Marketing
1 + 1 = ∞ Nyomtatás E-mail
2010. október 15. péntek, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Végtelen üzleti lehetőségek megtalálásaEgy találkozó / beszélgetés, egy új üzleti ötlet, végtelen lehetőség – akár ez is kisülhet egy üzletember, vállalkozó hétköznapjaiból, ha okosan kérdezgeti ügyfelét. Lehet belőle egy új vevő, egy ajánlás, közvetlen bevétel, de akár a cég sorsát meghatározó egészen új irány is. Mit tehet érte, hogy Önnel is megtörténjen?

Bővebben...
 
Az üzlet és a nyomozás Nyomtatás E-mail
2010. október 13. szerda, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Mit tegyen, ha úgy érzi feleslegesen ült le tárgyalni?Volt már Ön olyan helyzetben, hogy teljes lyukra futásnak érezte a tárgyalást, amin részt vett? Amikor biztos volt benne, hogy itt bármi előbb megtörténik, mint hogy értékesítés történjen? Egy ilyen helyzetből is létezik kiút, nem is akármilyen – de ehhez szükség van egy világhírű detektív technikájára!

Bővebben...
 
A legegyszerűbb üzleti képlet Nyomtatás E-mail
2010. október 12. kedd, 03:00

Lépéselőny/Marketing: A legegyszerűbb vevőszerző receptMarketing + értékesítés + PR = bevétel. Bevétel mínusz kiadás = profit. A középiskolai matek feladatgyűjteményre emlékeztető példákat természetesen minden vállalkozó ismeri, ahogy arra még „Közgázos” koromban rájöttem. Azt hittem, a közgazdaságtan valami varázslatos tudomány, mire rádöbbentem, hogy a vásárcsarnokban egy zöldségárus többet tud róla, mint egy végzős egyetemista. Mégis, bár ezek a sikeres vállalkozás alapjai, nem tartjuk be őket. Hol a hiba?

Bővebben...
 
Hogy erősítse fel marketing üzenetét a feloldása helyett? Nyomtatás E-mail
2010. október 11. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Marketing: A szájhagyomány szerepe a marketingbenMiért működik ennyire hatékonyan a szóbeszéd, a szájreklám? - Ez volt egy NRG Business Network-kollégám, Martin Davies közelmúltban írt cikkének címe. Stuart Harris reagált rá a Twitteren:

"A szájreklám azért óriási dolog, mert személyes, mégsem fizetett (nem „bérelt hazudozó” mondja) – szívből jövő ajánlást jelent".

Bővebben...
 
A szájhagyományra offline és online is ugyanazok a szabályok vonatkoznak Nyomtatás E-mail
2010. október 08. péntek, 03:00

Lépéselőny/Marketing: A szájhagyomány offline és online szabályaiÍrtam korábban az offline és online üzleti közösségekről, networking megközelítésekről. Egy közelmúltbeli felmérés kimutatta, hogy a sikeres twitter-megjelenés nem a követők nagy létszámán múlik. Egy üzleti hálózatban azt az információt, amelyet megosztanak másokkal, továbbítanak, aktívan kell kezelnie az olvasónak: el kell küldenie, azaz hozzá kell járulnia a megosztáshoz a passzív elolvasás helyett.

Bővebben...
 
Mit akar a marketing? Nyomtatás E-mail
2010. október 08. péntek, 03:00

Lépéselőny/Marketing: MarketingfókuszÉrdekes volt látni a közelmúltban egy egyébként rendkívül sikeres vállalkozót, aki új tevékenységbe fogván próbálja felépíteni annak marketingjét. Egyelőre tapogatózik csak, nincs semmi kézzelfogható abban, amit próbál üzletileg kommunikálni, jóllehet már nem keveset költött rá. Mit is akar valójában a marketing, és hogy lesz belőle bevétel?

Bővebben...
 
Határozott irány = fél siker az üzletben Nyomtatás E-mail
2010. október 06. szerda, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Ügyfélkör behatárolásaBeszélgettem egy frissen megismert ügyfelünkkel, és kérdeztem tőle, milyen célcsoportra „lő”, kik az ügyfelei? Egy perc néma csend után nagy nehezen kiderítettük, hogy mivel három, egymástól nem túl távoli területtel is foglalkozik, (szerinte) szinte bárki lehet az ügyfele, pontosabban nem is tudja. Kardomba dőltem, majd újra nekifutottunk a célcsoport-kérdésnek a meglévő ügyfelek alapján, kis segítséggel – lásd lent.

Bővebben...
 
Eleget beszélget azokkal az üzletfeleivel, akiket már ismer? Nyomtatás E-mail
2010. október 01. péntek, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Többügyfél szerzése, networkingA kis- és középvállalkozások igazgatóitól az egyik leggyakrabban hallott téma az, hogy találjanak új vevőkre, hogy csináljanak üzletet új piacokon. A közelmúltban résztvettem egy virtuális konferencián, ahol a témák fele az alábbi kiindulópontok körül forgott:

  • "Hogy érem el a cégeket, akiknek új szolgáltatást akarok nyújtani? "
  • "Hogy találok üzleti partnereket a networking csoportomba? "
  • „Hogy jutok el a számomra releváns kisvállalkozásokhoz?"
Bővebben...
 
A jól végzett munka gyümölcse… egy új vevő! Nyomtatás E-mail
2010. október 01. péntek, 03:00

Lépéselőny/Marketing: PR és új ügyfél kapcsolataNincs jobb reklám annál, amikor az embert az elégedett ügyfelei továbbajánlják. Pláne ha nem is kell győzködni ezeket az ügyfeleket, hanem maguktól teszik meg – ez az álom! Azaz ha az ember jól végzi el a munkáját, az egy új vevőben gyümölcsözhet, főleg, ha odafigyel még egy-két fontos lépésre.

Bővebben...
 
Az üzlet az utcán hever Nyomtatás E-mail
2010. szeptember 30. csütörtök, 03:00
Lépéselőny/Marketing: Üzleti kapcsolatépítésMit tesz az átlag értékesítő, ha egy potenciális új vevő többszöri megkeresésre sem reagál, és nem éri el? Legtöbbször feladja, és új ügyfél után néz. Mit tesz egy profi marketinges ezzel szemben? Új csatornát keres ahhoz a leendő vásárlóhoz. Ez több lehetséges kimenettel járhat: a) nem történik semmi, b) tényleg bevétel származik az illető megkereséséből, c) új, korábban át sem gondolt üzleti lehetőségek bukkannak fel számukra. Utóbbi hozhatja a legtöbb profitot, nem vitás – ezért (is) kell nyitott szemmel járni, hogy észrevegyük az üzletet ott, ahol más a kijáratot keresné!
Bővebben...
 
Az értékesítés egy egyenes vonalú egyenletes mozgás Nyomtatás E-mail
2010. szeptember 29. szerda, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Az <a href='http://marketing.lepeselony.hu/' title='értékesítés'>értékesítés</a> egyenes útja„Egyszerűbb igazat mondani, akkor nem kell megjegyezni, kinek mit hazudtunk” – fogalmazott egy befutott üzletember barátom a minap, amikor a sikerei titkáról beszélgettünk. Előfordulnak olyan helyzetek, amikor nehezebben megy az üzlet, akadozik a bevétel, csökken a profit – és az ügyfeleknek, valamint az új vevőknek is el kellene mondani, pontosan mire számíthatnak a cégtől. Néha nem könnyű – mit tehetünk, ha nehéz helyzetet kell kommunikálni?

Bővebben...
 
Marketing és PR baki: a ronda rózsaszín Nyomtatás E-mail
2010. szeptember 28. kedd, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Céges marketing és PR akciók egységesítése a cégen belülEgy hazai bank, miután milliárdokat költött image-váltásra, mindössze egy apróságra nem figyelt oda: marketing és értékesítési munkatársai értik-e, átérzik-e ennek jelentőségét? Komoly baki lett belőle, mint az lejjebb olvasható. A sztori megtörtént eseményeken alapul, de minden párhuzam elkerülése végett a színt megváltoztattuk.

Bővebben...
 
Csak 18 éven felüli cégvezetőknek – antitest az értékesítésben Nyomtatás E-mail
2010. szeptember 27. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Elrettentő értékesítési példa micro vállalkozásoknakTalálkoztam ma az értékesítés terjeszkedését meggátló antitest, a teljesen eredménytelen marketing, a bevétel és profit nélküli cégvezetés mintájával – az ő története szerepeljen itt elrettentő példaként minden üzletembernek, aki szeretné sikeressé tenni az üzleti partner keresést és a céget. Esettanulmány a javából, kizárólag felnőtt üzletembereknek!

Bővebben...
 
Stílusosan a szabadidőben is Nyomtatás E-mail
2010. szeptember 24. péntek, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Nők szabadidős divatjaMióta is válik szét a női viseletben az üzleti azaz a „business” illetve a szabadidős azaz „casual” ruhatár, hiszen a hölgyek egészen a XVIII. századig nem dolgoztak munkahelyeken úgy, mint az urak? Persze akkoriban is fontos volt, hogy mindig az alkalomhoz illő ruhát öltsenek magukra, így minden tevékenységhez, akár napjában többször is átöltöztek. Persze voltak sportok, mint pl. a lovaglás, amelyeknek a hölgyek is hódoltak és hozzá kényelmesebb ruhákat viseltek. A XIX. századtól kezdődően divattá vált a sportolás, így kialakult az alkalomhoz illő ruházat is.

Bővebben...
 
FUBAR, avagy az értékesítés rémálma Nyomtatás E-mail
2010. szeptember 24. péntek, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Elrontott helyzetek helyett "check lista"Kommandós szlengben a fenti angol mozaikszó lefordítva kb. annyit tesz: „a felismerhetetlenségig elrontva” [angol eredetiben: fu*** up beyond all reasonable]. Olyan helyzetek leírására használják, amikor a gondos előtervezés, a szorgalmas gyakorlás és a pontos végrehajtás ellenére összeomlik minden egy (vagy több) váratlanul felbukkanó helyzet miatt. Az értékesítésben ugyanúgy felmerülhet ilyen, akárcsak a harcászatban – hogy használhatja ezt, mint cégvezető a kiküszöbölésre?

Bővebben...
 
Élethelyzet marketing Nyomtatás E-mail
2010. szeptember 23. csütörtök, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Élethelyzet-marketing„Hogy van?” a már-már banális kérdést naponta tesszük fel ügyfeleinknek. De érdekli Önt valóban a válasz? Egy kiváló üzleti kapcsolat alapja lehet, ha igen! Kerekes Péter üzleti barátom tanított egy szerintem nagyon jól alkalmazható üzleti partner keresési, értékesítési alap gondolatot. Végiggondolta már, azok, akikkel Ön üzletel, milyen élethelyzetben vannak? Amikor tőlem először kérdezte ezt Péter, saját magamnak is el kellett gondolkoznom, mit is jelent ez. Sokat profitáltam belőle, amikor rájöttem, hogy hasznosítható mindez az üzletben!

Bővebben...
 
Történelmi marketing Nyomtatás E-mail
2010. szeptember 22. szerda, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Történelmi marketing„Kérjetek és adatik néktek, keressetek, és találtok” (Máté 7:7) – Máté napja körül keresve sem találhattam volna jobb idézetet, hogy működik valójában a marketing és az értékesítés. Hogy alkalmazható ez ma, 2010-ben az üzleti partnerkeresés és a bevételszerzés során?

Bővebben...
 
A fogyasztók többsége a neten is megosztja elégedettségét Nyomtatás E-mail
2010. szeptember 21. kedd, 03:00

Lépéselőny/Marketing: VOV felmérésÚj online kutatási szolgáltatást indított az Ipsos Zrt. Validált Online Vélemények (VOV) néven. A VOV az első közösségi oldal tagjaiból toborzott kutatási panel, amely jelenleg 30 ezer tagot tömörít. Az iWiW-ről toborzott panel egyik nagy előnye, hogy tagjaiból a közösségi oldalon elérhető adatok alapján is lehet kutatási célcsoportokat meghatározni. Meghívhatók kutatásokra például véleményvezérek, csomóponti emberek vagy az úgynevezett korai adaptálók köre. A VOV panel a kereskedelmileg fontos célcsoportok elérését teszi lehetővé innovatív módon, kihasználva a közösségi oldal erejét.

Bővebben...
 
Kamaszok és üzleti sarlatánok Nyomtatás E-mail
2010. szeptember 21. kedd, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Hatékony üzleti bemutatkozó megírásaRichard Feinmann mondása szerint, aki nem tudja az üzletét, a cégét, tevékenységét egy 14 éves kamasz számára érthetően röviden elmagyarázni, az sarlatán.
Ennyire nem vagyok sarkos, de tény: a marketing és az értékesítés sikere sokszor csak azon múlik, mennyire tudja egy percben megfogalmazni, mire jó az Ön cége másoknak, és kiknek, azon elúszhat egy üzlet.

Bővebben...
 
Találjon több ajánlóra – uralja részpiacát! Nyomtatás E-mail
2010. szeptember 15. szerda, 03:00

Lépéselőny/Marekting:Network a céges weboldalonA közelmúltban egy üzleti kapcsolatépítő eseményen Chris Bose kiválóan beszélt arról, hogy találjon üzlete számára több potenciális ügyfélre website-ján keresztül. Az összetevők ehhez, rendkívül hasznosak abban is, hogyan találjon több ajánlóra a networking területén.

Bővebben...
 
<< Első < Előző 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Következő > Utolsó >>

11. oldal / 67

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Flexo 2000 Kft.
László Tibor

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Easy Kft.
Balázs Gabriella

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Bocskay és Társa Kft.
Bocskay Norbert

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Iveco Szalay Autóház Kft.
Fakan Dezsõ

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető