Több értékesítő = több bevétel? Nyomtatás
2011. február 16. szerda, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Ha nem akar/tud értékesíteni, mit tegyen?Számos kis cégben komoly féket jelent, hogy az ügyvezető nem mer felvenni értékesítőket, mert attól tart, hogy csak vinnék a pénzt, nem hoznák. Ez persze jogos lehet, hiszen az értékesítés és a marketing két olyan terület, ahol hatással tudunk lenni a bevételre és a profitra, így nagyon nem mindegy, mennyibe kerül a cél elérése. Mi az a három kulcspont, amelyekkel bebiztosíthatja, hogy az értékesítők bőven profittal hozzák sorban az új vevőket?


Kiváló szolgáltatás az üzlet záloga

Mindenek előtt egy olyan cégben, ahol a tulajdonos, ügyvezető sincs ezer százalékig meggyőződve róla, hogy amit vevőiknek adnak, az valóban elégedettséget szül, nehéz az üzleti partner keresés. A legelső és legfontosabb dolog egy cégben, hogy betonozzuk be nagyon magas, kiváló szinten az ügyfeleknek nyújtott szolgáltatást!

Működő értékesítési és szolgáltatási módszerek

A következő pont az, ha el is tudjuk adni azt a remek terméket. Találkoztam már több olyan céggel, akik azért kerestek égen-földön telemarketinges, értékesítési, direkt marketinges alvállalkozót, mert át akarták tolni rá a vevőszerzés felelősségét (lehetőleg csak jutalékért). Így azonban nem megy! Muszáj kitesztelnie a cégnek saját hatáskörben, mire harapnak és mitől ijednek meg az ügyfél-jelöltek, ha szeretne növekedni. Essen túl a „belső mag” a nehezén, menjenek át ezen a perióduson, és utána minden új értékesítőnek már csak másolnia kell. Azért működnek a sikeres MLM-cégek is hálózatban, mert ezt a módszert használják: másolni a sikeres akciókat folyamatosan!

Termékalapú kiválasztási módszerek

Az utolsó, de nagyon is fontos lépés pedig a megfelelő kiválasztás: ha rossz embereket veszünk fel, ne számítsunk jó eredményre. A megfelelő emberek megtalálásához egyetlen dolgot kell tisztázni: pontosan mi az az értékes végeredmény, amit elvárunk tőlük? Ebből kiindulva már könnyebb lesz letesztelni, kideríteni, eddig már tudott-e az illető hasonló eredményt felmutatni pályafutása során.
Összefoglalva egy eredményes üzletkötői csapat felállításához semmi más nem kell, csak a tulajdonosi, ügyvezetői körnek kell képződni!

Németh Zoltán
Lépéselőny Virtuális Irodaház
A kisvállalkozások üzleti partner keresési mentora
Egyetért? Tiltakozik? Írja meg nekünk véleményét erről - Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni?

A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
Szeretné, ha Önnek nem kellene ezzel foglalkoznia, mégis megkapná Excelben az Önnek szóba jöhető partnerek adatait?
VEGYE FEL A KAPCSOLATOT MUNKATÁRSUNKKAL, HA ÉRDEKLI EZ A LEHETŐSÉG!
KATTINTSON IDE, ÉS KÜLDJE EL NEVÉT ÉS TELEFONSZÁMÁT!
ÉRDEKEL, HOGY TUDNÉK AKÁR TÖBB EZER POTENCIÁLIS PARTNERT LETÖLTENI SAJÁT HASZNÁLATRA!


A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketingképzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e-mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.

 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.