhöz!

Németh Zoltán
Lépéselőny Virtuális Irodaház
A kisvállalkozások üzleti partner keresési mentora
Egyetért? Tiltakozik? Írja meg nekünk véleményét erről - Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni?

A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
Szeretné, ha Önnek nem kellene ezzel foglalkoznia, mégis megkapná Excelben az Önnek szóba jöhető partnerek adatait?
VEGYE FEL A KAPCSOLATOT MUNKATÁRSUNKKAL, HA ÉRDEKLI EZ A LEHETŐSÉG!
KATTINTSON IDE, ÉS KÜLDJE EL NEVÉT ÉS TELEFONSZÁMÁT!
ÉRDEKEL, HOGY TUDNÉK AKÁR TÖBB EZER POTENCIÁLIS PARTNERT LETÖLTENI SAJÁT HASZNÁLATRA!


A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner  keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a  bevétel  és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti  kommunikáció  terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketingképzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e-mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.

 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.