Nem = bevétel?? |
2011. január 21. péntek, 03:00 |
Aki értékesítéssel és marketinggel foglalkozik, pláne évek óta, pontosan tudja: nincs olyan, hogy „nem”, csak „most nem” létezik. Bár egy leendő új vevő gondolhatja azt, hogy ő most nem szeretne vásárolni tőlünk, az üzleti partner keresés egyik lényege az, hogy személyes kapcsolatok vannak, nem csak eladás és vásárlás. Ebből következik, hogy mindig változhat a helyzet, mindig lehet újra megkeresni egy korábban elutasító partnert. De hogyan kezelje le a visszautasításokat az értékesítő? Első bukták az üzlet feléElső munkahelyemen, még egyetemista koromban egy szerintem zseniális környezetbarát termékkel kezdtünk el foglalkozni. Annyira hittem a termékben, hogy amikor elkészítettem az első promóciós anyagot és megkerestem vele az első pár céget, szentül meg voltam győződve róla: ez a világ legjobb lehetősége számukra, és egészen biztos, hogy alig várják, hogy elkezdhessünk együttműködni. Ehhez képest rosszul éltem meg, hogy csak és kizárólag visszautasításba, lekezelésbe, kioktatásba és kudarc-hegyekbe ütköztem. „Üdv a felnőtt életben, fiam” - mondaná erre édesapám, de engem ez akkor nem vigasztalt: évekre elment a kedvem az értékesítéstől és a marketingtől. Mindig előre, az új vevők irányábaÉvek teltek el, és sikeres értékesítővé képeztek (nem kevés harc árán) a második munkahelyemen, és megtanultam, hogy mindig menjek tovább. Ekkor belevágtam egy MLM üzletbe, ahol ismét teljesen magával ragadott a lelkesedés mind a termékek, mind a kompenzációs terv láttán, és rohantam előre – a „nem”-ek sortüzébe, egyenesen. Itt már okosabbak voltak a vezetőim, és felkészítettek rá, hogy a hátterünkben álló cég folyamatos innovációja választ ad erre a problémára: évente kihoznak úgyis valamilyen újdonságot, így újra és újra meg lehet keresni ugyanazokat az embereket majd, és előbb-utóbb valamelyik termék biztosan „betalál”.
Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- K&H-Google: lemaradnak a cégek mobilbarát weboldal nélkül
- Az ISK akciós ajánlata Lépéselőny Tagoknak
- Hogyan használjuk a telefont okosan az üzleti kapcsolatokban?
- Prága mindössze 38.900 Ft-ért!
- Változás = üzlet
- Mikor hagyja abba az értékesítést?
- Nem kérek semmit
- Pályázatok, közbeszerzések , fejlesztési adókedvezmények, finanszírozási megoldások
- Naivan könnyebb
- Vásároljon magától!
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..