Egészség és értékesítés |
2010. december 21. kedd, 03:00 |
Korai értékesítési mentorom mondta mindig: amikor az embernek szívpanasza van, és egy hiteles orvos felír egy orvosságot, nem mondjuk neki azt: „majd gondolkozom rajta, hívjon vissza egy hét múlva”, vagy hogy „az idei egészségre szánt keretünket már kimerítettük, térjünk rá vissza jövőre”, vagy hogy „ezt meg kell konzultálnom házon belül, és még bekérünk 3 ajánlatot”. Ezek helyett hanyatt-homlok rohanunk a patikába, elkezdjük szedni az orvosságot, és bizakodunk a gyors gyógyulásban. Hogy hasznosítható mindez a vállalkozás értékesítésében és marketingjében? Egészséges marketingA napokban sikerült tíz év után először ismét megfáznom, és mindez egyből átkapcsolta bennem a mindannyiunkban benne lévő üzleti megfontolásokat: az egészség lett az első, és nem érdekelt, mennyi vitamint kell megvegyek, és az mennyibe kerül, csak nyerjem vissza az eredeti állapotomat. Ha betegnek érezzük magunkat, vagy ne adj’Isten azok vagyunk, érdekes módon nem keresünk kifogásokat a vásárlásnál. Mi következik ebből a cég értékesítésében? Muszáj átgondolnunk a potenciális új vevőink helyzetet: mit okozna ténylegesen nekik, ha nem vennék igénybe termékünket, szolgáltatásunkat? Milyen tényleges problémákhoz vezetne? És ne úgy gondolkozzunk, hogy a „hülyék, nem igaz, hogy nem értik, hogy mennyire jók vagyunk”, hanem hogy milyen életszerű, valós szituációk állhatnak elő, melyek ténylegesen megbetegítenék a partner cégét. Üzleti orvosságHa megvannak ezek a helyzetek, listák, teszteljük őket, mérjük fel a piacot: mennyire látják ők ezeket, pontosabban mit mennyire érzékelnek súlyosnak? Az informatika egy tipikus terület erre, melyre nem szívesen áldoznak a kisvállalkozók, pedig tényleg katasztrofális következményei lehetnek egy-egy előálló problémának. Mégis, néha mintha az informatikusok és a potenciális vevőik nem egy nyelvet beszélnének: a szakemberek hajtogatják a maguk sokszor high-tech és csillagászatian drága megoldásait, a vállalkozók pedig a „majd ha gond lesz, akkor foglalkozunk vele hozzáállást”. Azt gondolom, ez elsősorban egy marketing és értékesítési kérdés: a tényleges kockázatok és potenciális problémák felmérése mellett arra is figyelmet kell fordítani, hogy gondolkozik erről a piac? Az embereknek reálisabb egy nátha, mint egy szifilisz manapság – pedig utóbbi jóval kockázatosabb betegség. Ezért az előbbire érdemes alapozni a marketinget és az értékesítést, ezeken a területeken kialakítani a hiteles képet magunkról – ami a további értékesítés és a sikeres vállalkozás alapja. Németh Zoltán
Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- K&H-Google: lemaradnak a cégek mobilbarát weboldal nélkül
- Az ISK akciós ajánlata Lépéselőny Tagoknak
- Hogyan használjuk a telefont okosan az üzleti kapcsolatokban?
- Prága mindössze 38.900 Ft-ért!
- Változás = üzlet
- Mikor hagyja abba az értékesítést?
- Nem kérek semmit
- Pályázatok, közbeszerzések , fejlesztési adókedvezmények, finanszírozási megoldások
- Naivan könnyebb
- Vásároljon magától!
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..