Marketing
Magyarországon a Fincas Corral Servicing Nyomtatás E-mail
2008. április 23. szerda, 06:34

Magyarországon a Fincas Corral Servicing

A legnagyobb spanyol ingatlanközvetítő és pénzügyi szolgáltató hálózat belép a magyar piacra


Az új üzleti modell egyesíti a jelzálog és pénzügyi hitelezést, az ingatlanforgalmazást, a biztosítási termékeket, az ingatlankezelést és az ingatlan hasznosítást.

A Fincas Corral Servicing megnyitotta központját Budapesten, ahonnan egy éven belül további harminc iroda megnyitását és működését koordinálja majd. A legnagyobb spanyol ingatlanközvetítő és pénzügyi szolgáltató hálózat magyarországi növekedésének kulcsa a SERVICING-ben rejlik, amely öt franchise szolgáltatást egyesít. Egyetlen értékesítési irodából a Franchise Partner nemcsak ingatlanközvetítői szolgáltatásokat kínál majd ügyfelei részére, de további négy szolgáltatással fog megjelenni meg a piacon. A cég célkitűzése minimum 30 franchise iroda megnyitása a 2008-as üzleti évben Magyarország egész területén.

Fincas Corral SERVICING-en keresztül a Franchise Partnerek képesek lesznek a legszélesebb finanszírozási igények kiszolgálására is, továbbá a Fincas Corral SERVICING franchise rendszere lehetővé teszi majd a Franchise Partnerek számára, hogy a legnagyobb magyar biztosító társaságok termékeit is értékesítsék.

Fincas Corral SERVICING, a legnagyobb spanyol ingatlanközvetítő és pénzügyi termékeket forgalmazó és külföldi ügyfeleket tömörítő hálózat, kidolgozta azt az üzleti modellt Magyarországra, amely lehetőséget biztosít a hazai és külföldi befektetőknek az általuk vásárolt ingatlan kényelmes és hatékony kezelésére.

•    Bérlő keresése;
•    Bérleti szerződés aláírása;
•    Közüzemi órák aláírása;
•    Az ingatlan állapotának rendszeres ellenőrzése;
•    A havi bérletdíj beszedése;
•    A tulajdonos teljes képviselete. 

A SERVICING nemcsak az ingatlan kezelését könnyíti meg, de teljes körű szolgáltatásokat biztosít minden ügyfelének, aki felújítási, bútorozási és belsőépítészeti megoldásokat keres.


Valu Viktor szerint, aki a Fincas Corral SERVICING Magyarország Ügyvezető Igazgatója: Fincas Corral SERVICING azoknak a jelenlegi ingatlanpiaci résztvevőknek és ambiciózus vállalkozóknak lett kidolgozva, akik egy nemzetközi és több mint 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkező ingatlanközvetítő és pénzügyi szolgáltató hálózat szerves részeként szeretnék megvalósítani álmaikat és felülmúlni vállalkozói elvárásaikat.

Határozatlan idejű szerződés, a legnagyobb garanciával és rendkívül gyors megtérüléssel
Fincas Corral SERVICING az egyetlen franchise rendszer, amely a spanyol franchise tagokat védő egyesület (AEDEF) által elfogadott és jóváhagyott. franchise szerződéssel dolgozik.

Az említett franchise szerződés határozatlan időtartamra szól, ami egyedüli jelenség abban a szektorban, ahol az ötéves határozott idejű szerződés az elfogadott. A cég a franchise iroda méretét és az alkalmazottak létszámát illetően sem határoz meg elvárásokat.

Fincas Corral SERVICING eddigi tapasztalatai alapján a befektetés már az első évben megtérül és a Franchise Partnerek 50%-ot meghaladó nyereségre számíthatnak.

Ezeknek a céloknak a megvalósítása érdekében egy olyan csoport áll a Franchise Partner mögött, amely több mint 20 éves tapasztalattal rendelkezik az ingatlanpiacon és kiterjedt, saját tulajdonú és franchise irodahálózattal rendelkezik Spanyolország, Mexikó, Andorra, Portugália, Ecuador, Franciaország, Hollandia, Belgium, Panama és Costa Rica területén. 2007-ben Fincas Corral több mint 1.426.000.000 Euró értékű üzleti forgalmat bonyolított le.

Kizárólagos software és vállalatirányítási rendszer
Fincas Corral SERVICING teljesen ingyen az új Franchise Partnerek rendelkezésére bocsátja belső vállalatirányítási rendszerét (SGC), amely az elmúlt évek sikeres működésének és piaci tapasztalatainak a gyümölcse. Az említett software lehetővé teszi a Franchise Partner számára a teljes kereskedelmi tevékenység lebonyolítását, továbbá a könyvelés és a jogi dokumentumok kezelését is.

Kizárólagos terület és egyetemi képzés

Fincas Corral SERVICING franchise hálózat minden tagja garantáltan kizárólagos értékesítési területtel rendelkezik. Továbbá, Fincas Corral nagy hangsúlyt fektet a magas szintű képzési és oktatási rendszerre. Ennek érdekében, a cég bevezető kurzusa egyetemi fokozatú minősítéssel bír, amely sikeres elvégzését követően a Franchise Partnerek megkapják a Barcelonai Autonóm Egyetem posztgraduális diplomáját. 
 
Forrás: Fincas Corral Servicing

Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →



Bővebben...
 
A Porsche vezetője keres a legtöbbet az autóiparban Nyomtatás E-mail
2008. április 23. szerda, 06:10
WiedekingHatvanmillió eurós éves jövedelem

A német Porsche élén álló Wendelin Wiedeking a világ legjobban fizetett autóipari vezetője az Automobilwoche beszámolója szerint.

A német autós szaklap szerint Wiedeking hatvanmillió euróra becsült éves jövedelmével áll az első helyen, mögötte Carlos Ghosn, a Renault főnöke következik 34,5 millió euróval.

A harmadik helyen álló Ford-igazgató, Alan Mulally tavaly átszámítva 13,9 millió eurót vihetett haza, s ezzel az Egyesült Államok legjobban fizetett autóipari vezetője volt.


Tovább a cikkhez


Kérdése van a cikkhez? Írja meg a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.   e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében? 

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →


Bővebben...
 
Bringázz a munkába Nyomtatás E-mail
2008. április 23. szerda, 06:05
Bringázz a munkába pályázatokKétmilliárdos pályázat

A Gazdasági és Közlekedési Minisztérium (GKM) második alkalommal is meghirdeti a Kerékpáros Magyarország Program keretében a „Bringázz a munkába!” akciót. Ezzel egy időben kétmilliárd forintos keretösszegű pályázati felhívást is közzétettek. Ennek célja a kerékpáros forgalom biztonságos közlekedési feltételeinek, az egészséges életmód kialakításának és az idegenforgalomnak a segítése, valamint a környezetkímélő közlekedést szolgáló beruházások megvalósulásának támogatása.


