Csereüzlet |
2011. január 26. szerda, 03:00 |
A mai világban különösen jó partnernek minősül az, aki betartja ígéretét, és pontosan azt adja üzletfelének, mint amire vállalkozott. Annyi csalódás érte már az üzleti partner kereséssel, vállalkozással foglalkozókat, hogy egy korrekt, a megbeszélteket precízen megtartó ügyfél egyrészt ritkaságszámba megy, másrészt el sem gondolkozunk rajta, hogy tudnánk valami extrát adni a partnereknek. Kivétel ez alól általában az év végi karácsonyi hajtás, pedig a mindennapokban is csodát lehet tenni egy-egy aprósággal! Virág = bevételEgy tréner ismerősöm például egy szál virágot ad férfi szemináriumi résztvevőinek, hogy ők a több napos képzés után feleségüket meg tudják lepni vele. Ez az apróság számos ajánlást és ebből származó bevételt hozott már a konyhájára, pedig nem mondhatnánk, hogy komoly befektetést igényel… Tiszta marketingEgy autószerelő ismerősöm a hozzá szimpla szervizre vitt autókat is kérés nélkül kívül-belül kitakarítja. Régi és új vevői egyaránt egy sima olajcsere után is ragyogó, csillogó-villogó autóba ülhetnek be. Nesze neked milliárdos marketing büdzsé – ez az ötlet sem kerül többe autónként pár száz forintnál. Németh Zoltán
Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
|