A karácsonyi marketing titka Nyomtatás
2010. december 22. szerda, 03:00

Az <a href='http://marketing.lepeselony.hu/' title='értékesítés'>értékesítés</a> egy jó <a href='' title=''></a> alapján garantáltan bevételt hozAz év folyamán számtalan cikket írtam róla, mennyire érdemes előretervezni, tudatosan készülni, stratégiát meghatározni mind a marketing, mind az értékesítés területére. Többször kihangsúlyoztam az év vége közeledtével, hogy a szokásos „kapkodós” karácsonyi ajándékozás és üzenetváltások helyett mennyivel jobb egy már előre megtervezett és időben kivitelezett, tudatos karácsonyi akció. Persze a suszternek lyukas a cipője, és én is beleestem az egész éves okoskodás után a tipikus hibába: az utolsó pillanatban állt össze, kiknek szeretnénk, milyen típusú üdvözletet küldeni…


Adatbázis a lelke mindennek

A „hagyományos” partneri körünkkel nem volt semmi probléma, számukra időben elkészültünk mindennel, és sikerült is időben, pontosan elküldenünk ajándékunkat. Azonban év közben számos olyan potenciális új vevővel és stratégiai partnerrel ismerkedünk meg, akiket még nem sikerült időben felvinni a CRM-be, és az utolsó pillanatban gyűjtöttük össze a kontaktokat… Bár nem történt probléma, és még így is minden időben és flottul ment, most már látom, mennyi energiát spóroltunk volna magunknak, ha év közben precízen követjük saját tanácsainkat, és minden adatot rendben tároltunk volna.

Az értékesítés mezején

Egy jól kialakított adatbázis, a megfelelően elkülönített és megfelelő tartalmat tároló mezőkkel aranyat ér, hiszen az értékesítés számára gyorsan, azonnal feldolgozhatóan adja meg azokat az információkat, amelyekre naprakészen éppen szükség van.

Ne mulassza el év elején megfelelően kialakítani, majd év közben folyamatosan vezetni és vezettetni azokat az adatokat, melyekre pl. Karácsonykor a nagy rohanásban szükség lehet!

Németh Zoltán
Lépéselőny Virtuális Irodaház
A kisvállalkozások üzleti partner keresési mentora
Egyetért? Tiltakozik? Írja meg nekünk véleményét erről - Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni?

A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
Szeretné, ha Önnek nem kellene ezzel foglalkoznia, mégis megkapná Excelben az Önnek szóba jöhető partnerek adatait?
VEGYE FEL A KAPCSOLATOT MUNKATÁRSUNKKAL, HA ÉRDEKLI EZ A LEHETŐSÉG!
KATTINTSON IDE, ÉS KÜLDJE EL NEVÉT ÉS TELEFONSZÁMÁT!
ÉRDEKEL, HOGY TUDNÉK AKÁR TÖBB EZER POTENCIÁLIS PARTNERT LETÖLTENI SAJÁT HASZNÁLATRA!


A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner  keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés,  értékesítés  – a Lépéselőnnyel a  bevétel  és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti  kommunikáció  terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketingképzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e-mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.


 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.