A tavalyi budapesti program sikerességéből kiindulva az idén már országosra bővített akcióban lehet a kerékpáros kilométereket gyűjteni. A Kerékpáros Magyarország Program akcióinak köszönhetően egyre több munkáltató és munkavállaló érzi saját ügyének a kerékpárbarát szemlélet terjesztését. Egyre többen gondolják úgy, hogy a kerékpározás nemcsak egyszerű közlekedési forma, hanem életstílus, amely része az egészséges életmódnak és a környezettudatos magatartásnak is. A GKM április 22. és május 31. között, hat héten keresztül várja azoknak az elszánt egyéni vagy 2-5 fős biciklis csapatoknak a jelentkezését, amelyeknek tagjai vállalják, hogy az akció ideje alatt naponta, de legalább 10 alkalommal, kerékpárral mennek be a munkahelyükre. Regisztrálni a www.bringazzmunkaba.hu honlapon lehet.


Tavaly összesen 2162 budapesti bringás (293 csapat és 1033 egyéni kerekező) regisztrált az akcióra, és összesen 21.235 kg széndioxid kibocsátást spóroltak meg a városi közlekedőknek.

A mostani, országosra bővített „Bringázz a munkába!” akciót több önkormányzat közvetlenül is támogatja. A Kerékpárosbarát Település cím elnyerése többletpontot jelent a GKM kerékpárút pályázataiban.

Pályázati felhívás kerékpárutak fejlesztésére

A GKM által kiírt felhívásra tervezési, építési, valamint szélesítés és burkolat-megerősítésre vonatkozó pályázatok is benyújthatóak. Az első pályázati forduló keretében 2008. május 14-ig, a második pályázati forduló keretében pedig 2008. július 31-ig.

A megpályázható és vissza nem térítendő támogatás keretösszege mind a 2008. évi első fordulóra, mind pedig a 2008. évi második fordulóra (2009. évi megvalósítási kötelezettséggel) 1 – 1 Mrd forint.
A támogatás mértéke a tervezési pályázatok esetében 50%, az építési célú pályázatok esetében 80-95%, a szélesítés és burkolat-megerősítésére vonatkozó pályázatok esetében pedig 30-45% lehet.

A pályázatokon helyi önkormányzatok, önkormányzati társulások és többcélú kistérségi társulások vehetnek részt egy éven belül megvalósuló fejlesztésekkel, illetve árvízvédelmi töltésen épülő kerékpárút esetében az illetékes Környezetvédelmi és Vízügyi Igazgatóság pályázhat.

A pályázatokat – a pályázati felhívásban és útmutatóban közölteknek megfelelően – a kitöltött adatlapokkal együtt hiánytalanul kell postai úton benyújtani a KKK címére. A pályázati felhívás és útmutató az adatlapokkal együtt letölthető innen .

Forrás: GKM

Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →

Bővebben...
 
Madonna ingyen Nyomtatás E-mail
2008. április 22. kedd, 06:10

Madonna

 Madonna a Vodafone live!-on

Példaértékűen professzionális reklámhadjárattal vezeti be a piacra Madonna a 11-dik stúdióalbumát. Május végéig nem kell fizetniük egyes új ügyfeleknek a popdíva legújabb számaiért a Vodafone live!-on.

Május 31-ig a Vodafone új, Sony Ericsson V640i vagy Sony-Ericsson W910i telefonkészüléket vásárló ügyfelei tartalomdíj-mentesen tölthetik le Madonna – Hard Candy című albumának dalait a Vodafone live!-ról.Szintipop, a nyolcvanas évek hangzásvilágát idéző zenei részletek és spanyol melódiák.
 

 

Május 31-ig a Vodafone új, Sony Ericsson V640i vagy Sony-Ericsson W910i telefonkészüléket vásárló ügyfelei tartalomdíj-mentesen tölthetik le Madonna – Hard Candy című albumának dalait a Vodafone live!-ról.

2008. április 21. és május 31. között minden új, utólag és előre fizető egyéni előfizető, aki Sony-Ericsson V640i és Sony-Ericcson W910i telefonkészüléket vásárol, tartalomdíj-mentesen töltheti le Madonna – Hard Candy albumának mobil tartalmait a Vodafone live!-ról. Április 21-től a „Hard Candy” hét dala lesz elérhető, a dalok naponta változnak, egy dal csak egy napig érhető el. Április 28-tól, a világpremier napjától azonban már a teljes albumot is letölthetik a Vodafone ügyfelei.

Ezen kívül minden új előfizető, aki a Vodafone-nál Sony-Ericsson V640i készüléket vásárol az akció időtartama alatt, egy kisméretű, Sony-Ericsson mobiltelefonokhoz használható, Sony-Ericsson MPS-70 hangfalat is kap.

Az új, egyéni előfizetők számára továbbá a Vodafone díjmentes, 10 MB adatforgalmi kedvezményt is biztosít, amely 2008. június 7-ig használható fel.

Madonna

A Vodafone már meglévő, előre fizető ügyfelei szintén részt vehetnek az akcióban, amennyiben utólag fizető konstrukcióra váltanak és megfelelnek a további feltételeknek is.

A Vodafone már április elején bejelentette, hogy ügyfelei elsőként szerezhetik meg Madonna új dalának, a 4Minutes-nek videóklipjét. Április 7-én 10 órától egyedülálló módon nem a hazai televízió csatornákon, hanem a Vodafone live!-on debütált Madonna új videóklipje.

Madonna új albuma, a szintipop, a nyolcvanas évek hangzásvilágát idéző zenei részletek és spanyol melódiák keveréke, a Hard Candy április 28-án jelenik meg.

Az új dalok mellett természetesen Madonna korábbi slágereinek mobiltartalmai is beszerezhetők a Vodafone live!-on, május végéig akciós áron.

 Forrás: Vodafone Magyarország

Kérdése van a cikkhez? Írja meg a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében? 

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →


Bővebben...
 
Újabb díjat kapott az Indesit Moon Nyomtatás E-mail
2008. április 22. kedd, 05:05

Tökéletesség a tervezésben

Tökéletesség a tervezésben


Az Excellence in Design rangos arany díját nyerte el a Giugiaro által tervezett Indesit Moon. A kitüntetést az egyszerű, innovatív tervezésért és a háztartásoknak kínált intelligens lehetőségek megoldásáért kapta.

Az Indesit Moon az elmúlt évben is számos nemzetközi elismerést kapott. Idén ez a díjeső tovább folytatódik, immáron a tengerentúlon. A díjat egy ipari formatervezőknek szóló amerikai elektronikai és technológiai újság, az Appliance Design című lap alapította. Az Excellence in Design Awards (Tökéletesség a Tervezésben díj) a fehér és barna árúknál,  a háztartási gépeknél, az irodai és orvosi eszközöknél, valamint a számítógépeknél a  termékek kreativitásában a tökéletességet, az avantgarde technológiai megoldásokban, valamint a figyelemreméltó funkciókban az eredetiséget keresi.

A díj odaítélése során egy három fős szakmai bizottság négy paraméter alapján vizsgálta meg a jelölt termékeket. Az esztétika, az érzelmekre ható vonzerő, az innovatív hatás és a technológiai teljesítmény szempontjait vizsgálták a termékekben. A „nagy eszközök” kategóriában a Moon maximális pontszámot kapott.

„A Moon hatalmas siker számunkra, a nemzetközi díjak elnyerése területén, s egyben a termék értékesítése is jó mutatószámokkal rendelkezik. Innovatív termékről van szó, amely  lehetővé teszi számunkra egy magasabb szinten az Indesit újra pozicionálást, köszönhetően  az új technológiájának és egyedülálló tervezésének” –  nyilatkozta Dario Bassetti, az Indesit Company marketing vezérigazgató-helyettese.

A Moon tervezésében erős személyiségjegyek jelennek meg olyan megoldásokkal, amelyek kombinálják az innovációt a könnyű kezelhetőséggel, a termék és használója közötti közvetlen kapcsolattal. Az Indesit eme mosógépe világszerte a legnagyobb díjakat nyerte el. Kitüntették már Chichagoban, Görögországban, az Egyesült Királyságban, Párizsban és Lengyelországban.

Formatervezés és Innováció: egy nyerő stratégia

A formatervezés karöltve a technológiai innovációval és a környezet iránti tisztelettel a tökéletesítés során mindig az Indesit egyik legfontosabb célja volt. A cég minden évben egyre többet és többet fektet be az új anyagok kutatásába és fejlesztésébe, valamint az új funkciók létrehozására alkalmas technológiák kifejlesztésébe, az esztétikai hatások vizsgálatába és a termékek formavilágának kialakításába.
Mivel az Indesit az innovációs folyamatokra fókuszál, ez lehetővé teszi, hogy a piaci igényekre gyorsabban reagáljanak, valamint felvegyék a technológiai és kutatási kihívások által gerjesztett verseny ütemét.
Az Indesit Cash Flowjának 85%-át újra befekteti, és minden évben legalább a termékeinek 50%-át teljesen megújítja. Ez köszönhető a meghatározó beruházásoknak (2007-ben 35 m€, 2008-ban 45 m€), amelyek a csoport beruházásainak közel egyharmada.

Az Indesit a piaci részesedést tekintve Európa második legnagyobb háztartási-gép gyártója, és az ötödik helyet foglalja el a világban. A céget 1975-ben Vittorio Merloni elnök alapította, a milánói tőzsdén 1987-től van jelen. A csoport több mint 3,4 milliárd €-s értékesítésről számolt be 2007-ben, körülbelül 16 millió eszközt bocsátott ki. A cég fő márkái az Indesit, a Hotpoint-Ariston és a Scholtès. Az Indesit Company 17 gyártói és 24 kereskedelmi egységet üzemeltet világszerte, és több mint 17.000 embert alkalmaz.

Forrás: GM Production

Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →

Bővebben...
 
Tovább nő a GBV Group Nyomtatás E-mail
2008. április 21. hétfő, 05:05

Tovább nő a GBVA GBV Group növekedésnek indult a Reticolo Kft. üzletrészének 25%-ának megvásárlásával

A GBV Group ingatlan tanácsadó csoport bejelentette, hogy megvásárolta a magyar Reticolo Kft. üzletrészének 25%-át.


A barcelonai és budapesti székhelyű ingatlan tanácsadó GBV Group a Reticolo Kft. 25%-ának megvásárlásával az ágazat figyelemre méltó tényezőjévé vált.

A Reticolo Kft. kezdeti építőipari tevékenységét kiterjesztette az ingatlan projekt menedzsment területére, a továbbiakban nem csak Magyarországon, de a szomszédos Ukrajnában is tevékenykedik.

A GBV Group egy spanyol csoport, melynek szolgáltatásai Kelet-Europa több országában a magán-, intézményi és kisbefektetők részére nyújtott ingatlan projektekkel kapcsolatos tanácsadás, fejlesztés és üzemeltetés területére terjed ki.
Részvétele egy ilyen konszolidált cégben, mint a Reticolo Kft., a GBV Group magyarországi piaci pozíciójának megszilárdítását célozza meg.

A GBV Group súlya és jelenléte tovább nő, ami biztosítani fogja ügyfelei bizalmának növekedését, valamint szélesebb körű és jobb minőségű szolgáltatásokat.

További információ:

www.gbvgroup.com
www.reticolo.hu

Forrás: GBV

Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →

Bővebben...
 
Kirowski - az év ügynöksége Nyomtatás E-mail
2008. április 21. hétfő, 05:05

Hipnózis

A Kirowski söpörte be a legtöbb díjat

 
A Kirowski a tavalyi év kreatív terméke után idén az év ügynökségének járó díjat vehette át a Hipnózis Kreatív Reklámversenyen.

A Kreatív Csoport gondozásában zajló megmérettetésen a nevezett 111 pályamunka közül negyven kapott elismerést az április 17-én tartott gálán.


A Kirowski söpörte be a legtöbb díjat az idei Hipnózison, így ez a cég vehette át az év ügynökségének járó díjat. Az ügynökség összesen 12 pályamunkát nevezett a versenyre, ezeknek a fele dobogós lett a kategóriákban. Az összesítés szerint ugyan a DDB küldte be a legtöbb – összesen 15 – nevezést, a rangsorban a második helyet foglalják el a három első helyezéssel.

Forrás: Kreatív

Tovább →


Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →

Bővebben...
 
Az M6 Tolna Konzorcium építi az M6 II. fázisát Nyomtatás E-mail
2008. április 19. szombat, 07:05
30 éves koncesszió

 30 éves koncesszió

Az M6 autópálya Dunaújváros – Szekszárd közötti, összesen 65,1 km-es szakaszának köz- és a magánszféra partnersége keretében megvalósuló tervezésére, építésére, felújítására, üzemeltetésére, karbantartására és e tevékenységek finanszírozására kiírt, GKM / KHEM által lebonyolított közbeszerzési eljárás hivatalos eredményhirdetésére 2008. június 17-én került sor.

A közbeszerzési eljárásban nyertes ajánlattevő az M6 TOLNA Konzorcium.

 

 

Az M6 TOLNA Konzorcium
Vezetője:    Bilfinger Berger PI GmbH
Tagjai:         Bilfinger Berger AG
                   Egis Projects SA
                  Allgemeine Baugesellschaft - A. Porr AG

A nyertes konzorciummal a szerződéskötésre a közbeszerzésekről szóló törvény szabályainak megfelelően, 2008. július 16-án került sor.

A nyertes konzorcium végső ajánlatának nettó jelenértéke 119,6 milliárd forint volt (ÁFA nélkül). A pénzügyi záráskor érvényes alapkamat fedezeti ráta szerződéskötés napján érvényes mértéke, amint azt a közbeszerzési eljárás dokumentációja is rögzítette, figyelembe vételre kerül. A szerződéses összeg tartalmazza az építésen túl a 30 éves koncessziós időtartamon belül az üzemeltetés, fenntartás és felújítás költségeit is.


Az M6 II. fázisának koncesszióba adására irányuló közbeszerzési eljárás az előzetes terveknek megfelelően nyár elején lezárult, így a munkálatok még 2008 nyarán megkezdhetők. Az ideiglenes forgalomba helyezés szerződés szerinti határideje 2010 tavasza.

 

Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!







 

Bővebben...
 
Összefogás a magyarországi Európai Neutronkutató Központért Nyomtatás E-mail
2008. április 19. szombat, 07:05
Összefogás a magyarországi Európai Neutronkutató Központért

Magyarország mellett
Spanyolországnak és Svédországnak van esélye 


Kétnapos nemzetközi ESS konferenciát tartott Debrecenben 2008. június 16-án és17-én a Nemzeti Fejlesztési és Gazdasági Minisztérium (NFGM) és az ESS Magyarország.  A kormányzat és a tudományos élet összefogásában megrendezett eseménysorozat célja az volt, hogy az Európai Neutronkutató Központ (ESS) magyarországi megvalósítása érdekében a regionális országok képviselői meggyőződhessenek a magyarországi helyszín alkalmasságáról, és megkezdődhessenek a tárgyalások a beruházást finanszírozó nemzetközi konzorciumba való belépéssel kapcsolatban. A konferencián részt vett Egyed Géza az NFGM szakállamtitkára és Kósa Lajos Debrecen város polgármestere.


Az ESS befogadására ma leginkább Magyarország mellett Spanyolországnak és Svédországnak van esélye.  A lehetséges magyarországi regionális együttműködés – melynek tagjai Ausztria, Bulgária, Csehország, Lengyelország, Románia, Szlovákia, Szlovénia és Ukrajna – esélyeit növeli, hogy az EU a K+F kapacitások kiegyensúlyozására törekszik, és új tagállamba még nem került nagy kutatási berendezés. Az érintett tudományterületek (anyagtudományok, biotechnológia, orvostudományok) Magyarországon fejlettek, szakembereink nemzetközi presztízse magas.


Magyarország legfontosabb előnyei:

−    A magyar neutronkutatási koncepció olcsóbban és hatékonyabban használható, mint a mostani amerikai és a japán megoldások. Az ESS működését megalapozó eljárás az ún. hosszú impulzusú neutronforrás kidolgozója Mezei Ferenc fizikus, az MTA tagja.

−    Debrecen jelentős kutatási és fejlesztési bázisa:

o    a neutronkutatásnak szentelt MTA ATOMKI kutatóintézmény, amely több mint fél évszázada eredményesen működik, s így komoly tudományos háttérrel és megfelelő üzemeltetési tapasztalattal rendelkezik;

o    a Debreceni Egyetem K+F kapacitása, széles kapacitású tudományos kutatói hálózattal és utánpótlással.


Az ESS beruházás elnyerése újabb fontos lépést jelentene a magyar K+F szféra fejlesztésében, hiszen még jelentősebben ráirányítaná a nemzetközi figyelmet a hazai kutatásokra és a kutatási eredmények alkalmazásaira, lehetséges kitörési pontokat teremtve ezzel a hazai kutatás és fejlesztés számára.


A konferenciát követő sajtótájékoztatón elhangzott, hogy a nemzetközi összefogással megvalósuló ESS projekt több szempontból is megtérülő beruházás. Egyrészt jelentős infrastrukturális fejlesztéseket generál, amely magával hozza a szolgáltató szektor bővülését, amellett, hogy mind a kivitelezési szakaszban, mind a működése során több ezer munkahelyet teremt.

Forrás: NFGM

Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!







 

Bővebben...
 
BKV-sztrájk: igazolt a távollét Nyomtatás E-mail
2008. április 18. péntek, 06:45
sztrájkA fővárosiak harmada nem megy dolgozni pénteken

Budapesten a megkérdezettek harmada nem megy dolgozni vagy iskolába a BKV-sztrájk miatt pénteken. Ez derült ki a Szonda-Ipsos közvélemény-kutató intézet felméréséből, melyet az MTV rendelt meg.


A közszolgálati televízió esti híradójában közzétett adatok szerint az emberek 32 százaléka azt mondta, hogy nem megy majd dolgozni vagy iskolába, hét százalékuk pedig sehogy nem közlekedik.

A megkérdezettek 27 százaléka azt tervezi, hogy autóba száll, 17 százalékuk biciklivel közlekedik majd, 14 százalékuk gyalogolni fog.

Mindössze három százaléknyian nyilatkoztak úgy, hogy taxival utaznak - derült ki a felmérésből.

Taxit már csütörtökön sem lehetett rendelni a fővárosban, és ha valaki el is indul dolgozni, hosszas várakozásra, dugókra kell számítania.

A Munka Törvénykönyvének rendelkezései szerint a távollétet igazoltnak kell tekinteni, ha valaki a sztrájk miatt nem ér be a munkahelyére. Ahelyett azonban, hogy a szabadnapot a dugóban ülve töltjük, és a távollét idejét máskor dolgozzuk le, vagy szerencsésebb inkább szabadnapot kivenni.

Az egész napos sztrájk alatt a BKV Zrt. alvállalkozói a normális menetrend szerint közlekednek. Jár Budafokon és a XI. kerületben a 150-es, a 14-es és 114-es, 30-as, a 40-es gyors, a 41-es és 41 gyors, az 50-es, 58-as, a 250-es, a 13-113-113A, és a 87-87A-187-es jelzésű autóbusz.

A hétköznapi menetrend szerint járnak a IV., XIV. és a XVII. kerületben közlekedő 88-as, 120-as, 147-es, 170-es gyors jelzésű buszok is, valamint a 83-as trolipótló és a 73-as autóbusz is, amely 6-7 perces követési távolsággal jár az Etele tér és a Nyírpalota utca között.

sztrájkA posta közleményben ígérte, hogy nem lesz fennakadás, a közszolgáltatások a sztrájk idején is zavartalanul működjenek.

A vállalat fokozott erőfeszítéseinek köszönhetően remélhetőleg egy küldemény célba juttatásával sem lesz gond – bár nyilván nem csak rajtuk múlik, hogy valóban késedelem nélkül eljuttassanak a címzettekhez minden küldeményt a sztrájk ideje alatt.

Forrás: MTI, Lépéselőny


Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →





 

Bővebben...
 
Péntek: BKV-sztrájk Nyomtatás E-mail
2008. április 17. csütörtök, 07:05
sztrájkBudapesten megáll az élet

Hatalmas dugók, közlekedési káosz, bezárt üzletek, késve nyitó posta, tömeg és rengeteg idegeskedés várhat arra, aki pénteken Budapesten útra indul.


Péntekre egyeztetettt találkozót Budapesten? Jobban teszi, ha átszervezi a programot. A legutóbbi, fél napos BKV-sztrájk tapasztalatai alapján ugyanis ismét lebénulhat a forgalom a fővárosban és a hárommilliós agglomerációban.

Aki tud otthonról dolgozni, tegye meg, vagy ha mód van rá, adjon a cégvezetés (fizetett) szabadnapot az alkalmazottaknak. Ès készüljön fel arra, hogy sokan nem jutnak el a munkahelyükre, vagy ha igen, csak jelentős késés és idegeskedés árán. A Munka Törvénykönyvének rendelkezései szerint a távollétet igazoltnak kell tekinteni, ha valaki a sztrájk miatt nem ér be a munkahelyére. Ahelyett azonban, hogy a szabadnapot a dugóban ülve töltjük, és a távollét idejét máskor dolgozzuk le, szerencsésebb inkább szabadnapot kivenni. Ha lehet, a postázást is halasszák el, mert legutóbb késve nyitottak nem csak az üzletek, de három posta is a fővárosban.
 
A BKV-szakszervezetek a legutóbbi félnapos sztrájk során délután egyig tartottak munkabeszüntetést, a járműveknek csupán a töredéke közlekedett. Hajnalban kísértetiesen kihalt volt a főváros, ám mivel sokkal többen ültek a sztrájk idején autóba, a reggeli csúcs idejére teljesen megbénult a forgalom.

Miután nem egyeztek meg a szakszervezetek a vezetéssel, ugyanez várható pénteken is, azzal a különbséggel, hogy mivel a munkabeszüntetés várhatóan 24 órás lesz, délutánra sem normalizálódik majd a forgalom.

A sztrájkot a szakszervezetek a járatritkításokról, a csoportos létszámleépítésekről, telephelybezárásokról és a finanszírozási problémákról tartott egyeztetések kudarca után hirdették meg.

A BKV-nak a hétfői sztrájk nyolcvan millió forintos hasznot hajtott, az országnak viszont óránként egy milliárdos kárt okoz.

 

Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →





 

Bővebben...
 
A legújabb PR kontrolling trendek Nyomtatás E-mail
2008. április 17. csütörtök, 07:00
A legújabb PR-trendekKihúzhatják a cégeket a bajból a legújabb PR-módszerek

Magyarországon még mindig sokan nem ismerik el a PR létjogosultságát, és számos cég továbbra is költségként, nem pedig befektetésként tekint rá. A szakma elfogadását az is nehezíti, hogy nagyon nehéz mérni a hatékonyságát, bár napjainkban már erre is számos módszer létezik. Az mfor.hu egy szakmai konferencián járt, ahol egyebek között a legújabb PR kontrolling trendeket ismertették.

A PR Magyarországon még a formálódó szakaszban tart: míg Nyugat-Európában már 50-60 éve létezik, nálunk még csak húsz éve van jelen. Mindemellett még mindig sokan azt állítják: nincs olyan, hogy PR, amit az is bizonyít, hogy az elmúlt hónapkban utasították vissza a PR egyetemi akkreditációját - mondta Szondi György PR-tanácsadó, a Leeds Business Schoolhoz tartozó Centre for Public Relations egyetemi docense a PR Conrolling és Monitoring elnevezésű  szerdai konferencián Budapesten.

Tovább a cikkhez




Bővebben...
 
Hírlevél vagy SPAM - hol a különbség? (I. rész) Nyomtatás E-mail
2008. április 17. csütörtök, 06:10

Hírlevél vagy SPAM






A hírlevelek küldői gyakran néhány alapvető szabályt sem tartanak be.

Így könnyen abban a helyzetben találhatják magukat, hogy üzenetükkel pont ellentétes hatást váltanak ki címzettből, mint amit szeretnének.

Bővebben...
 
Logisztikai vezetők országos konferenciája Nyomtatás E-mail
2008. április 16. szerda, 08:05

Logisztikai konferencia, Visegrád










A nagyvállalatok logisztikai vezetői elé saját menedzsmentjük egy célt tűz ki: csökkentsék a logisztikai költségeket - ez derül ki a Ghibli Kft. 2008-as felméréséből.

Bővebben...
 
Az értékesítés legmodernebb fegyvere Nyomtatás E-mail
2008. április 16. szerda, 06:24


eladás, marketing és PRA professzionális CRM szoftver

A kisebb és közepes nagyságú cégek bevételéért felelős munkatársainak sok eszköz áll a rendelkezésére, hogy növeljék cégük forgalmát és árréstömegét. Ezek közül az egyik legfontosabb az eredményes értékesítők alkalmazása. Ezzel kapcsolatban a legnagyobb problémájuk az értékesítők megfelelő motivációja, ellenőrzése és vezetése. Ennek a problémának a megoldására létezik egy modern, új és könnyen használható eszköz.

Bővebben...
 
Minek nevezzelek? Nyomtatás E-mail
2008. április 14. hétfő, 07:43

 Figyelmeztető jelek, hogy a rossz célpiacnak marketingezel

Már tudod, hogy mekkora hiba, amikor egy cég úgy gondolja: "mindenki a célpiacunk". Most ennél még szűkebbre vesszük a kört, és megnézünk két kérdést, amit ha nem válaszolsz meg helyesen, akkor jó eséllyel túl sokat költesz marketingre. Viszont akkor tudok mutatni egy módszert, amivel úgy csökkentheted a marketing kiadásaidat, hogy közben az eredményeid ugyanazok maradnak. Elég jól hangzik?

Wolf Gábor

Nemrég egy webdesigner cégtől kérdeztem, hogy ki a célpiacuk (tudom, hogy Neked nem ilyen céged van, de azért olvasd tovább, a Tiédre is rátérünk!)

"A mikrovállalatok." - vágta rá a cégvezető gondolkodás nélkül.

"Rendben, de abból van legalább 250 ezer itthon. Ha csak 1%-uk (2500) holnap itt kopogtat Nálad, ki tudod szolgálni őket? Várj, ez nem minden! A másik kérdésem: van annyi pénzed, hogy mindannyiuknak folyamatosan marketingezz?"

Sok vállalat egyik alapvető marketing hibája, hogy túlságosan szélesre veszi a célközönségét. Persze ma már tudom, hogy mi van e mögött: a szegényes marketing miatt azt remélik, hogy talán statisztikai alapon bejön pár ügyfél. A nagy számok törvénye. És emiatt nem is merik szűkebbre venni a hálót, hiszen az a statisztikai alapot rontaná.

Ez a gondolkodásmód sajnos hibás, még akkor is, ha a cég azt hiszi, hogy ő már leszűkítette a célközönségét. Miért? Az "Aki sokat markol, keveset fog" elve itt is működik, és aki precízen határozza meg a célpiacát, az annak ellenére, hogy szűkít, nagyobb bevételre számíthat, azt is megmutatom, hogy hogyan.

A webdesignernek is érdemes tovább fókuszálnia, csak hogy pár szempontot mutassak:

Demográfia

Vajon könnyebb lenne a helyi cégeket kiszolgálni, mint azokat, akik 100 km-rel dolgoznak arrébb? Tudom, a web nem ismer határokat, de a személyes kapcsolat bizalma igen. Vajon milyen iparág lenne a jó célpiac? Pénzügy, gyártás, telekommunikáció, szolgáltató, logisztikai cégek, kis boltok? Mekkora cégről beszélünk alkalmazottak számát és bevételt tekintve?

Ezek a kérdések azok, amik segítenek behatárolni a célpiacot, hogy ez alapján pl. le tudjuk őket válogatni egy adatbázisból. Ha demográfiai szempontból nincs jól meghatározva, hogy ki a célpiacunk (akár a termékeidre, szolgáltatásaidra külön-külön lebontva), akkor már el se kezdj marketingezni, mert túl széles rétegre célzol?

Pszichográfia


Ez eggyel nehezebb feladat, de annál hatásosabb eredménye lesz: A célközönségnek milyen közös problémájára kínálunk mi megoldást? Milyen ígéretet, eredményt várnak el vagy remélnek a vásárlástól, az együttműködéstől? Hol tájékozódnak ezzel kapcsolatban? Milyen médiákat fogyasztanak?

Ezek azok a kérdések, amik segítenek a reklámodat megfogalmazni, hiszen abban a fent megismert problémákat, előnyöket kommunikálva sokkal jobban meg tudjuk szerezni a célközönség figyelmét.

Így ha demográfiai és pszichográfiai szempontból már jól körülírtad a célközönségedet, akkor a szép előrelépéshez gratulálhatsz magadnak. De ez még mindig nem elég egy jó marketingesnek!

Egy lépést előre a pontosabb célzáshoz

"És ki az ideális vevőd, mi jellemző rá?" - faggattam tovább webdesigner barátunkat. Erre végre beindult a fantáziája: "nyitott cégvezető, jól menő vállalat, jól fizet, nem hőköl vissza egy sokszázezres árajánlattól, nem az ár az első szempontja, volt már weboldala, de abban csalódott vagy nem hoz pénzt, stb, stb.".

Na végre! Pont ezt akartam hallani.

Tőled is ezt akarom hallani


Ki az ideális vevőd? Kik azok, akikből sokat szeretnél?

Van egy homlokracsapós alapelvem a számodra: amíg nem tudod, hogy ki a céged számára az ideális vevő, amíg nem tudod pontosan körülírni demográfiai és pszichográfiai szempontból, addig nem is tudsz olyan marketinget folytatni, ami pontosan ezt az ideális vevőt fogja vonzani.

Ez egy kicsit bonyolult mondat így elsőre, de nagyon fontos, megpróbálom egyszerűbben megfogalmazni: Amíg Te sem tudod, hogy ki az ideális vevőd, addig kicsi az esélyed, hogy megfogjad! Éppen ezért a marketing egyik legfontosabb első feladata meghatározni, körülírni, hogy ki ez a titokzatos ideális vevő.

OK, körülírtam. És most?

Ha tudod, ki ő, akkor azt is fogod tudni, hogy hogyan, milyen kommunikációs csatornán keresztül érhető el. Azaz tudni fogod, hogy a marketing üzenetedet hogyan juttasd el hozzá. Kisebb lesz a marketing költésed, hiszen nem adsz ki pénzt olyan csatornákra, amik nem az ideális vevőidet érik el a leghatékonyabban.

Ha tudod, hogy ki ő, szinte nevén tudod nevezni, tudod, hogy milyen problémák gyötrik, milyen megoldást remél, milyen szavakat használ, amikor erről beszél, akkor semmi mást nem kell tenned, csak ezt visszamondani neki a reklámjaidban. Akkor már nem úgy fognak hangozni a reklámjaid, hogy "irodaház takarítás", hanem úgy, hogy "Por-, pollen- és atkamentesítő irodatakarítás az allergiára hajlamosak számára"

Mindenkihez szólni unalmas és nem hatékony: az általános, "senkit nem bántunk meg, nem zárunk ki" típusú marketing szövegek mára hatásukat vesztették. Lehet, hogy szűkebb közönséghez fogsz mostantól szólni, de számukra Te leszel az, aki végre pont azt reklámozza, amire ők már régóta vártak!

Forrás: www.marketingkommando.hu


Kérdése van a cikkhez? Írja meg a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. Ez az e-mail cím védett a spamkeresőktől, engedélyezni kell a Javascript használatát a megtekintéshez. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében? 

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →

 

 



Bővebben...
 
Közös felelősségünk Nyomtatás E-mail
2008. április 09. szerda, 18:58

JÓFEJek az ittas vezetés ellen

Felelősek vagyunk egymásért. 2007-ben 150 halálos, 1023 súlyos és 1681 könnyű sérülést okozott az, hogy nem láttuk be, az alkohol csökkenti a reakcióidőt, hogy nem hívtunk taxit, ha vendégül láttunk valakit és koccintottunk is vagy nem figyelmeztettük barátunkat ha vezet, alkoholmentes italt igyon. 2008-ban vállaljuk ezt a felelősséget!

Európa szerte egyre több civil és állami szervezet, egyesület és intézmény ismeri fel, hogy a közlekedésbiztonság nem kizárólag az utak és a KRESZ felügyeletével megbízott szervek feladata, hanem közös társadalmi felelősség. A Magyar Sörgyártók Szövetsége elsősorban a riasztó közúti baleseti statisztikák miatt négy éve rendezi meg JÓFEJ-nek, azaz Józan Felelős Járművezető-nek keresztelt kampányát. Az egész nyáron zajló rendezvények célja, hogy mindenkiben – legyen rutinos vagy kezdő járművezető – tudatosuljon az autóvezetés felelőssége. A kampányhoz – felismerve a probléma jelentőségét – az elmúlt években több társadalmi szervezet, hatóság és gazdasági társaság is csatlakozott. A széles összefogásban megvalósuló kezdeményezés egy sajnálatosan jól ismert jelenség, a buli utáni ittas vezetés veszélyeire figyelmezteti a fiatal korosztályt, hangsúlyozva egyúttal a felelős autóvezetés fontosságát.

2008. április 25-étől több Budapest nagyobb szórakozóhelyein és vidéki fesztiválokon találkoznak majd a fiatalok a szövetség figyelemfelkeltő akcióival. Szórakozóhelyeken a hoszteszek  „Jófej” feliratú karkötőt adnak az autóval érkezőknek, amivel jelzik, hogy arra az estére a sofőrök felelősséget vállaltak a társaságért, azért hogy mindenkit épségben hazafuvaroznak. A sofőr természetesen vállalja, hogy nem iszik alkoholt az este alatt, amit távozáskor a hoszteszek ellenőriznek is. Felelős magatartásáért, az autózással és a kampánnyal kapcsolatos ajándékokat kap. Azokat, akik mégis alkoholt fogyasztottak, a hoszteszek megkérik, hogy ne üljenek volán mögé, figyelmeztetve őket arra, hogy nemcsak saját, de társaik testi épségét is kockára tennék.

A kampány részleteivel kapcsolatban a www.jofej.info.hu weboldal ad bővebb tájékoztatást.
Bővebben...
 
NetreKész nyertesek Nyomtatás E-mail
2008. április 09. szerda, 08:47

 Megvannak a NETreKÉSZ pályázat első nyertesei
Vissza nem térítendő támogatási lehetőség az infokommunikációs eszközök, alkalmazások és tartalmak iránti társadalmi nyitottságért

Összesen 249 091 413 forint vissza nem térítendő támogatásban részesül a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium által kezdeményezett NETreKÉSZ első 50 nyertes pályázata. Az infokommunikációs eszközök, alkalmazások és tartalmak iránti társadalmi nyitottság növelésén keresztül a program a hazai internethasználat bővüléséhez kíván hozzájárulni.

A GKM által életre hívott NETreKÉSZ egy olyan összehangolt állami és piaci motivációs program, amelyben a gazdasági tárca minden egyes piaci forint mellé egy másik forintot tesz az információs társadalom fejlesztéséért.

A NETreKÉSZ első pályázati felhívása – országos és helyi civil szervezetek mintaértékű projektjeinek támogatására – 2007. október 16-án jelent meg. A pályázat célja az internethasználat-terjedés legfőbb gátjának, a motiváció hiányának leküzdésére vonatkozó programok megvalósítása volt.

A nyertes pályázatokban minden esetben kiemelt célként jelenik meg a digitális írástudás elsajátíttatása; az infokommunikációs eszközök, alkalmazások és szolgáltatások használatával kapcsolatos félelmek csökkentése. Az informatikai kompetencia fejlesztésével növekszik a képzésben résztvevők munkaerő-piaci esélye is, illetve a későbbiekben részesei lehetnek az e-kereskedelem és az e-kormányzat nyújtotta előnyöknek is.

A pályázatok által elérni kívánt célcsoportok közös jellemzője az internethasználattól való idegenkedés. A potenciális NET-tanulók rétege igen széles, a fiatal és fiatal felnőttektől kezdve az 55 év feletti korcsoportig, a gazdaságilag aktívaktól az inaktív emberekig, az oktatási rendszerből kikerült fiataloktól a felsőfokú végzettségűekig.

Az elsősorban képzési jellegű kezdeményezések legfontosabb feladatukként a számítógépes programok megismerésének elsajátíttatását, és az internethasználat adta előnyök kihasználására való felkészítést jelölték meg. A megvalósításra a nyerteseknek maximum 1 év áll rendelkezésükre.

A 2007. évi NETreKÉSZ pályázat nyerteseinek névsora a http://gkm.gov.hu/sajtoszoba/sajtoanyagok/2008_sajto/08_aprilis/netrekesz_nyert.html címen tekinthető meg.

Forrás: Gazdasági és Közlekedési Minisztérium
Bővebben...
 
Hatásos internet jelenlét Nyomtatás E-mail
2008. április 09. szerda, 08:37

 Milyen weboldalt válasszunk a vállalkozásunknak?

A hatásos internet jelenlét kialakításáról

Milyen típusú honlapok léteznek?


Legyen az egy egyszerű honlap, vagy összetett és fejlett webshop, a legtöbb vállalkozás ma már szükségesnek érzi, hogy valamilyen céges weboldal üzemeltessen. A vállalkozásunk számára a legmegfelelőbb weboldal típus kiválasztása döntő fontosságú lehet a hatásos internetes jelenlét kialakításában.

Három típus


Rengeteg üzleti célú weboldal létezik, de mindet be tudjuk sorolni három könnyen elkülöníthető kategóriába:
1.
bemutatkozó honlap - ez egyszerű kommunikációs eszközként működik;
2.
kirakat weboldal - azon vállalkozásoknak, amelyek igénylik a termékválasztékuk részletesebb bemutatását;
3.
webshop - ha online szeretnénk termékeinket árusítani.

Bemutatkozó honlap
Ez számos vállalkozás első online lépése. Ha van egy honlapunk az olyan mintha a névjegykártyánkat vagy a szórólapunkat tennénk fel a világhálóra. Használhatjuk arra is, hogy kapcsolatot tartsunk a már meglévő vásárlókkal, vagy új vásárlók megszerezésére az interneten szörfözők közül. Egy jó honlap a következőket tartalmazza:
-
cégnév és logó,
-
az üzleti tevékenység rövid leírása,
-
a szolgáltatások vagy termékek összefoglalása,
-
kapcsolattartási adatok, mint például a cégünk címe, telefonszáma, e-mail címe és a kapcsolattartó neve,
- nyitvatartási idő (ha van ilyen)
-
a termékeinkről, szolgáltatásainkról vagy üzleti tevékenységünkről készült fényképek és videók,
-
látogatói visszajelzések, észrevételek kérése, gyakran ismételt kérdések.

Ez a fajta weboldal különösen alkalmas azon vállalkozásoknak, amelyek a helyi vásárlókat vették célba és amelyek könnyen meghatározható, egyértelmű termék vagy szolgáltatáspalettával rendelkeznek - például egy fogorvosi praxis, vagy egy takarítással foglalkozó vállalkozás számára. Mivel minimális karbantartást igényel és viszonylag ritkán kell frissíteni, a bemutatkozó honlap egy meglehetősen költséghatékony megoldás.

Kirakat weboldal
Ez nagyjából ugyanaz mintha a katalógusunkat vagy termék brossuránkát tennénk fel a világhálóra. Ugyanazokat az információkat fogja tartalmazni mint a honlap, azonban megfelelő számú oldalon elosztva, több adatot és képet kell tartalmaznia az egyes termékeinkről illetve szolgáltatásainkról. Bár ez a megoldás jóval több lehetőséget kínál, mindig próbáljuk az oldalunkat a lehető legegyszerűbben kialakítani, mivel az internetezők figyelme meglehetősen véges. Az oldalon legyen egyszerűen a tájékozódás - minél kevesebb kattintásra van szükség, hogy hozzáférjünk egy adott információhoz, annál jobb.
Ha nem akarunk online kereskedni, de úgy érezzük, hogy a szolgáltatásaink illetve termékeink számára előnyös lenne ha a vásárlók több információhoz jutnának, akkor ez a nekünk való megoldás. A kirakat tipusú oldal költségesebb mint egy egyszerű bemutatkozó honlap, mivel rendszeresen kell frissítenünk új adatokkal, termékekkel és szolgáltatásokkal. Amennyiben egy külső céget bízunk meg a weboldalunk üzemeltetésével, bizonyosodjunk meg róla, hogy az oldalt rendszeresen frissíthetjük, amikor csak akarjuk.

Webshop
Amennyiben úgy érezzük, hogy a vásárlóink készek online bonyolítani a vásárlást, akkor a következő e-business megoldás egy online bolt kialakítása. Ez akkor bizonyulhat előnyösnek, ha szándékunkban áll bekapcsolódni egy elektronikus ellátási láncba. Néhány termék - mint például az információ, szoftver vagy a képek ideálisan illeszkednek az e-businesshez, mivel közvetlenül az interneten keresztül szállíthatóak. Azonban ha a termékünk vagy szolgáltatásunk hagyományos, akkor az online üzlet megkívánja, hogy figyelembe vegyük a következő kérdéseket:
-
Tudjuk-e teljesíteni a vásárlók rendeléseit - ideális esetben három napon belül - bárhol az országon belül?
-
Hajlandóak vagyunk-e felállítani egy ügyfélszolgálati osztályt a problémák, megkésett szállítások, cserék és visszafizetések kezelésére?
-
Képesek vagyunk-e fogadni hitelkártyás, illetve egyéb online fizetéseket is, és ugyanakkor meg is tudjuk-e győzni a vásárlóinkat az ilyen típusú tranzakciók biztonságáról?
Mindegy, hogy egy egyszerű bemutatkozó oldal vagy az online bolt mellett döntünk, mindenképpen jó, ha első lépésként kialakítunk egy profi honlapot amíg a fejlettebb megoldásokon dolgozunk.
A lehetséges buktatókat azzal is elkerülhetjük ha beszélünk másokkal a tevékenységi körünkből, és megtudjuk ők milyen tapasztalatokat szereztek az internettel kapcsolatban. Az üzleti vagy szakmai kapcsolataink segítségünkre lehetnek ebben.

Forrás: Vállalkozás Online

 

 

Bővebben...
 
Az Audi A4 öt csillagot szerzett az Euro NCAP törésteszten Nyomtatás E-mail
2008. február 13. szerda, 06:10

Audi

A középkategóriás modell a szegmense egyik legbiztonságosabb autója


Az Euro NCAP konzorcium passzív ütközésbiztonság szempontjából vizsgálta az Audi A4 modellt, és a lehető legmagasabb, ötcsillagos minősítéssel díjazta. A frontális és oldalirányú ütközés során mutatott felnőtt-, valamint a gyermek-, illetve gyalogosvédelem terén az új Audi A4 ezzel kategóriája legbiztonságosabb modelljei közé lépett.

A négykarikás márka új középkategóriás modelljét az Euro NCAP tesztje során passzív biztonsága tekintetében a legapróbb részletekig megvizsgálták.

Ez az európai közlekedési minisztériumok, autóklubok, biztosítók és fogyasztóvédelmi szervezetek nemzetközi képviselőiből álló konzorcium átfogóan ellenőrzi az új járművek törésbiztonsági mutatóit.Az Euro NCAP szigorú tesztkövetelményei ennek során jelentősen túlmutatnak a hatályos európai törvényi előírásokon. Az A4 esetében a tesztelők a vezető és az első utas helyén mérték a frontális és az oldalirányú ütközés mutatóit, amelyek végül egyértelműen a legjobb, vagyis az ötcsillagos minősítést jelentették az új modell számára.

Az új Audi A4 modellekben a gyermekek is magas színvonalú védelmet élvezhetnek. A teszteredmények a gyermekbiztonság terén elért négy csillaggal szintén igen magas biztonsági színvonalról tanúskodnak. Az 1997-ben alapított Euro NCAP konzorcium az európai piacon kapható szinte minden fontos járműtípussal végzett töréstesztet. Ezzel hatékonyan szolgálja a közúti közlekedés biztonságának fokozását, s ezzel a közlekedés minden résztvevője életének védelmét.A gyalogosok és a kétkerekűeken közlekedők partneri védelme fontos törekvés az Audi számára. Gázoláskor modelljei kifejezetten e követelmények szerint tervezett orrkialakítása segít a következmények súlyosságának mérséklésében. Az Euro NCAP teszt során ezt a lehetséges négyből két csillaggal ismerték el.Az Audi a balesetek megelőzését célzó aktív biztonság hatalmas témakörének is a lehető legnagyobb figyelmet szenteli. Az új Audi A4 fejlesztésekor ezért például a szériakivitel hatékony, vészfékrásegítővel kiegészített ESP-fékrendszere is előkelő helyet foglalt el a fő célkitűzések sorában.

Audi

Ezzel az A4 a független összehasonlító teszteken is kiváló eredményeket ért el. Mindemellett a vásárlók extrafelszerelésként még számos vezetői segédrendszer közül válogathatnak, amelyek eddig csupán a felsőkategóriából lehettek ismerősek. Ilyen például a radaralapú adaptív sebességszabályzó az „Audi braking guard” rendszerével, amely a vezetőt aktívan, több fokozatban figyelmezteti a fenyegető ütközésveszélyre, vagy az „Audi lane assist” sávelhagyásra figyelmeztető, illetve az „Audi side assist” sávváltást segítő berendezés.Az AUDI AG 2007-ben 964.151 értékesített járművel sorozatban immár a 12. rekordévét zárta. A vállalat 33.617 millió euró forgalmával és 2.915 millió euró adózás előtti eredményével egyaránt rekordértékeket produkált. Az Audi termelési helyszínei között szerepel Ingolstadt, Neckarsulm, Győr, Changchun (Kína) és Brüsszel (Belgium), 2007 végén pedig Aurangabadban (India) is megkezdődhetett az Audi A6 gyártása. A vállalat eddig a világ több mint 100 piacán jelent meg. Az AUDI AG 100 százalékos tulajdonú leányvállalata többek között a Lamborghini S.p.A. (Sant’Agata Bolognese/Olaszország) és a quattro GmbH (Neckarsulm). Az Audi világszerte több mint 54 ezer dolgozót foglalkoztat, közülük mintegy 45 ezret Németországban. „A haladás technikája“ hosszú távú biztosítása érdekében a négykarikás márka minden évben 2 milliárd eurót invesztál fejlesztésbe, s az Audi jelenleg 26 tagú modellportfolióját 2015-ig jelentősen, összesen 40 modellre kívánja bővíteni.


Forrás: Porsche Hungaria

Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!



Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →





 

Bővebben...
 
<< Első < Előző 61 62 63 64 65 66 67 Következő > Utolsó >>

61. oldal / 67

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Quadratech Kft.
Novák Csaba

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Antalkar Bt.
Antal Zsolt

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Abisái Informatikai Kereskede... Abisái Informatikai Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelõsségû Társaság
Pintér István

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
A.R.-A.T. Bt.
Lõricz János jancsi

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető