Marketing
Biztonság radartechnikával Nyomtatás E-mail
2008. február 12. kedd, 06:10

Biztonság radartechnikával

Az Audi braking guard


Az utak forgalma egyre sűrűbb, a feldolgozásra váró információk egyre sokasodnak – az autóvezetőkkel szemben támasztott igények pedig egyre magasabbak. Az Audi olyan technikát fejlesztett ki, amely a vezetést pihentetőbbé, egyben biztonságosabbá teszi: az „Audi braking guard” fékezési segédrendszer a ráfutásos balesetek kockázatát mérsékli. Az intelligens segédrendszerek olyan új generációjáról van szó, amely a jármű környezetének felügyeletével nyújt fokozott védelmet. Az „Audi braking guard” az A4, az A4 Avant, az A6, az A8, a Q7 és az új Q5 modellsorozatokhoz rendelhető.

Az „Audi braking guard” a radaralapú adaptív sebességszabályozó rendszer az (adaptive cruise control; ACC) része, amely a 30 és 200 kilométer/óra közötti tartományon szabályozza az autó sebességét és az elöl haladó járműhöz mért távolságát, s ennek során bizonyos határok között az autó önműködő lassítására is képes.

Számítógépes szabályzóegysége a jármű adatforgalmi CAN-BUS hálózatába integrálva működik, s a motor, az automata sebességváltó és a fékek szabályzó-elektronikáira gyakorolt befolyása révén mindössze ezredmásodpercek alatt kifejtheti hatását a jármű viselkedésére. A szoftver szerkezetében és részletes kialakításában rejlik az a hatalmas know-how, amelyre az Audi e területen napjainkra szert tett.

Az ACC a vezetőre bízza a döntést a különböző menetprogramok között. Ezekben az elöl haladó mögötti időkülönbség 1,0 és 2,3 másodperc között négy, a szabályzás dinamikája pedig a kényelmes és a sportos között három lépcsőben állítható be. Az ACC gázadással vagy fékezéssel szabályozza a sebességet és a követési távolságot, amely során mindvégig a kényelem élvez elsőbbséget. A maximális lassulás ennek megfelelően 50 kilométer/óra felett 3 m/s2 mértékűre korlátozott, ami a lehetséges érték mintegy harmadaként közepesen erős pedálkezelésnek felel meg.

Amennyiben az elöl haladó hirtelen fékez, olyan helyzet is előállhat, amikor ez az automatikus fékezési funkció már nem bizonyul elegendőnek, s az is előfordulhat, hogy az Audi vezetője nem ismeri fel elég gyorsan a helyzetet. Az összes ütközés mintegy 70 százaléka az Audi baleseti kutatásai szerint a figyelem elterelésére, fáradtságra és a figyelem hiányára vezethető vissza. Ekkor lép működésbe az ACC egyik fontos részfunkciójaként a vezetőt két lépcsőben figyelmeztető „Audi braking guard”.

Biztonság radartechnikával

Az első fokozatot „gong” hangjelzés illetve a kombinált műszeregységben kigyulladó vörös lámpa jelenti. Az elektronikus menetstabilizáló (ESP) ekkor a fékrendszert előzetesen magasabb nyomásszintre tölti fel. Amennyiben a vezető továbbra is passzív marad, a második fokozatként az úgynevezett akut figyelmeztetés következik. Ez akkor aktiválódik, ha a figyelmeztető rendszer algoritmusa azon eredményre jut, hogy a szituáció már kizárólag haladéktalan vezetői reakcióval – többnyire vészfékezéssel – kezelhető megfelelően.


A rendszer fejlesztése során ezen akut figyelmeztetés konkrét formája központi kérdésként jelent meg. A Müncheni Katonai Főiskola hallgatói közreműködésével végzett széles körű tesztsorozat alkalmával a mérnökök számos lehetőséget megvizsgáltak. Egyértelmű „győztesnek” végül a figyelmeztető nyomásnövekedés bizonyult, amikor a fékrendszerben mindössze fél másodpercen át gyors nyomásnövekedést aktiválnak. A jármű ettől legfeljebb mintegy 5 kilométer/órával lassul, így a mögöttes forgalomra nézve nem jelent veszélyt.

A tesztek során ez a figyelmeztető nyomásváltozás az esetek legnagyobb hányadában azt eredményezte, hogy az addig nem kellően koncentráló vezető tekintetét ismét az útra fordította és azonnal a fékre lépett. Az „Audi braking guard” azonban e mozdulatot a hidraulikus vészfékrásegítő révén már késedelem nélkül bekövetkező, teljes intenzitású fékezésként közvetíti. Az ESP által végzett előzetes nyomásemelés mintegy 0,1-0,2 másodpercnyi időmegtakarítást eredményez, ami 130 kilométer/órás tempónál hét méternyi fékutat jelent.

Az „Audi braking guard” az ACC kikapcsolt állapotában is éber marad. Igény szerint azonban az előzetes figyelmeztetés és akár a teljes funkció is deaktiválható, mégpedig az Audi azon filozófiája értelmében, amely a vezető számára mindenkor kívánsága szerinti mértékű kontrollt biztosít. Az Audinál ugyanis sohasem az öncélú technika, hanem mindig is az ember áll a középpontban.


Az Audi további fontos segédrendszerei között szerepel az „Audi side assist”, az „Audi lane assist” és az „Audi parking system advanced”. Az „Audi side assist” radarhullámokkal felügyeli a jármű mögötti és melletti területeket, s sávváltásra készülve a visszapillantó tükör lámpái figyelmeztetnek, ha a holttérben másik jármű tartózkodik, vagy nagy sebességgel közelít. Az „Audi lane assist” a szélvédő mögé épített kamerája segítségével felismeri az úttest határoló vonalait, s a kormánykerék rezgésével hívja fel a vezető figyelmét, ha túlságosan megközelíti őket. Az „Audi parking system advanced” egyfajta luxusszínvonalú parkolássegítőként a tolatókamera képét a műszerfali monitoron, hasznos tájékozódási segédvonalakkal kiegészítve jeleníti meg.


Forrás: Porsche Hungaria

Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!



Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →





 

Bővebben...
 
MOBILticket a SZIN-re Nyomtatás E-mail
2008. február 12. kedd, 06:10

MOBILticket a SZIN-re

Új jegyvásárlási megoldás


Még kényelmesebb és egyszerűbb jegyvásárlási lehetőség, sorbanállás nélkül- ezt kínálja az érdeklődőknek újonnan elérhető szolgáltatásával a nyár legnagyobb záróbulija, a Szegedi Ifjúsági Napok. A hazai fesztiválok sorában elsők között bevezetett MOBILticket nem csupán egy forradalmian új jegyvásárlási megoldás, de a rendezvény kiemelten kezelt öko-koncepciójához is illeszkedik.

Azon kívül, hogy Morcheebával, Backyard Babies-zel, Within Temptation-nel, Tankcsapdával, Quimby-vel és számos egyéb koncerttel, valamint programhelyszínnel kecsegtet a legSZINesebb hazai fesztivál, még a jegyvásárlást is szeretné megkönnyíteni látogatói számára.
A MOBILticket egy olyan belépőjegy, amit a vásárló csak mobilkészülékére kap meg - legtöbbször SMS formátumban. Ehhez nem kell mást tennie, mint a fesztivál jegyértékesítő partnere, a Ticketportal honlapján (www.ticketportal.hu) a rendezvények közül kiválasztani a SZIN-t, és a mobiltelefonos átvételre kattintani. Az internetes fizetés után a felhasználó egy standard vonalkódot és egy egyedi azonosítót kap a telefonjára, melyet elmentve már csak ki kell várnia augusztus 27-ét, a buli kezdetét. A belépés a kapott kóddal történik, melynek számos előnye közül kiemelendő, hogy nem lehet elveszíteni, vagy otthon hagyni, és a jegyirodai sorbanállás is megspórolható.

Továbbá nem szabad elfelejtenünk, hogy mivel ebben az esetben a jegyvásárláshoz még papírra sincs szükség, így amellett, hogy kényelmes, környezetkímélő is.
A MOBILticket csupán egy azon megoldások közül, melyekkel a SZIN arra mutat rá, hogy kis odafigyeléssel, a legegyszerűbb módokon is tehetünk környezetünk elhasználódása ellen. Amolyan ökotudatosan…


Forrás: Lépéselőny

Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!



Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →





 

Bővebben...
 
Teljes körű befektetői tájékoztatás a K&H-nál Nyomtatás E-mail
2008. február 11. hétfő, 06:10

Teljes körű befektetői tájékoztatás a K&H-nál

A kötelező területeken kívül is alkalmazza a K&H a MiFID szabályait


Magyarországon 2008. február 1-je óta kötelező alkalmaznia a pénzintézeteknek az ún. MiFID szabályokat. Az elmúlt hónapok tapasztalatai ezzel kapcsolatban az ügyfelek visszajelzései alapján kedvezőek, hiszen sokan igénylik a személyre szabott ajánlatokat,  de az európai uniós irányelv szabályainak átvétele a K&H-nál nem jelent lényeges változást, hiszen az anyavállalattal, a KBC-vel összhangban eddig is a MiFID szabályok szerint járt el az ügyféligények megismerése és a személyre szabott tanácsadás során.

2008. február elsejével törvényi változás lépett életbe Magyarországon a befektetési szolgáltatásokra vonatkozóan. A pénzügyi eszközök piacairól szóló, 2004/39/EK számú EU irányelv teljes körű átültetése a hazai jogrendbe a befektetési vállalkozásokról és az árutőzsdei szolgáltatókról, valamint az általuk végezhető tevékenységek szabályairól szóló, 2007. évi CXXXVIII. törvény elfogadása révén valósult meg.

Az irányelv – és ezzel az új törvényi szabályozás – praktikusan azt a célt szolgálja, hogy az Európai Unió minden tagállamában egységes feltételrendszer és eljárási rend jöjjön létre a befektetési szolgáltatások piacán. A MiFID alkalmazásával biztosítható a befektetők érdekeinek maximális védelme, valamint az, hogy az ügyfelek személyre szabott befektetési ajánlatot kaphassanak kockázatviselési hajlandóságuknak megfelelően. Kulcsfontosságú eleme a MiFID szabályrendszernek a befektetni vágyó ügyfelek teljes körű tájékoztatása és igényeik pontos felmérése. A K&H mindezt a biztonságot már 2004 ősze óta nyújtja ügyfelei számára, hiszen a KBC Csoport tagjaként már a törvény hatályba lépését megelőzően alkalmazta a MiFID elveket annak érdekében, hogy minél személyre szabottabban tudjon tanácsot adni az ügyféligények megismerése után.

Orosz András, a K&H ügyvezető igazgatója elmondta: „A K&H már részben a 2004-ben bevezetett K&H befektetés tervezés szolgáltatása kialakításánál figyelembe vette a MiFID szabályokat. Ügyfeleink már akkor is igényelték, hogy személyre szabott ajánlatokat adjunk nekik. Ennek úgy tudtunk legjobban eleget tenni, ha az ügyféllel közösen megvizsgáltuk vagyoni, jövedelmi helyzetét és pénzügyi terveit, majd azt követően alakítottuk ki a számára legmegfelelőbb befektetési portfoliót.”

A MiFID a befektetők védelme érdekében három ügyfél-minősítési kategóriát vezetett be: lakossági ügyfél, szakmai ügyfél és elfogadható partner csoportokba sorolja az ügyfeleket. A lakossági ügyfelek esetében a legkiterjedtebb a tájékoztatás, hiszen vélhetően ők rendelkeznek a legkevesebb befektetési tapasztalattal. Ennek megfelelően a szakmai és az elfogadható ügyfelek esetében valamivel enyhébbek a tájékoztatásra vonatkozó előírások.

A MiFID hatálya kiterjed az olyan befektetési termékekre, mint a részvények, kötvények, származtatott eszközök és befektetési jegyek, de nem vonatkozik betétekre, hitelekre és biztosítási termékekre. Ügyelve az ügyfelek lehető legszélesebb körű tájékoztatására az életbiztosítási termékek vonatkozásában is, a K&H bankfiókokban történő értékesítés során a megtakarítási életbiztosítások esetében is minden esetben az ügyfelek kockázatvállalási hajlandóságához és a választott befektetési időtávhoz igazodó eszközalap kerül értékesítésre.

A MiFID szabályok alkalmazásakor a K&H begyűjt minden szükséges információt az ügyféltől, annak érdekében, hogy a befektető érdekei már a megfelelő befektetési forma kiválasztása során érvényesüljenek. Megtakarítási termékek ajánlásakor ezért az ügyfél kockázati besorolását is figyelembe kell venni. Az ügyfél ezt követően választhat a „befektetési tanácsadás”, vagy a „pénzügyi eszköz vétele és eladása tanácsadás nélkül” szolgáltatások közül. A K&H mintegy húsz befektetési alapot és többféle megtakarítási biztosítást kínál ügyfelei számára, melyekből közösen személyre szabott portfoliók állíthatók össze.

Forrás: K&H Biztosító

Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!



Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →





 

Bővebben...
 
Ügyfél kapcsolattartás Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
A stabilitás záloga

ImageMarketing vagy értékesítés?

A meglévő ügyfélkör megtartásának nézőpontjából mindkettő. Ahhoz, hogy ügyfeleinket hosszú távon ki tudjuk szolgálni, folyamatosan fel kell mérni piaci igényeiket. Ezek gyakran változhatnak, és ha nem reagálunk időben, a vásárlók elpártolnak.

 

Bővebben...
 
A marketingesek 3 igazsága Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
ImageReklámozni...de hogyan?

Segítség a hatékony működéshez

3 olyan alapvető igazság létezik a reklámozással kapcsolatban, mely újra és újra felmerül, mégis a legtöbben figyelmen kívül hagyják. Cikkünkben részletesen bemutatjuk melyek ezek az alaptételek.

Bővebben...
 
Kérdezni vagy nem kérdezni? Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
ImageA felmérések fontossága…

Kommunikáció a közönséggel

A felmérések arra valók, hogy felmérjük a „közönségünk” véleményét, igényeit, realitását, pl.: „Kire hallgat? Kitől fogad el tanácsot? stb”.

Bővebben...
 
Egy végtelen történet Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Partnereink megismerése

Miért fontos a rendszeres kapcsolattartás?

ImageAz „Idétlen időkig” című filmben (eredeti címe Groundhog Day volt) Bill Murray egy népszerű, ám beképzelt meteorológust alakít, aki egy kis Pennsylvaniai városkába utazik stábjával, hogy élőben tudósítson a hagyományos tavaszváró Mormota Fesztiválról, bár ez neki csupán annyit jelent, "várni egy büdös görényt, hogy mikor dugja ki a pofáját az odujából". A stáb gyorsan leforgatja a riportot, majd elindulnak haza, viszont egy váratlan hóvihar miatt kénytelenek visszafordulni és a városban eltölteni az éjszakát.
Hogy kapcsolódik ez  a  menedzserekhez?


Bővebben...
 
Kis pénzből nagy márkát 2. Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Image
Hogyan tanuljunk a konkurenciától

Avagy hogyan hozhatnak versenybe a versenytársak

Egy cég sikeressége szempontjából a konkurencia rendszeres feltérképezése és kiértékelése legalább olyan hasznos, mint a fogyasztók megismerése. Ez segítheti a hatásos megkülönböztetést és az eredményes kommunikációt. Kis- és középvállalkozásoknak szóló sorozatunkban az mfor.hu által felkért marketingszakértő arra ad tippeket, hogyan segítheti a konkurencia a mi cégünket.

Tovább a teljes cikkhez→ 

Bővebben...
 
Tények, vagy vélemények? Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
A helyes döntések alapjaImage

Életünk során sok döntést kell meghoznunk. Nem mindegy, hogy az adott helyzetekben kiknek a véleménye befolyásol minket, hiszen hatással lehet az egész cégünkre nézve.

 

Bővebben...
 
Túlélőcsomag vezetőknek 4 Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Hogyan motiváljam az embereimet?

Image

Avagy hogy érheti el azt, hogy azt csinálják a beosztottak, amit Ön akar

Mit tegyek az embereimmel, hogy dolgozzanak? Miért nem hajlandók a beosztottaim az én fejemmel gondolkodni? Miért olyan kevés az igazán teljesíteni akaró munkatárs?

Bővebben...
 
Marketing tippek Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
ImageEllen?ľrizze hirdetését!

Minden pénzét hirdetésre költi mindenféle reklámokban és mégsem látja az eredményét? Ideje megvizsgálni, vajon nem Ön-e a vétkes a sikertelenségben. Ellenőrizze le hirdetéseit az itt szereplő lista alapján.

 

Bővebben...
 
Elkötelezettség -a vásárlókkal való kapcsolat értéke Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
A fogyasztói megelégedettség már nem elsődleges szempont

Az elkötelezettség, mint mérőszám

ImageCikkünkből megtudhatja, hogy miért éri meg egy cégnek sokkal inkább figyelmét a vásárlói elkötelezettség kialakítására fordítani a fogyasztók elégedettségére való törekvése helyett.

Bővebben...
 
Gyakorlati útmutató internet marketinghez II.rész Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Végezze el a matek házit!

Feltételezések helyett számoljon!

ImageMindenki tudja, hogy ha egy nebuló nem csinálja meg a matek házit, akkor a jutalom egy nagy egyes osztályzat. Sokan mégis úgy vágnak bele egy honlap elkészítésébe, hogy az alapvető jövedelmezőségi számításokat sem végzik el. A jutalom természetesen egyes, csakhogy ennek sokkal nagyobb ára van, mint egy egyes osztályzatnak az iskolában.

Bővebben...
 
Gyakorlati útmutató internet marketinghez Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Hogyan segíthet cégének a nyerő internet marketing

ImageAvagy lehagyni a konkurenciát, ahogy a nyúl lehagyja a teknősbékát

A legtöbben egyáltalán nem veszik komolyan az internet marketinget, és ezzel gyakorlatilag ezüsttálcán kínálják a lehetőséget versenytársaiknak. Az alábbi cikkben részletesen bemutatom azt a stratégiát, amellyel elkerülheti ezt az óriási hibát, és amelynek segítségével 2008-ban behozhatatlan előnyre tehet szert konkurenseihez képest.

Bővebben...
 
Bevételnövelés Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Dilemma és probléma

Avagy a nagykereskedelmi cégek legnagyobb bánata

Nem kell különösen tanult és a médiában sokat szerepeltetett gazdasági elemzőnek lennie annak, aki ki akarja találni, hogy melyik dilemma és melyik probléma okozza a legtöbb fejtörést a nagykereskedelemmel foglalkozó cégek vezetőinek.

Image

A dilemma az, hogy forgalmuk hány százalékát fogják létrehozni a szupermarketek polcain és mennyit a hagyományos kiskereskedelemmel foglalkozó boltok, boltláncok, viszonteladó cégek egyenként sokkal kisebb kapacitású értékesítési rendszerén ke-resztül. A legnagyobb probléma pedig az, hogy ha ezt az utóbbit választják, hogyan érhetnék el, hogy a forgalmuk növekedjen ezeken a kisebb méretű vállalkozásokon keresztül, mivel ezek az értékesítési helyek messze elmaradnak szervezettségben, kapacitásban az elsőnek említett konkurenciájuknál.

Ezt a helyzetet írja le, illetve javasol megoldásokat az érintettek számára ebben a nagyon aktuális írásában Marozsák Szabolcs

 

Bővebben...
 
Gyakorlati útmutató internet marketinghez III.rész Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Meg kell tanulnia tervet készíteni

Tervtől a designig

ImageMeg kell értenie: Ez az Ön cége, az Ön felelőssége, tehát ahogy a vállalkozás tervét is Önnek kell készítenie, a vállalkozás internetes kibővítésének terve is az Ön munkáját igényli. Ennek általában három akadálya szokott lenni.

Bővebben...
 
Kis pénzből nagy márkát 1 Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
A legnagyobb marketingköltési bakik

Image

Avagy  a marketingbüdzsé megtérülése

Képzeljük magunkat egy szép golfpályára! Rendelkezésünkre áll minden: ütő, labda, versenytárs, kisegítők. Ha jók akarunk lenni, egyszerre több mindenre kell figyelnünk: hol a cél, milyen a pálya, milyen az idő. Ezek ismeretében érdemes kitalálni, hogyan játsszunk, különben nehéz jó eredményt elérni. 

A marketing is ilyen: az üzleti életben is meg kell határozni, mi a célunk, hogyan lehet azt elérni, milyen eszközöket milyen feltételekkel használhatunk, kikkel és hogyan érdemes együttműködni. (2007.05.23)

Tovább a teljes cikkhez→ 

Bővebben...
 
Gyakorlati útmutató internet marketinghez IV.rész Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Kell egy jó ügyfél is

A honlapkészítés titkainak utolsó része

ImageHoppá! Erről milyen ritkán esik szó! Bizony az ügyfélen, a megrendelőn is múlik, hogy mennyire lesz sikeres a projekt. A következő tipikus hibák ártanak legtöbbet weboldala leendő sikere szempontjából:
- Ha nem készíti el a tervet, de erről már beszéltünk.
- Ha nem írja meg, vagy nem íratja meg a szöveget, de erről is beszéltünk már.
- Ha a weboldaltervet vagy a szövegeket nem egyben, hanem több kisebb darabban adja át a kivitelezőnek.

 

Bővebben...
 
Kis pénzből nagy márkát 5. Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Trend a lelke mindennek

ImageHogyan ismerjük meg a fogyasztói igényeket

Az mfor.hu kis- és középvállalkozásoknak szóló sorozatában szakérőink ezúttal azt mutatja meg, miért van szükség a fogyasztói trendek és a versenytársak megismerésére egy cég fejlődéséhez. Kiderül az is, hogyan döntötte romba egy dohánygyár hazai marketingosztályának terveit egy fax, amely a konkurenciához tévedt... (2007.06.27)

Tovább a teljes cikkhez→ 

 

Bővebben...
 
Tegyék törzsvásárlóvá az ügyfelet! Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
"After sales"

Avagy ügyfeleink megtartása másként

ImageSzolgáltatásunk, vagy termékünk értékesítése után természetes óhajunk az, hogy az ügyfelünk idővel visszatérjen, és ismét tőlünk vásároljon. Ám ez nem mindig történik így a gyakorlatban – sajnos. De mi a garancia arra, hogy ezt mindig el tudjuk majd érni? Semmi. A gyakoriságát azonban növelni lehet!

 

Bővebben...
 
<< Első < Előző 61 62 63 64 65 66 67 Következő > Utolsó >>

62. oldal / 67

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Cargo-Vista Kft
Jóvári László

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Tuti info Bt.
Tóth Sándor

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Schill és Társa Bt.
Schill Gyula

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Napkerék Kft.
Balogh Botond

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető