EAR vs ETR |
2010. december 27. hétfő, 03:00 |
Kifogyhatatlan téma egy értékesítéssel foglalkozó cég életében, hogy munkatársai mennyire előzékenyek, mennyire lehet rájuk támaszkodni az új vevők és a bevétel megszerzése terén. Azt gondolom, nem is kívánhatnék jobbat senkinek 2011-re, mint hogy csak ETR munkatársai legyenek, egyikük se legyen EAR! Eladást Akadályozó Részleg„Nem hiszem, hogy menni fog”, „Miért nem szólt előbb”, és hasonló vevőtaszító szavak alkotják szókincsüket kizárólag, kifejezetten sértésnek érzik, ha egy vevőjelölt sétál be az ajtón, vagy ha az üzleti partnerkeresés során egy potenciális ügyféllel találkoznak (már amennyiben foglalkoznak üzleti partnerkereséssel). Morcosak, nem szeretik a vevőket, azok bármit tesznek / mondanak, mindig hibásak, tele vannak kifogásokkal mindig az értékesítés, ügyfélkapcsolat-ápolás ellen. Ha munkatársai közül bárki egy kicsit is hajaz erre a leírásra, olvasson tovább, mivé lenne érdemes faragni az illetőt! Eladást Támogató RészlegKeresik a lehetőségeket új vevők megtalálására, az ügyfél ténylegesen ügyfélnek érzi magát, amikor velük kommunikál, és egy gondolata van: jó velük együtt dolgozni. Megoldásokban gondolkoznak, velük együtt dolgozni olyan, mint ha a harvardi evezősök hajójában utazna az ember egy győztes befutónál: csak úgy siklik és siekrül minden. Németh Zoltán
Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
|