Marketing
Kéretlen reklámok: mit utálunk a legjobban? Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
A DM-küldemények jövője

Az adatkezelés hatása a marketingre

ImageSokan azt hiszik, lejárt a hagyományos Direkt Marketing eszközök kora, azaz nem érdemes postaládákba tömködni a küldeményeket, hiszen nem véletlenül áll egy szemetes közvetlenül a postaláda alatt. Rosszul gondolják. A Direkt Marketing piac hihetetlen távlatok elé néz, akár még tízszer ennyi levelet is kaphatunk a jövőben, ha követjük a nyugat-európai trendeket.

Tovább a teljes cikkhez→

 

Bővebben...
 
Az ügyfélközpontúság szerepe és megoldása Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Az ügyfél igényeinek rendszerezése

CRM - nem csupán egy telepített program

ImageNapjainkban egy vállalkozás egyszerűen nem állíthat magáról mást, mint hogy számára az ügyfél a legfontosabb. Ám ez csak akkor lesz igaz, ha valóban képes követni az igényeket.
Ehhez pedig többek között az kell, hogy az értékesítő munkatárs folyamatosan megossza a nála összegyűlt információkat a cég többi dolgozójával és a vezetőséggel.

Bővebben...
 
Átalakulóban a netes reklámok Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
ImageAz online hirdetési piac

A keresőmarketing alakulása

Idén már minden második magyarnak lehet internetelérése, így egyre több fogyasztót találhatnak meg az online hirdetők. 2008-ban vajon mely webes reklámoknak nőhet, illetve csökkenhet a szerepe?

Tovább a teljes cikkhez→

 

Bővebben...
 
Az eladás, mint csere Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Adok-kapok az üzleti életben

Mi az együttműködés alapja?

ImageVolt már Ön úgy, hogy egy vásárlás után bár megkapta, amiért fizetett mégis csalódott volt? – Azt hiszem erre talán tipikus példa az a fajta üzleti kiszolgálás, ahol szinte rosszul érezzük magunkat, hogy vásárolni szeretnénk, megzavarva az eladót egy fontos telefonbeszélgetésben, vagy a kollegák közötti csevelyt. Ugyan az árut megkaptuk, rendjén a blokkot is elhelyezték a szatyorban, mégsem távozunk jó szájízzel.
Az ilyen vásárlási emlékek visszatérnek, amikor újra olyan szükségletet kell kielégítenünk, amely kapcsán eszünkbe jut, mint lehetséges beszerzési hely a vásárlás és a kiszolgálás. Ha bárhol máshol is beszerezhető, amit keresünk, én inkább adnék egy másik helynek bizalmat.

Bővebben...
 
Jobb szolgáltatások a vásárlók ismeretei alapján Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Mit jelent a precíziós marketing?

ImageA fogyasztók elvárásainak kielégítéséről

A precíziós marketing nem más, mint az ügyfél adatainak felhasználása annak érdekében, hogy ügyfélközpontú szolgáltatást nyújtsanak a termékdisztribúciótól az árképzésen át a promóciókig. Az egész arról szól, hogy egy vállalkozás azt nyújtsa, amit a fogyasztói elvárnak, ha vásárolni indulnak.
Amikor a precíziós marketingre gondolunk, hajlamosak vagyunk a direkt marketingre fókuszálni, azaz biztosítani, hogy az ügyfelekkel való közvetlen kapcsolat lényeges, és a lehető leghatékonyabb legyen. Sok vállalat számára ez azonban csak a felszín kapargatása ahhoz képest, amit a tágabb értelemben vett precíziós marketing nyújthatna!

Bővebben...
 
Miből lesz a sikersztori? Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
A vásárlóinkhoz szóló kommunikáció

ImageMi a pozícionálás és a márkanév szerepe?

 

A ma sikeres cégek specialisták. Csak azokhoz szólnak, akiknek pont rájuk van szükségük. A cikk arra keresi a választ, hogyan találhatják meg a cégek az utat célpiacukhoz.

Tovább a teljes cikkhez→
 

Bővebben...
 
Kontaktcenter megoldások Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Költséghatékony, egyszerűsített és az ügyfél elégedettséget növelő ügyfélszolgálat

ImageVégponttól-végpontig terjedő SIP megoldás

 

Az Avaya január végén bejelentette legújabb kontaktcenter megoldásait. Az új termékek költséghatékony, egyszerűsített és az ügyfél elégedettséget növelő ügyfélszolgálatot eredményeznek. A megoldás a Session Initiation Protocol (SIP) képességekre épül, ennek előnyeit a kontaktcenter működtetésében érdekelt minden szakember érezheti, kezdve az IT rendszergazdától és az ügyfélszolgálati munkatársaktól, egészen a szolgáltatást igénylő ügyfélig.

Bővebben...
 
Hol és hogyan hirdessünk 2008-ban? Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Kattintás alapú hirdetési piac

ImageMi jellemzi a magyar keresőmarketinget?

Állandóan, de keveset vagy ritkán, de sokat hirdessünk? Egyebek között erre a kérdésre próbáltak választ adni az Etarget szolgáltató célzott online reklám témában rendezett háttérbeszélgetésén, ahol az is kiderült, hogy miért szeretik annyira a kkv-k ezt a hirdetési formát.

Tovább a teljes cikkhez→
 

Bővebben...
 
Hol és hogyan PR-ozzunk? Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
ImagePénzt és Rendeléseket?

Hogyan?

Egy, a Lépéselőny Virtuális Irodaház által tavaly nyáron készített felmérésből kiderült, hogy a hazai, 300 millió Ft feletti éves forgalmú kis- és középvállalkozások vezetői nagyon szívesen olvasnak mások sikeréről. Hogy érte el, honnan indult, mit tett azért hogy sikeres legyen…

 

Bővebben...
 
A nagy számok törvénye Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Hogyan lehet több ügyfele?

ImageÖsszefüggés a kiáramlás és beáramlás között

 

Általános iskola 1. osztályában már túlesünk a kétjegyű számok ismeretének elsajátításán.Egy kisgyerek, amikor megtanulja tízig a számsort elképzelhetetlenül nagynak találja, a százas és ezres nagyságrendet, és hihetetlenül soknak tartja a milliós, hat számjegyű számokat.Egy cégvezető azonban, amikor stratégiát készít mindig nagyban gondolkozik. Milliókban, milliárdokban. Jó esetben ebből sok meg is valósul.

 

Bővebben...
 
Az ügyfélkapcsolatok hatékony kezelése Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Miért is jó egy CRM rendszer bevezetése?

Vállalati kimutatásoktól, a naprakész partnerinformációkig

Az elmúlt években meg sem tudom számolni, hányan kérdezték már meg tőlem a bevételnövelési konzultációimon, amikor a CRM szoftvereket bevezetésére ösztönöztem a vállalatvezetőket, hogy: szükséges
Tehát miért is jó, ha egy vállalkozás bevezet egy CRM rendszert? Tapasztalataim alapján talán több ezer előnyt is fel tudnék sorolni, de most emeljük ki a legegyszerűbbeket.

Bővebben...
 
Üzlet és kapcsolat alsó és felső szinten Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Mit eredményezhet a döntéshozókkal való ismeretség?

A hobbi, mint közös pont

Az emberi közösségek szerepe óriási az üzleti életben, legyen szó a hátunk mögött álló tekintélyes barátról, vagy a termékünk kapcsán egymást hergelő fogyasztókról. A sikeres vezetők számára felfele kell folyamatosan néznie, miközben a fogyasztók véleményére is nyitottnak kell lennie.

Tovább  a teljes cikkhez→

Bővebben...
 
Tegyen azért, hogy ügyfelei legyenek! Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Segíts magadon, Isten is megsegít!

Összefüggés a kiáramlás és beáramlás között

Amikor cégünk megnyitja kapuit, vagy reggel elfordítjuk a Nyitva táblát csak özönlenek be a vevők, akik mind Önnél szeretnék elkölteni a pénzüket? Ez egy nagyon szerencsés helyzet lenne. Mi van akkor, ha a nyitási akciók, az újdonság ereje már lecsengett? Jó esetben a kérdés, hogyan tartsuk meg a magas vásárlói kört, rosszabb esetben hogyan érjük el egyáltalán, hogy a nagy számú ügyfélkörről beszélhessünk.

Bővebben...
 
A cég ismertté tétele Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Lenni vagy nem lenni! – tenni vagy nem tenni a létért

ImageÖsszefüggés a kiáramlás és beáramlás között

A KKV-k életében a túlélés, a napi gondok, a gazdasági változások, a piac elvárásai, a megjelenő új konkurencia mind keresztbe tudják húzni a cég számításait, ezért fel kell, hogy legyen készülve tartalékokban, tervezésben a váratlan helyzetekre. A túlélés ezért létkérdés.

Bővebben...
 
Keveset tudnak a cégek vevőikről Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
ImageA DM önmagában kevés

Jobban be kell vonni a fogyasztót

Magyarországon nem elég tudatos még az információ-felhasználás, ami pedig elengedhetetlen részét képezi a DM-kampányoknak. Mi sem szívesen adunk meg adatokat, a cégek pedig nem fektetnek be eleget az adatbáziskezelésbe. A cikk újszerű DM kampányokra, ügyfélszerzési módszerekre mutat be magyar és külföldi példákat.

Tovább a teljes cikkhez→

Bővebben...
 
Fontos üzenetet hordoz a bankkártya-design Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
A bankkártya külseje értékes többletinformációt hordoz

ImageMi határozza meg egy bankkártya kinézetét?

2007. végén első alkalommal rendezték meg „Az év bankkártyája 2007” pályázatot, melyen a különböző típusú hazai fizetőkártyák a külcsín alapján mérettettek meg. „A verseny életre hívása egyértelmű jele annak, hogy a bankkártya-design egyre fontosabb szerepet kap - mondja Zdenek Houser, a MasterCard Europe Magyarországért, Horvátországért és Szlovéniáért Felelős Igazgatója.

 

Bővebben...
 
A hatékony ügyfélkapcsolat kezelésről Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Leszámolás a CRM mítoszokkal

ImageA leggyakrabban előforduló tévhitekről

Habár egyre több vállalkozás ismeri fel az ügyfélkapcsolat kezelésben rejlő értékeket és hajt végre kisebb-nagyobb beruházást egy CRM szoftverbe.
Mivel még mindig sok tévhit kering az üzleti életben, ami miatt a cégek egy része ódzkodik bevezetni egy CRM szoftvert, itt az idő, hogy leszámoljunk ezekkel a tévhitekkel!

Bővebben...
 
Egy köszönöm a cégeknél is csodákra képes Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Szabályozható a viselkedés?

ImageA pozitív megerősítés szerepe

A beosztottak motiválására rengeteg tréninget tartanak napjainkban, az mégis az egyik legnagyobb problémája a vezetők többségének. Pedig a teljesítmények elismerésére, egy "köszönöm" is csodákra képes.

Tovább a teljes cikkhez→

 

Bővebben...
 
Hatékonyabban! Nyomtatás E-mail
2007. április 09. hétfő, 13:04
ImageHatékonyabban!

Próbateszt, próbaügyfél, próbára tétel

Két-három millió forintot is elérhet azoknak a közepesen bonyolult próbateszteknek az ára, melyek egyre inkább keresettebbek a multinacionális vállalatok körében. A tesztek során próbaügyfeleket küldenek ki az értékesítési helyszínekre, ahol élesben tesztelik az alkalmazottak rátermettségét.

Bővebben...
 
Bevételnövelés KKV-módra Nyomtatás E-mail
2007. április 05. csütörtök, 23:27
Ön miben reménykedik?

Avagy, a bevételnövelés legnagyobb titkai

ImageMagyarországon 2003-2004-ben több, mint 37.000 kis- és közepes társas vállalkozás  (Kft., Rt. és szövetkezet) szűnt meg a KSH (Központi Statisztikai Hivatal) adatai szerint. Ez a működő cégek több, mint 11%-a. Ez a trend nem javult 2005-ben sem. Az elemzések szerint a vállalkozások közel 40 %-a nem, vagy nem jelentős mértékben tudta  növelni a bevételeit.

A kérdés, hogy ez törvényszerű, a globális, vagy a magyarországi gazdasági folyamatok következménye, vagy vannak olyan okai is, amelyeken a cégek változtathatnának. Vannak-e olyan receptek, ötletek, melyeket e témában érdemes megismernie egy magyar vállalkozás vezetőjének, marketing, vagy kereskedelmi vezetőjének?

Ezzel a témával kapcsolatban közöljük Marozsák Szabolcs, a Profi Konzultánsok Szövetsége tagjának írását.

Bővebben...
 
<< Első < Előző 61 62 63 64 65 66 67 Következő > Utolsó >>

66. oldal / 67

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Artina Bt.
Balázs Ferenc

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
INTERBOS Kereskedelmi és Szol... INTERBOS Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Fenyvesi Orsolya

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
LAMI-FORG Faipari Termelő és... LAMI-FORG Faipari Termelő és Szolgáltató KFT.
Erdős Zoltán

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
M 2000 Trans Kft.
Maróthi Mária

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető