Marketing
Az ügyfélközpontúság szerepe és megoldása Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Az ügyfél igényeinek rendszerezése

CRM - nem csupán egy telepített program

ImageNapjainkban egy vállalkozás egyszerűen nem állíthat magáról mást, mint hogy számára az ügyfél a legfontosabb. Ám ez csak akkor lesz igaz, ha valóban képes követni az igényeket.
Ehhez pedig többek között az kell, hogy az értékesítő munkatárs folyamatosan megossza a nála összegyűlt információkat a cég többi dolgozójával és a vezetőséggel.

Bővebben...
 
Átalakulóban a netes reklámok Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
ImageAz online hirdetési piac

A keresőmarketing alakulása

Idén már minden második magyarnak lehet internetelérése, így egyre több fogyasztót találhatnak meg az online hirdetők. 2008-ban vajon mely webes reklámoknak nőhet, illetve csökkenhet a szerepe?

Tovább a teljes cikkhez→

 

Bővebben...
 
Az eladás, mint csere Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Adok-kapok az üzleti életben

Mi az együttműködés alapja?

ImageVolt már Ön úgy, hogy egy vásárlás után bár megkapta, amiért fizetett mégis csalódott volt? – Azt hiszem erre talán tipikus példa az a fajta üzleti kiszolgálás, ahol szinte rosszul érezzük magunkat, hogy vásárolni szeretnénk, megzavarva az eladót egy fontos telefonbeszélgetésben, vagy a kollegák közötti csevelyt. Ugyan az árut megkaptuk, rendjén a blokkot is elhelyezték a szatyorban, mégsem távozunk jó szájízzel.
Az ilyen vásárlási emlékek visszatérnek, amikor újra olyan szükségletet kell kielégítenünk, amely kapcsán eszünkbe jut, mint lehetséges beszerzési hely a vásárlás és a kiszolgálás. Ha bárhol máshol is beszerezhető, amit keresünk, én inkább adnék egy másik helynek bizalmat.

Bővebben...
 
Jobb szolgáltatások a vásárlók ismeretei alapján Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Mit jelent a precíziós marketing?

ImageA fogyasztók elvárásainak kielégítéséről

A precíziós marketing nem más, mint az ügyfél adatainak felhasználása annak érdekében, hogy ügyfélközpontú szolgáltatást nyújtsanak a termékdisztribúciótól az árképzésen át a promóciókig. Az egész arról szól, hogy egy vállalkozás azt nyújtsa, amit a fogyasztói elvárnak, ha vásárolni indulnak.
Amikor a precíziós marketingre gondolunk, hajlamosak vagyunk a direkt marketingre fókuszálni, azaz biztosítani, hogy az ügyfelekkel való közvetlen kapcsolat lényeges, és a lehető leghatékonyabb legyen. Sok vállalat számára ez azonban csak a felszín kapargatása ahhoz képest, amit a tágabb értelemben vett precíziós marketing nyújthatna!

Bővebben...
 
Miből lesz a sikersztori? Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
A vásárlóinkhoz szóló kommunikáció

ImageMi a pozícionálás és a márkanév szerepe?

 

A ma sikeres cégek specialisták. Csak azokhoz szólnak, akiknek pont rájuk van szükségük. A cikk arra keresi a választ, hogyan találhatják meg a cégek az utat célpiacukhoz.

Tovább a teljes cikkhez→
 

Bővebben...
 
Kontaktcenter megoldások Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Költséghatékony, egyszerűsített és az ügyfél elégedettséget növelő ügyfélszolgálat

ImageVégponttól-végpontig terjedő SIP megoldás

 

Az Avaya január végén bejelentette legújabb kontaktcenter megoldásait. Az új termékek költséghatékony, egyszerűsített és az ügyfél elégedettséget növelő ügyfélszolgálatot eredményeznek. A megoldás a Session Initiation Protocol (SIP) képességekre épül, ennek előnyeit a kontaktcenter működtetésében érdekelt minden szakember érezheti, kezdve az IT rendszergazdától és az ügyfélszolgálati munkatársaktól, egészen a szolgáltatást igénylő ügyfélig.

Bővebben...
 
Hol és hogyan hirdessünk 2008-ban? Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Kattintás alapú hirdetési piac

ImageMi jellemzi a magyar keresőmarketinget?

Állandóan, de keveset vagy ritkán, de sokat hirdessünk? Egyebek között erre a kérdésre próbáltak választ adni az Etarget szolgáltató célzott online reklám témában rendezett háttérbeszélgetésén, ahol az is kiderült, hogy miért szeretik annyira a kkv-k ezt a hirdetési formát.

Tovább a teljes cikkhez→
 

Bővebben...
 
Hol és hogyan PR-ozzunk? Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
ImagePénzt és Rendeléseket?

Hogyan?

Egy, a Lépéselőny Virtuális Irodaház által tavaly nyáron készített felmérésből kiderült, hogy a hazai, 300 millió Ft feletti éves forgalmú kis- és középvállalkozások vezetői nagyon szívesen olvasnak mások sikeréről. Hogy érte el, honnan indult, mit tett azért hogy sikeres legyen…

 

Bővebben...
 
A nagy számok törvénye Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Hogyan lehet több ügyfele?

ImageÖsszefüggés a kiáramlás és beáramlás között

 

Általános iskola 1. osztályában már túlesünk a kétjegyű számok ismeretének elsajátításán.Egy kisgyerek, amikor megtanulja tízig a számsort elképzelhetetlenül nagynak találja, a százas és ezres nagyságrendet, és hihetetlenül soknak tartja a milliós, hat számjegyű számokat.Egy cégvezető azonban, amikor stratégiát készít mindig nagyban gondolkozik. Milliókban, milliárdokban. Jó esetben ebből sok meg is valósul.

 

Bővebben...
 
Az ügyfélkapcsolatok hatékony kezelése Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Miért is jó egy CRM rendszer bevezetése?

Vállalati kimutatásoktól, a naprakész partnerinformációkig

Az elmúlt években meg sem tudom számolni, hányan kérdezték már meg tőlem a bevételnövelési konzultációimon, amikor a CRM szoftvereket bevezetésére ösztönöztem a vállalatvezetőket, hogy: szükséges
Tehát miért is jó, ha egy vállalkozás bevezet egy CRM rendszert? Tapasztalataim alapján talán több ezer előnyt is fel tudnék sorolni, de most emeljük ki a legegyszerűbbeket.

Bővebben...
 
Üzlet és kapcsolat alsó és felső szinten Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Mit eredményezhet a döntéshozókkal való ismeretség?

A hobbi, mint közös pont

Az emberi közösségek szerepe óriási az üzleti életben, legyen szó a hátunk mögött álló tekintélyes barátról, vagy a termékünk kapcsán egymást hergelő fogyasztókról. A sikeres vezetők számára felfele kell folyamatosan néznie, miközben a fogyasztók véleményére is nyitottnak kell lennie.

Tovább  a teljes cikkhez→

Bővebben...
 
Tegyen azért, hogy ügyfelei legyenek! Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Segíts magadon, Isten is megsegít!

Összefüggés a kiáramlás és beáramlás között

Amikor cégünk megnyitja kapuit, vagy reggel elfordítjuk a Nyitva táblát csak özönlenek be a vevők, akik mind Önnél szeretnék elkölteni a pénzüket? Ez egy nagyon szerencsés helyzet lenne. Mi van akkor, ha a nyitási akciók, az újdonság ereje már lecsengett? Jó esetben a kérdés, hogyan tartsuk meg a magas vásárlói kört, rosszabb esetben hogyan érjük el egyáltalán, hogy a nagy számú ügyfélkörről beszélhessünk.

Bővebben...
 
A cég ismertté tétele Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Lenni vagy nem lenni! – tenni vagy nem tenni a létért

ImageÖsszefüggés a kiáramlás és beáramlás között

A KKV-k életében a túlélés, a napi gondok, a gazdasági változások, a piac elvárásai, a megjelenő új konkurencia mind keresztbe tudják húzni a cég számításait, ezért fel kell, hogy legyen készülve tartalékokban, tervezésben a váratlan helyzetekre. A túlélés ezért létkérdés.

Bővebben...
 
Keveset tudnak a cégek vevőikről Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
ImageA DM önmagában kevés

Jobban be kell vonni a fogyasztót

Magyarországon nem elég tudatos még az információ-felhasználás, ami pedig elengedhetetlen részét képezi a DM-kampányoknak. Mi sem szívesen adunk meg adatokat, a cégek pedig nem fektetnek be eleget az adatbáziskezelésbe. A cikk újszerű DM kampányokra, ügyfélszerzési módszerekre mutat be magyar és külföldi példákat.

Tovább a teljes cikkhez→

Bővebben...
 
Fontos üzenetet hordoz a bankkártya-design Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
A bankkártya külseje értékes többletinformációt hordoz

ImageMi határozza meg egy bankkártya kinézetét?

2007. végén első alkalommal rendezték meg „Az év bankkártyája 2007” pályázatot, melyen a különböző típusú hazai fizetőkártyák a külcsín alapján mérettettek meg. „A verseny életre hívása egyértelmű jele annak, hogy a bankkártya-design egyre fontosabb szerepet kap - mondja Zdenek Houser, a MasterCard Europe Magyarországért, Horvátországért és Szlovéniáért Felelős Igazgatója.

 

Bővebben...
 
A hatékony ügyfélkapcsolat kezelésről Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Leszámolás a CRM mítoszokkal

ImageA leggyakrabban előforduló tévhitekről

Habár egyre több vállalkozás ismeri fel az ügyfélkapcsolat kezelésben rejlő értékeket és hajt végre kisebb-nagyobb beruházást egy CRM szoftverbe.
Mivel még mindig sok tévhit kering az üzleti életben, ami miatt a cégek egy része ódzkodik bevezetni egy CRM szoftvert, itt az idő, hogy leszámoljunk ezekkel a tévhitekkel!

Bővebben...
 
Egy köszönöm a cégeknél is csodákra képes Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Szabályozható a viselkedés?

ImageA pozitív megerősítés szerepe

A beosztottak motiválására rengeteg tréninget tartanak napjainkban, az mégis az egyik legnagyobb problémája a vezetők többségének. Pedig a teljesítmények elismerésére, egy "köszönöm" is csodákra képes.

Tovább a teljes cikkhez→

 

Bővebben...
 
Hatékonyabban! Nyomtatás E-mail
2007. április 09. hétfő, 13:04
ImageHatékonyabban!

Próbateszt, próbaügyfél, próbára tétel

Két-három millió forintot is elérhet azoknak a közepesen bonyolult próbateszteknek az ára, melyek egyre inkább keresettebbek a multinacionális vállalatok körében. A tesztek során próbaügyfeleket küldenek ki az értékesítési helyszínekre, ahol élesben tesztelik az alkalmazottak rátermettségét.

Bővebben...
 
Bevételnövelés KKV-módra Nyomtatás E-mail
2007. április 05. csütörtök, 23:27
Ön miben reménykedik?

Avagy, a bevételnövelés legnagyobb titkai

ImageMagyarországon 2003-2004-ben több, mint 37.000 kis- és közepes társas vállalkozás  (Kft., Rt. és szövetkezet) szűnt meg a KSH (Központi Statisztikai Hivatal) adatai szerint. Ez a működő cégek több, mint 11%-a. Ez a trend nem javult 2005-ben sem. Az elemzések szerint a vállalkozások közel 40 %-a nem, vagy nem jelentős mértékben tudta  növelni a bevételeit.

A kérdés, hogy ez törvényszerű, a globális, vagy a magyarországi gazdasági folyamatok következménye, vagy vannak olyan okai is, amelyeken a cégek változtathatnának. Vannak-e olyan receptek, ötletek, melyeket e témában érdemes megismernie egy magyar vállalkozás vezetőjének, marketing, vagy kereskedelmi vezetőjének?

Ezzel a témával kapcsolatban közöljük Marozsák Szabolcs, a Profi Konzultánsok Szövetsége tagjának írását.

Bővebben...
 
Videotelefonálás Nyomtatás E-mail
2007. március 10. szombat, 20:57
Videotelefonálás - többé nem csak a "nagyok játékszere"

 Image

Videotelefonálás, video-konferencia, táv-konferencia – ezek mindennapos szavak a multi-cégek top-menedzsereinek szótárában. Ők elsősorban időt, másodsorban jelentős költséget takarítanak meg a valós idejű hang- és képátviteli szolgáltatásokkal. De mi a helyzet a legtöbb magyar munkavállalót foglalkoztató kis- és közepes vállalkozásokkal, ők hogyan tudnak hasznot húzni abból, ha nem csak hallják, de láthatják is azt, aki a vonal másik végén beszél? Erről szól Szekeres Viktor, az alkozpont.net weboldal szerkesztőjének legújabb cikke.

 

Bővebben...
 
<< Első < Előző 61 62 63 64 65 66 67 Következő > Utolsó >>

66. oldal / 67

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

World 2000 Kft.
Doucha Ferenc

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
JAL CONSULTING
LANCOS JENO-ANDREAS

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Performia Hungary Kft.
Nemes-Nagy Szilvia

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Ingatlantárs Kft.
Hegedûs László

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető