Marketing
Közösségi oldalak hirdetési potenciálja Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Van még erő az Iwiw-szerű oldalakban

A Microsoft befektetett a Facebookba

ImageMég mindig inkább viszik, mint hozzák a pénzt a közösségépítő oldalak, de szakemberek arra számítanak, hogy hamarosan megfordul ez a folyamat. Elemzők ezért - a kétkedő hangok ellenére - sem látják az újabb "dotkomlufi" jelének a Microsoft Facebook befektetését, amikor 15 milliárd dollárra értékelték az oldalt. Korábban a kisebb, specifikus szájtok voltak népszerűek a hirdetők körében, most a nagyobb oldalaké a pálya.

Tovább a teljes cikkhez→

Bővebben...
 
A kulcsszavak szerepe és jövője Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
A Google-találatokra hajtanak a jövő marketingesei

Beszámoló a Keresőmarketing Napról

ImageBár az internetes közösségi oldalak és szolgáltatások a keresési szokásokat is megváltoztatják, a keresőmarketing célja ugyanaz marad: minél jobb helyen és minél többször megjelenni, ha valaki az üzletünket is érintő témára vadászik a neten. Bár a fizetett hivatkozásokat kevesebben olvassák a Google találatai között, a különböző weblapokba illesztett, kattintásalapú rövid szöveges hirdetések itthon is óriási fejlődés előtt állnak. A keresőmarketing így egyre inkább szolgáltatássá alakul át, derült ki egy szakmai konferencián.

Tovább a teljes cikkhez→

 

Bővebben...
 
Csökkenthető a hirdetések kockázata Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
A marketing megtérülésének mértéke előrejelezhető?

Új angolszász módszer a magyar piacon

ImageNem kell többé kockázatot vállalniuk a marketinges szakembereknek, egy új módszerrel ugyanis jelentősen csökkenthető az üzleti kockázat – legalábbis a modellt alkalmazó Mc MediaCompany szerint. A szolgáltatás újdonsága az, hogy a cégeknek attól függően kell fizetniük, mennyire eredményesen valósíthatók meg a médiaügynökség marketinges javaslatai.

Tovább a teljes cikkhez→

 

Bővebben...
 
Az év bankja Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
A pénzintézetek fejlődését díjazták

Szakavatott zsűri az év bankárát is megválasztotta

ImageBudapest, 2007 november 14. - Kiegyenlített mezőnyben zajlott az idei MasterCard - Az év bankja választás. A szakmai zsűri döntése alapján 2007-ben a CIB Bank nyerte el Az év bankja címet. Az ugyancsak sok szavazatot kapott MKB Bank második lett, megelőzve Magyarország legnagyobb lakossági bankját, az OTP-t. A közönségszavazatok alapján a „legszimpatikusabb“ pénzintézet a Raiffeisen Bank.


Bővebben...
 
A cég sikerének fontos tényezője Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
A legfontosabb jellemvonás, amivel munkatársaidnak rendelkeznie kell

ImageA hozzáállás minden, a többi másodlagos

Mi az üzleti siker egyik legfőbb tényezője?
Ma már tudjuk, hogy a munkatársi gárda. Hiába küszködünk, ha ott áll szemben velünk munkatársaink kishitűsége, tunyasága vagy nemtörődömsége. Ha ők nem vállalnak felelősséget, minden ránk marad.

 

Bővebben...
 
Ajándékot vegyenek! Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Önnek is fejtörést okoz mivel lepje meg partnereit?

ImageA karácsony a szeretet ünnepe. Ahhoz, hogy Szenteste ünnepi vacsorát gondtalanul tudjuk a szeretteink körében tölteni, előtte még van egy pár teendőnk: az ünnepeket megelőzi az év végi hajtás, a szabadságolások elosztása, az ajándékvásárlás, ami a jól ismert rokonaink személyre szóló ajándékai mellett nem kihagyhatóan cégünk ügyfeleinek megajándékozását is jelenti.

Bővebben...
 
Nyitottsággal és együttműködéssel az eladásért Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Nem véletlen a Tesco sikere

Az átalakuló üzleti kapcsolatok hatása a marketingre

ImageSok marketinges még mindig a passzív befogadóra nyomná rá a márkaüzenetet, pedig az újra "lapossá vált" világban teljesen más meggyőzési módszerekre van szükség. Az idei Golden Dove direkt marketing konferencián azt is megtudhattuk, hogy mitől váltak veszélyes versenytárssá az olyan élelmiszerláncok, mint a Wal-Mart vagy a Tesco.

Tovább a teljes cikkhez→

Bővebben...
 
Az év végi ajándékozásról Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Partnereink elismerése a portokoll szemszögébőlImage

Mit és hogyan illik?

Legyünk nagyon elégedettek a sorsunkkal, hiszen nálunk – Európában – csak évente egyszer kell kötelezően ajándékokat küldözgetnünk a partnereinknek. Japánban öt ilyen nap van!

 

Bővebben...
 
Hibák az értékesítésben I. rész Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Hiányok, amik értékesítési problémákhoz vezetnek

ImageAvagy a csökkenő bevételek okai

Tanácsadási munkánk során nap, mint nap cégvezetőkkel vagyunk kapcsolatban. A tanácsadó akár heteken keresztül együtt dolgozik a cégvezetővel, akár naponta konzultál vele, részesévé válik azoknak az eseményeknek, amik a cégekben zajlanak. Ezáltal módja van arra, hogy a megfigyeléseiből bizonyos következtetéseket vonjon le, amely persze a tanácsadási munkára is kihat.

Bővebben...
 
Hibák az értékesítésben II. rész Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Az értékesítési problémák okai

Tapasztalatok elemzése a csökkenő bevétel elkerüléséhez

ImageA tegnapi cikk folytatásaként a Tesk Tanácsadó Kft. tapasztalataira építkezve folytatjuk az értékesítési problémák okainak boncolgatását.
Az alábbiakban azoknak a hiányosságoknak az áttekintését olvashatjuk, amiket a cégeknél értékesítési problémák esetén tapasztaltunk. (A felsorolás szubjektív, tájékoztató jellegű, bizonyára nagyon sok egyéb probléma is fellelhető a vállalkozásokban.) Másrészt nekilátunk a tapasztalatok elemzésének. Reméljük, hasznos ötletekkel szolgálhatunk partnereink számára, bármely területen is tevékenykedjenek.

Bővebben...
 
Hogyan jussunk el a nagykutyákhoz? Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Kapcsolatépítési technikák

Sikeres időpont egyeztetés a zsúfolt naptárakba

ImageTévhit, hogy a felsővezetőkhöz a titkárnőjükön keresztül vezet az út. Ha tárgyalási szituációba szeretnénk kerülni velük, inkább közös ismerőseink segítségét kérjük, vagy egy teniszpartin tegyük meg az első lépéseket.

Tovább a teljes cikkhez→

Bővebben...
 
Garancia-de minek? Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Ezzel a marketing eszközzel garantált lesz a sikered

Wolf Gábor tanácsai

ImageEz itt a céged nagy próbája: csak üres ígéreteket reklámozol - vagy le is mered tenni a garast a mellé, amit állítasz a cégedről?
Az 1830-as években Cyrus H. McCormick, egy feltaláló a sikertelenségén elkeseredve valami olyasmit tett, ami nagyot lendíthet ma a cégeden.
Találmánya, az első kaszálógép, egy csapásra tízszeresére tudta emelni a mezőgazdászok termelékenységét, de ennek ellenére az első 9 évben szinte egyet sem tudott eladni.

(Újabb bizonyíték, hogy nem elég jónak lenned, nem elég forradalminak lenned: ezt marketingezned is kell!)

Bővebben...
 
Hova szánjuk ajándékainkat, a süllyesztőbe vagy a megbecsülésbe? Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Ajándék, ami évről-évre értékesebb

ImageLehet, hogy az ajándékozás története régebbi az ember történeténél, hiszen még bizonyos állatfajoknál is ismert az ajándékozás gesztusa! A lélek százféle indulata indította mindmáig az ajándékozás szándékát, és az ajándék nyílt vagy rejtett elvárását.

Minket most csak a nemes, elegáns, tiszteletre és szeretetre méltó szándékoktól vezérelt ajándékozás mikéntje érdekel. Mert mit várunk el ajándékainktól, milyen hatást érjenek el? Figyeljen fel az ajándékozott, hogy nagyon odafigyeltünk rá és ünnepi alkalmára, ahelyett, hogy csak letudni akartuk volna? Hosszútávra szóló kapcsolat szándékát jelezzük partnerünknek, vagy a "használd és dobd el" szintje a viszonyunk és az ajándékunk is?

Bővebben...
 
Ajándékozni öröm! Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Ha valami különlegeset szeretne adni

Italt ajándékozni trendi, és a felmérések alapján a jövőben is divat lesz.Az italok ajándékozása mindig is kötődött valamilyen ünnephez, évfordulóhoz, a barátságot és a tiszteletet jelképezte. A minőségi borok, pezsgők, párlatok magyarországi megjelenése óta pedig, egyre szélesebb rétegek választják ezeket a termékeket ajándékozás céljából.

Bővebben...
 
Hogyan használhatjuk az internetet piackutatásra? Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
A könnyen hozzáférhető információ forrás

Használati tanácsok

ImageAz internet a valaha létezett legnagyobb, leggyorsabb és a legkönnyebben hozzáférhető információforrás. Szinte minden elképzelhető témával kapcsolatban találhatunk információt a világhálón, méghozzá nagyrészt ingyen. A kérdés csak az, hogyan és hol találhatjuk meg pontosan azt az információt, amit keresünk, ráadásul anélkül, hogy eltévednénk a ránk zúduló adatrengetegben.

Bővebben...
 
A mobiltelefon, mint marketingeszköz Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Nem szabadulunk a mobilos reklámoktól

Mit hoz az Internet terjedése?

ImageBár most még az egész világon nagyon kicsik a mobiltelefonra érkező reklámokra költött összegek, alig 3 éven belül megváltozik ez a helyzet, derült ki a második magyarországi Mobilkonferencián. Magyarországon is minden feltétel adott a mobilmarketing kiteljesedéséhez. A reklámszakemberek szerint meg kell kedveltetni a mobilreklámot, és kerülni kell a kéretlen üzenetek, spam-ek küldését.
Tovább a teljes cikkhez→

Bővebben...
 
Karácsony, az év PR eseménye Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Az ajándékozás kérdései

Sorvezető a döntésekhez

Kiskarácsony, nagykarácsony, kis ajándék, nagy ajándék.
Milyen PR értéke vagy hátránya van egy karácsonyi céges ajándéknak?

Bővebben...
 
A CRM megoldások következő generációja Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Új ügyfél kapcsolatkezelő rendszer

Az SAP® CRM 2007

ImageAz SAP AG (NYSE: SAP), -mely a CRM világpiac elsőszámú szereplője-, bemutatta az SAP® Business Suite komponensét képező SAP® Customer Relationship Management (CRM) következő generációját. A bejelentésre az SAP 5. Influencer Summit-ján került sor december 4. és 5. között, Bostonban.

Bővebben...
 
Az interaktív hirdetésekben rejlő lehetőségek Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
E-kereskedelmi konferencián a Google

Mit tartogat az internet marketing? 

Közösen rendezett konferenciát az internetes marketingről a Google a magyar internetes kereskedők "Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért" (SzEK) nevű egyesületével.
Image2007. November 22-én Budapesten rendezett konferenciát a világ egyik leggyorsabban fejlődő internetes vállalata, a Google, és a főleg hazai internetes kereskedőket és az online piaccal foglalkozó cégeket, szakembereket tömörítő szervezet, a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért. Az egynapos rendezvény délelőttjén online marketinggel foglalkozó hazai cégek és szakemberek tartottak előadásokat, amelyekben példákon, esettanulmányokon keresztül mutatták be az interaktív hirdetésben rejlő lehetőségeket.

Bővebben...
 
Kéretlen reklámok: mit utálunk a legjobban? Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
A DM-küldemények jövője

Az adatkezelés hatása a marketingre

ImageSokan azt hiszik, lejárt a hagyományos Direkt Marketing eszközök kora, azaz nem érdemes postaládákba tömködni a küldeményeket, hiszen nem véletlenül áll egy szemetes közvetlenül a postaláda alatt. Rosszul gondolják. A Direkt Marketing piac hihetetlen távlatok elé néz, akár még tízszer ennyi levelet is kaphatunk a jövőben, ha követjük a nyugat-európai trendeket.

Tovább a teljes cikkhez→

 

Bővebben...
 
<< Első < Előző 61 62 63 64 65 66 67 Következő > Utolsó >>

65. oldal / 67

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

COMTHERM és Társa Kereskedel... COMTHERM és Társa Kereskedelmi Kft.
Antal Lajosné

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Hungarograin Tőzsdeügynöki ... Hungarograin Tőzsdeügynöki Kft.
Balatoni Katalin

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
SZEMES MÛVEK Kft.
Fazekas Imre

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
FERLAND Fa-, Vas- és Építõ... FERLAND Fa-, Vas- és Építõanyagkereskedelmi Kft.
Rácz Lajosné

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető