Új vevő evolúció |
2011. február 04. péntek, 03:00 |
Most már harmadik cégemben / munkahelyemen figyeltem meg értékesítő szemmel nézve, mennyire más ügyfelekkel találkozunk tevékenységünk kezdetén, mint amikor már erőteljesen halad az üzlet. Ez vonatkozik egy új értékesítőre is: amikor elindul, még szinte bárkit potenciális partnernek tekint, ezért mindenféle – akár hamis – nyomon próbálkozik. Milyen lépésekben juthatunk el az igazán minőségi vevőkhöz? Lépésről lépésre a bevétel útjánElőző munkahelyemen elsősorban abban tapasztaltam meg értékesítőként a változást, hogy míg az elején csak kisebb cégekkel tudtam / mertem leülni, addig sikeres értékesítőként már nem volt olyan lehetséges partner, akivel ne találkoztam volna szívesen. A Lépéselőny üzleti közösségben pedig az elején még a „ha ingyen van, érdekel”, „csináljatok meg mindent helyettem ingyen”, és hasonló probléma-generátor ügyfelekbe futottam bele. Ma pedig már egyik régi ügyfelünkkel arról tudtunk beszélgetni, hogy mi is az, amit mi tudunk csinálni pontosan, az mennyit ér, és hogy folytassuk hosszú távon az együttműködést.
Csinálja végig mindezt, és a siker nem marad el! Németh Zoltán
Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
|