Találjon több ajánlóra – uralja részpiacát! |
|
|
2010. szeptember 15. szerda, 03:00 |
A közelmúltban egy üzleti kapcsolatépítő eseményen Chris Bose kiválóan beszélt arról, hogy találjon üzlete számára több potenciális ügyfélre website-ján keresztül. Az összetevők ehhez, rendkívül hasznosak abban is, hogyan találjon több ajánlóra a networking területén.
|
Bővebben...
|
Bevételi vetésforgó |
|
|
2010. szeptember 15. szerda, 03:00 |
Ki mint vet, úgy arat – tartja a mondás, és ez hatványozottan igaz a marketingben. Minél több magot hint el, és minél inkább odafigyel a termőtalaj kiválasztására, annál biztosabb lehet benne, hogy szárba szökken a befektetett energia, és bevétel, profit lesz az eredmény. Nem török Bálint gazda babérjaira – de hogy válassza meg a megfelelő utakat az új vevőkhöz?
|
Bővebben...
|
Római jog + marketing |
|
|
2010. szeptember 14. kedd, 03:00 |
„Caveat emptor”, azaz „óvakodjon a vevő”, tartja a római jog, vagyis az új vevő legyen résen és vizsgálja meg a terméket, a vállalkozást, a szerződést, és így tovább. Hogy tudja ezt a szabályt az értékesítés és a marketing kiaknázni a bevétel és profit növelése érdekében?
|
Bővebben...
|
Ön tudja, mit csinál a marketingese? |
|
|
2010. szeptember 13. hétfő, 03:00 |
Egyik partnerem mesélte, hogy egyszer a marketingese összeállított egy hírlevelet, és kiküldte – majd ügyfelemet hívta felháborodottan egy olvasó, hogy „Tudja maga, mi van a hírlevelükben???”. Mivel nem ellenőrizte előtte, nem tudta, ami kellemetlen volt a cégre nézve…
|
Bővebben...
|
Ogilvy, multi, marketing |
|
|
2010. szeptember 10. péntek, 03:00 |
Mi a közös David Ogilvy és egy multinacionális cég marketingjében, és miben tér el ez egy kisvállalkozás üzleti partner keresési és értékesítési módszereitől? Tekintsünk be a kulisszák mögé, ahol nem a büdzsé nagysága, vagy az elérhető reklámkedvezmények a perdöntők, hanem egy egészen magától értetődő, mégis keveset használt megközelítés.
|
Bővebben...
|
Egy újsághirdetésből másfél milliós üzlet |
|
|
2010. szeptember 09. csütörtök, 03:00 |
„Jó időben lenni a jó helyen” – szokták mondani, hogy ez a siker egyik titka. Viszont azért, hogy a jó idő és a jó hely összejöjjön, folyamatosan tenni kell, mivel kevés piacon lehet előre tudni, hogy pontosan mikor és hová érdemes menni ahhoz, hogy Az Új Vevőket megtalálja az ember. Jó példa erre az a biztosítási ügynök, aki egy hirdetésből talált másfél milliós üzletet…
|
Bővebben...
|
Az üzleti kapcsolatok minősége igazán számít! |
|
|
2010. szeptember 08. szerda, 03:00 |
Az üzleti közösségek és közösségi portálok népszerűvé válásával számos ember újfajta megközelítést kezdett alkalmazni az üzleti partner kereséshez, a networkinghez. Néhány „szakértő” tanácsát követték, és mindössze a nagyszámú kapcsolat kiépítésére helyzeték a hangsúlyt. Graham Jones, az elismert Internet pszichológus írt erről a közelmúltban, és épp ennek ellenkezőjét állítja.
|
Bővebben...
|
Figyelem- az üzlet veleje |
|
|
2010. szeptember 08. szerda, 03:00 |
„Jó lesz nekik” – hangzik sokszor a tulajdonos, vagy főnök utasítása, milyen ajándékot, kiegészítő szolgáltatást, vagy ne adj’Isten árut adjon a cég az ügyfeleinek, új vevőinek marketing és értékesítési akciói során. Bár ez egyszerűnek, és sokszor olcsónak tűnik, valójában nem lesz jó – a cégnek!
|
Bővebben...
|
Sícipő, ügyfélszolgálat |
|
|
2010. szeptember 06. hétfő, 03:00 |
Közhely, hogy az új vevők megszerzése, még inkább megtartása nem mindig könnyű, pláne olcsó feladat. Mégis, a bevételhez és a profithoz (a sikeres vállalkozás alapjaihoz) szükség van rá, hogy az ember foglalkozzon az ügyfelek lelkével is. Nem elég a marketing és az értékesítés, rengeteget számít a valódi kapcsolat a partnereinkkel. De mi köze egy téli sporteszköznek mindehhez?
|
Bővebben...
|
McÜzlet |
|
|
2010. szeptember 03. péntek, 03:00 |
A világ legismertebb gyorséttermi lánca egy kiváló alapötletnek és felismerésnek köszönheti létét. Ha eltekintünk a hozzá kapcsolódó érzelmektől, és vállalkozói, értékesítési és marketing szemmel nézzük, egy biztos: hihetetlenül gazdaságosan, a profitra kényesen ügyelve szolgálják ki partnereiket. Miben hasonlít vállalkozásunk ahhoz, amikor sorra kerülünk a pultnál?
|
Bővebben...
|
|
Egy elveszett póni megkerülése |
|
|
2010. szeptember 03. péntek, 03:00 |
Az elmúlt hetekben nagy médiavisszhangot keltve vált szóbeszéd tárgyává a Magyar Közterületi Média Szövetség kampánya, az elveszett póni. Ennek a kreatív kezdeményezésnek egyik nem titkolt célja az volt, hogy más médiatípusokon futó kampányrészektől elkülönülten tegye vizsgálhatóvá a közterületi hirdetések eredményeit. A Magyar Közterületi Média Szövetség felkérésére a kampány hatékonyságát az Ipsos mérte.
|
Bővebben...
|
A biztos bevételhez vezető út |
|
|
2010. szeptember 01. szerda, 03:00 |
„Sokat csalódtam ingyenes cégjegyzékekben, de nem annyit, hogy meg ne próbáljak egy üzleti közösséget” – mondta nekem egyik ügyfelünk, és ez megmelengette a szívemet. Nem azért, mert a mi üzleti közösségünk mellett tett hitet, hanem azért, mert ezt példamutató hozzáállásnak tartom, a biztos bevételek egyetlen útjának: soha nem adni fel céljait!
|
Bővebben...
|
Értékesítés és marketing: ki a főnök? |
|
|
2010. augusztus 31. kedd, 03:00 |
Ha kutyát tartasz, ne te ugass helyette. Ezt David Ogilvy, a világ egyik leg(el)ismertebb reklámszakembere könyvében olvastam, és kifejezi a lényeget: inkább legyen az értékesítésnek és a marketingnek is egy-egy (kompetens) szakembere a cégnél, mint hogy valamelyik terület képviselője próbálja meg ráerőltetni a másikra elképzeléseit.
|
Bővebben...
|
Alkalom szüli az üzletet |
|
|
2010. augusztus 26. csütörtök, 03:00 |
Egyik ismerősömre mondják a barátai, hogy Győrtől Budapestig a vonaton bárkivel tud üzletet kötni. Még ha nem is mindenki ilyen alkat, mégis vannak kiváló lehetőségek és alkalmak, amikre nem is gondolná az ember, hogy bevétel- és profitszerzés szempontjából fontosak.
|
Bővebben...
|
A marketing elcsábít, az értékesítés összeköt |
|
|
2010. augusztus 25. szerda, 03:00 |
Egyik kedves ügyfelem mesélte, hogy a marketing mindent beleadott cégüknél, kitalált egy csodálatosan kreatív csatornát és üzenetet, és megtalált rengeteg érdeklődőt – majd az értékesítés 0, azaz nulla eredményt ért el, még találkozók, üzleti tárgyalások sem valósultak meg. Ez persze szélsőséges eset, de mégis jellemző egy átlag vállalkozásra, hogy az üzleti partner keresésben a marketing és az értékesítés legalábbis nem összhangban működik. Melyik legyen a mester, és melyik a karmester – azaz hogy legyen gazdaságos és hatékony az új vevő szerzés?
|
Bővebben...
|
Gazdaságos marketing vs hatékony értékesítés |
|
|
2010. augusztus 24. kedd, 03:00 |
Örök dilemma előtt áll minden kisvállalkozó: szeretnénk több bevételt, de nem tudunk igazán (többet) költeni marketingre, ügyfélszerzésre, új vevők toborzására. Hogy lehet eredményesen több bevételre, profitra szert tenni úgy, hogy még a keretbe is beleférjünk?
|
Bővebben...
|
Majom, banán, marketing |
|
|
2010. augusztus 23. hétfő, 03:00 |
Aki banánt ad, majmokat etet – tartja a mondás, és ez hatványozottan igaz a marketingre. Tapasztalta már úgy az értékesítés során, hogy csak olyanokkal találkozik, akik alkudozni szeretnének, akik lehetőleg ingyen szeretnék igénybe venni az Ön értékes szolgáltatását? Ez azt jelenti, hogy előzetesen a marketing lehet, hogy gazdaságos volt, mégsem dolgozott kellő hatékonysággal.
|
Bővebben...
|
A stílusos nő II. rész |
|
|
2010. augusztus 19. csütörtök, 03:00 |
Sokan állítják, hogy a stílusos öltözködés nehezen elsajátítható, és ha valaki nincs születetten jó ízléssel megáldva, akkor soha nem is lehet belőle a nagy stílusikonokhoz például Marlene Dietrich-hez vagy Lady Dianához hasonlóan elegáns nő. Ez azonban nem teljesen így van. Persze könnyebb dolga van annak, aki már születésekor is különlegesen jó ízléssel van megáldva, illetve, ha otthonról is ezt hozza, de igenis, mint minden más, ez a készség is fejleszthető. Ám, ha valaki nem ennyire szerencsés, akkor is tanulhat, és szerencsére a hölgyekből általában nem hiányzik a téma iránti érdeklődés.
|
Bővebben...
|
A „ne ugorjunk fejest egy új tevékenységbe” nem lehet mentség a semmittevésre |
|
|
2010. augusztus 19. csütörtök, 03:00 |
Kaptam egy üzenetet a Twitteren a közelmúltban írt „A hatalmas hiba, amitől a networking nem működik” című cikkemmel kapcsolatban. Az illető azt írta, teljesen egyetért a cikkemmel, de szerinte elképzelhető, hogy az emberek a „ne ugorjunk fejest egy új tevékenységbe” tanácsot kifogásként használhatják ahhoz, hogy ne tegyenek semmit.
|
Bővebben...
|
Üzleti kommunikáció: a sikeres vállalkozás alapja |
|
|
2010. augusztus 18. szerda, 03:00 |
Lee Iacocca írta egyik könyvében, hogy bármilyen személyes, üzleti vagy politikai nézeteltérést, konfliktust vagy problémát meg szeretnénk oldani, az elsődleges recept a kommunikáció. Ez hatványozottan igaz az üzleti életben, ahol a marketing, az értékesítés azon múlik, mennyire tudjuk az új vevőket egy hullámhosszra hozni magunkkal, mennyire sikerül érdemben gondolatot cserélni.
|
Bővebben...
|
|