English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Marketing
2 rövid sztori egy tanulsággal Nyomtatás E-mail
2011. március 29. kedd, 09:00

Lépéselőny/Marketing: Vállalkozz Hatékonyan Klub 2011. áprilisi VHK nap1 sztori: Az utóbbi fél évben egyre inkább észre veszem magamon, az ülő munka hátrányos hatásait deréktájt és be kell vallanom, hogy a testmozgást az utóbbi 2-3 évben elhanyagoltam. Úgyhogy úgy döntöttem, újra nekiállok mozogni. Ennek egyik része, hogy elkezdtem rendszeresen futni a közelben levő erdős parkban. Tegnap velem tartott egy kedves barátom, akivel még egy kollégiumi szobában is laktunk annak idején. A cél 5,5 km, azaz 5 kör lefutása volt. Amikor már nem bírtuk, futás helyett sétáltunk és közben beszélgettünk.

Bővebben...
 
A saját marketingem tuti biztos tesztje Nyomtatás E-mail
2011. március 29. kedd, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Miért kell a felmérés?Aki vállalkozik, nem tudja elkerülni, hogy ne próbálja népszerűsíteni, eladni termékét, szolgáltatását. Ez aztán előzetes tapasztalattól, képzettségtől, és érzéktől függően lesz sikeres akció, amiben legtöbbünk nem alkot kiemelkedőt (tisztelet a kivételnek). Mi az a lakmuszpapír-szerűen biztos eredményt adó teszt, amivel kiderítheti, fognak-e vásárolni Öntől az adott hirdetésre?

Bővebben...
 
Lendület a lelke mindennek Nyomtatás E-mail
2011. március 25. péntek, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Mi lehet az oka, ha nincsenek lendületben az értékesítői?Amikor az értékesítők ülnek az irodában és kávéznak, cigiznek és beszélgetnek, az biztos, hogy nem a több bevételhez, több új vevőhöz vezető út – hiába mondják a sales-es kollégák, hogy ez mennyire segíti a rekreációjukat. Ez egy olyan terület, amely nem megy sebesség nélkül. Hogy tegye sebességbe ellustult értékesítőit?

Bővebben...
 
A top 4 kifogás Nyomtatás E-mail
2011. március 24. csütörtök, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Mi áll a jónak tűnő kifogások mögött és hogyan kezeljük azt?Aki értékesítéssel foglalkozik, ilyen vagy olyan formában találkozik ellenállással, kifogásokkal munkája során a leendő új vevők oldaláról. Aki alkalmazottakat foglalkoztat, beleszalad ugyanebbe, miközben próbálja termelésre bírni embereit. Elsősorban az előbbi nézőpontból összegyűjtöttem a top 4 kifogást, amivel eddigi pályafutásom során találkoztam – szédületes, mit ki nem találunk, ha valamit hárítani szeretnénk…

Bővebben...
 
Ami ingyen van, mindig drága Nyomtatás E-mail
2011. március 22. kedd, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Az ingyen ajánlatok PR értékérőlKétféle reakció létezik, ha valami ingyeneset kínálnak az üzleti életben: valaki vagy fogja az ajánlatot, és jogosnak érzi, hogy ő most csak kap, és van, aki elgondolkozik rajta, mit adhatna cserébe. Az üzletben gyakran az első szemlélettel találkozunk, ami sajnos elterjesztett egy rossz szemszöget: számos mikrovállalkozás úgy gondolja, létezik ingyen ebéd, és csak azért állnak sorba már. Nem akarom ezt az élet egy másik területéhez hasonlítani, mindenesetre elgondolkodtató, melyik megközelítéssel hová jut az ember.

Bővebben...
 
(Be)vételi üzemmód Nyomtatás E-mail
2011. március 19. szombat, 03:00

Lépéselőny/Marketing: "Hullámhosszok" az értékesítőknekMindenki értékesítőnek születik, de van, aki továbbtanul. Kisgyerekként még (szinte) bármely cél elérhetőnek tűnik, és így, vagy úgy, de mindent megteszünk az áhított csoki, hintaló, vagy játék baba megszerzéséért. Aztán ez idővel átalakul, és előbb-utóbb jönnek a komplikációk az eladás körül: nem találjuk a hangot a vevőjelöltekkel. Hogy hangolja be leendő új vevőjét az Ön által megkívánt hullámhosszra?

Bővebben...
 
A lelkesedés csodákat művel Nyomtatás E-mail
2011. március 18. péntek, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Értékesítőként maradjon kommunikációban!Gimnáziumi matematikatanárom több egyéb örökzöld poénja mellett ez volt az igazi, amivel mindig megpróbálta az osztályt szóra és gondolkodásra bírni, amikor döbbent csendet és üres tekinteteket kapott egy-egy feladványára. Ennyi felvezetés után adja magát a kérdés: mi az értékesítők legfontosabb fegyvere? Annyit előre elárulhatok: ezt tanulni nagyon nehéz, azonban a nagyon sikeres értékesítők egytől-egyig bírnak ezzel a tulajdonsággal!

Bővebben...
 
„Még gondolkodunk rajta” Nyomtatás E-mail
2011. március 17. csütörtök, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Miért mondhatja az ügyfél egy ajánlatra, hogy még gondolkozik rajta?Aki értékesítőként dolgozik, vagy valaha is próbált bevételt szerezni cége számára, nagy valószínűséggel találkozott már a címben szereplő mondattal. Van olyan piac, ahol ez természetes, de legalábbis érthető, azonban egy gyors döntésekhez szokott értékesítőnél inkább hibát jelez: mit nem sikerült átadni, hogy dönteni tudjon az ügyfél? Okok és kezelésük a cikkben!

Bővebben...
 
Miért nem vesz tőlem senki? Nyomtatás E-mail
2011. március 16. szerda, 03:00

Lépéselőny/Marketing: 3 lehetséges ok, ami miatt nem vásárolnak ÖntőlEzt a kérdést sok értékesítő teszi fel magának, főleg az első, beinduló időszakban. Van azonban pár olyan jellemző, amik biztossá teszik, hogy nem fognak vásárolni attól a cégtől, üzletembertől, aki így gondolkozik, viselkedik. Olvassa át őket, és győződjön meg róla, hogy Önre egyik sem jellemző! Ha mégis, vizsgálja meg, hogy tudná megváltoztatni ezeket a tulajdonságokat…

Bővebben...
 
Köszönöm, csak érdeklődtem! Nyomtatás E-mail
2011. március 11. péntek, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Mit csináljon, ha valaki azt mondja, "Csak érdeklődöm/Még ágondolom!" ? Aki értékesít, számtalanszor találkozott már azzal a helyzettel, biztos vagyok benne, amikor a leendő ügyfél „Igen, ez nagyon érdekel, még átgondolom!”- felkiáltással távozott, majd többet soha nem hallottunk felőle. Hogy lehet az érdeklődésből valódi eredményt, azaz egy új vevőt, egy szerződést „csiholni”?

Bővebben...
 
Kommunikáció, kommunikáció, kommunikáció Nyomtatás E-mail
2011. március 09. szerda, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Üzleti <a href='http://www.lepeselony.hu/index.php?option=com_partner&mode=modKeres&ktipus=szaktar&Itemid=284' title='kommunikáció'>kommunikáció</a> Mi kell egy üzlethez? Nyilván számtalan összetevő létezik, mégis csak egy kulcsfontosságú van: ahhoz, hogy két fél, két üzletember között megegyezés jöjjön létre, a lényeg a kommunikáció. Ennek számtalan bizonyítékát látja az ember nap, mint nap – sajnos gyakran a másik oldalról (a kommunikáció hiányából). Pár vicces és komoly példa, mi múlhat a kommunikáción az üzleti életben!

Bővebben...
 
Adni jó (mert üzlet lehet belőle) Nyomtatás E-mail
2011. március 08. kedd, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Affiliate, adni?Nem szeretek általánosítani, mégis azt kell mondanom, hogy rengeteg vállalkozó van, aki kapni szeret(ne), és egyáltalán nem gondolja végig, mi kell ahhoz, hogy kapjon. A „ha lesz üzlet, persze gondolkodhatunk majd jutalékban”, az „ajánlj nekem és majd adok érte százalékot”, illetve az „add el a termékemet, neked pont belefér” típusú kommunikációkkal tele a padlás. Aki így gondolkozik, csak azon a szemüvegen keresztül nézi a világot, hogy ki mindenkinek lenne jó, ha az ő termékét, szolgáltatását ajánlaná vagy adná el – és még csak véletlenül sem gondol bele, érdekel-e egyáltalán ez valakit?

Bővebben...
 
Az értékesítő, akinek a csodájára jártak Nyomtatás E-mail
2011. március 07. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Az ideális értékesítőFelkelt reggel, vidáman átgondolta a napját: „ma is kötni fogok egy pár jó üzletet!” – gondolta, majd neki is veselkedett. Egész nap ügyfeleket hívott (meglévőket és új vevőket egyaránt), találkozókat szervezett és tárgyalt, kezelte a reklamációkat, kifogásokat, egyengette a cég – és így a maga – útját. Nap közben párszor felhívta az értékesítési vezetőjét, csak hogy tudassa: bár nincs bent, még létezik, jól halad, és hogy elmesélje az egyes tárgyalásait. Nap végén írt egy összefoglalót is, magától, melyben az értékesítési vezető számára gyorsan átláthatóan megmutatta: ma is megdolgozott a fizetéséért, és hajtott a jutalékért. Befejezte az adminisztratív feladatait, majd miután még kicsit olvasott és CD-t hallgatott szakmai képességei fejlesztése céljából, elégedetten dőlt az ágyba.

Bővebben...
 
Üzleti nyitva tartás: 0-24 Nyomtatás E-mail
2011. március 03. csütörtök, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Nyitvatartás 0-24 óráig emberi erőforrás nélkül?Mindannyiunk álma, hogy akkor is jöjjön a bevétel, amikor épp nyaralunk, alszunk, vagy csak teljesen mással foglalkozunk, nem az értékesítéssel. Leszámítva az egyébként brilliáns MLM-eket, vagy az öröklés és lottónyerés esélyét, egy átlag cég életében ez szinte elképzelhetetlen... volt jó pár évvel ezelőttig. Az Internet, annak gyorsulása és terjedése azonban új távlatokat nyitott meg, hogy használhatja ki egy cég ezt a nonstop profittermelés érdekében.

Bővebben...
 
A marketinges, az udvari bohóc Nyomtatás E-mail
2011. március 02. szerda, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Amikor a marketinges külsős tanácsadóA királyi udvarokban az udvari bohóc szerepe kényes és kényelmes is volt egyben: olyan dolgokat vághatott a király szemébe, melyeket más nem mert volna megmondani (akár kritizálhatta is), de különleges testi adottságaiért cserébe eltartották az udvarnál, nem volt gondja a mindennapi életre. Érdemi hozzáadott értéke csak akkor volt, ha meg tudta mutatni az uralkodónak, mit lenne érdemes máshogy csinálnia, ez a javaslata valós adatokon alapult, és el is ért egy pozitív változást. Sok kisvállalkozásnál látom, hogy ilyen vagy olyan módon igénybe vesznek marketing tanácsadót – de az egész inkább egy rosszul kezelt udvari bohócra hasonlít…

Bővebben...
 
Marketing: Marketing, de hogyan? - Rohanó világban a leggyorsabb megoldás Nyomtatás E-mail
2011. március 02. szerda, 00:00

SC_logoSzeretné javítani értékesítési eredményeit, Csökkentené a marketing költségeket?

Tanácsra van szüksége brand építésben, „kiszállási stratégia”, növekedési stratégia kidolgozásában? Nem is gondolná, hány vállalkozás szenved attól a problémától, hogy van egy jó terméke, szolgáltatása, de nem tudja, kinek szeretné azt eladni, és hogyan alakítsa ki ennek megfelelően a marketing startégiáját, hogyan is fogjon hozzá az értékesítéshez.

 

Bővebben...
 
Marketing rémálomból valós üzlet Nyomtatás E-mail
2011. február 28. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Marketing vs valós üzletA marketing 50 (vagy 70, vagy 80) %-a az ablakon kidobott pénz. Ez köztudomású. Persze cége válogatja, kinél mennyire igaz, az biztos, hogy egy átlagos mikro- vagy kisvállalkozó nehezen tudja meghatározni, pontosan melyik része és valójában mennyire „száll el” a semmibe. Amit viszont csak a bölcsek tudnak: ennek nem kell így lennie!

Bővebben...
 
Értékesítők intelmére Nyomtatás E-mail
2011. február 25. péntek, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Amikor értékesítőként Önnek akarnak eladni egy tárgyalásonElegáns, légkondicionált tárgyaló, bőrfotel, kellemes légkör + egy új vevő jelölt, aki kedves és odafigyel – ez minden értékesítő álma, nem? Mégis, előfordul, hogy ebben az idillikus állapotban is izzad keményen az üzletszerző, és nem azért, mert az ügyfél ellenséges, támadó, vagy unott. Épp ellenkezőleg: mit tegyünk, ha a potenciális partner vérszagot kap, és el akar adni nekünk?

Bővebben...
 
Egy üzlet százat csinál Nyomtatás E-mail
2011. február 23. szerda, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Mitől csinál 1 <a href='http://www.lepeselony.hu/index.php?option=com_partner&mode=modKeres&ktipus=szaktar&Itemid=284' title='üzlet'>üzlet</a> 100 másikat?A komoly értékesítők tudják: egy ügyfél sokkal többet jelent(het), mint pusztán azonnali bevétel. A valódi profitot az jelenti, ha az új vevő elégedetté válik, és további új és új lehetőségekkel látja el az értékesítőt és a céget. Ahhoz, hogy ez valóra váljon, a már több cikkemben részletesen kivesézett kiváló szolgáltatáson kívül szükséges egy tényező. Egy olyan faktor, ami megkülönbözteti a sikeres értékesítőt a küszködő, eredménytelentől.

Bővebben...
 
Van mááásik… üzlet! Nyomtatás E-mail
2011. február 21. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Marketing: 4 kulcstényező az üzleti lehetőségek meglátásáhozHiába az a sok ezer tárgyalás, amin már túl vagyok, újra és újra kellemesen meglepődöm, hogy egy értelmes tárgyalópartnerrel beszélgetve új és új lehetőségek bukkannak fel. „Foglalkozom még azzal is, hogy…”, „Van egy másik cégem is, ami…”, és hasonló mellékmondatok, melyek új utakat nyitnak az értékesítésben és a marketingben. Összegyűjtöttem négy kulcs tényezőt, melyek segítenek abban, hogy Ön is több üzleti megbeszélésen bukkanjon új és új lehetőségekre!

Bővebben...
 
<< Első < Előző 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Következő > Utolsó >>

6. oldal / 67

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

M Pro Food Rt.
Pintérné Könczöl Ágnes

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Euro Filter Bt.
Pfiszterer Csaba

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Szárnyas kft.
Belovitsné Horváth K

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Chemoriens Kft
Baksi Magdolna

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.