Üzlet a lábban Nyomtatás
2011. január 25. kedd, 03:00

Lépéselőny/Marketing: A jó értékesítő és a marketing no meg a lábMitől van az, hogy ugyanazon a piacon, ugyanazzal a képzéssel és termékháttérrel rendelkező két különböző értékesítő gyökeresen más teljesítményt produkál? Tegyük fel, még a címlistában sincs érdemi különbség, azaz minden kiinduló feltétel azonos – mégis, vannak top és vannak „futottak még” kategóriájú értékesítők. Félretéve a kifogásokat (amik jellemzően nem a top értékesítők szájából hangoznak el), kell, hogy legyen valami (vagy több) alapvető eltérés!


Szívből jövő értékesítés

Az első és legfontosabb, hogy egy értékesítő csak azt tudja értékesíteni, amit szeret. Lehet mondani, hogy megfelelő jutalék (=pénz) ellenében bárki bármit el tud adni, de ez nem igaz. Ha nincs meg egy alap affinitás, azt a leendő új vevő érezni fogja. Kell, hogy szeresse az értékesítő a terméket, a szolgáltatást, akkor el fogja tudni adni!

Marketing akarattal

A következő lépés, hogy a nagy álmok (a várható jutalék kiszámolásában és annak fejben, előre elköltésében szinte minden értékesítő jártas). De ha nincs mögötte valódi szándék, ha nem akarja az eredményeket, csak szeretné, abból nem lesz valós eredmény soha. Egy profi értékesítőnek, marketingesnek (azaz mindenkinek, aki üzleti partner kereséssel foglalkozik) tudnia kell következetesen kitartania a célja mellett, hogy az megvalósuljon!

Csináljam = haladás a lábban

Végül, de a legkevésbé sem utolsósorban a sikeres vállalkozás és értékesítés alapja az, ha a nagy affinitás és komoly szándék mellett ott legyen a folyamatos tevékenység: történjenek meg azok a tényleges akciók, melyekre szükség van ahhoz, hogy kellő energia menjen bele a bevétel- és profitszerzésbe!
Ahogy egy sztárértékesítő fogalmazott egy interjújában: meg kell, hogy legyen érzés a szívben, a szándék a fejben, és a haladás a lábban – így lesz eredményes az értékesítés!

Németh Zoltán
Lépéselőny Virtuális Irodaház
A kisvállalkozások üzleti partner keresési mentora
Egyetért? Tiltakozik? Írja meg nekünk véleményét erről - Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni?

A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
Szeretné, ha Önnek nem kellene ezzel foglalkoznia, mégis megkapná Excelben az Önnek szóba jöhető partnerek adatait?
VEGYE FEL A KAPCSOLATOT MUNKATÁRSUNKKAL, HA ÉRDEKLI EZ A LEHETŐSÉG!
KATTINTSON IDE, ÉS KÜLDJE EL NEVÉT ÉS TELEFONSZÁMÁT!
ÉRDEKEL, HOGY TUDNÉK AKÁR TÖBB EZER POTENCIÁLIS PARTNERT LETÖLTENI SAJÁT HASZNÁLATRA!


A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner  keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés,  értékesítés  – a Lépéselőnnyel a  bevétel  és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti  kommunikáció  terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketingképzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e-mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.

 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.