English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Marketing
A múlt visszaköszön Nyomtatás E-mail
2010. augusztus 17. kedd, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Üzletkötés megőrzött céginformációk alapjánVolt már olyan tárgyalása, amelyen úgy érezte, hogy nem ért el semmilyen azonnali eredményt – aztán jóval később ugyanazzal a partnerrel sikerült üzletet kötni? Az első benyomás többet számít, mint gondolná, és tartósabban megmarad. Ez később hozhat negatív és pozitív eredményt is – Önön múlik, hogy sül el később!

Bővebben...
 
Hogy tisztán lássunk az üzletben…. VISION FIX Nyomtatás E-mail
2010. augusztus 14. szombat, 03:00

Menedzser egészség: tisztánlátás az üzletben
A tisztán látás mindaddig természetes számunkra, amíg arra nem eszmélünk, hogy egyre sűrűbben könnyezik, fárad a szemünk és az eddig tisztán látott kép körvonalai is némileg elmosódnak.
Hétköznapjainkban a munkánkat és életünket segítő elektronikai eszközök előnyei mellett észre sem vesszük, hogy használatuk során mennyire túlterheljük szervezetünket, különösen a szemet.
A bevételszerzés, profittermelés során hajlamosak vagyunk megfeledkezni róla: nem csak üzlet létezik a világon, és az egészségünk figyelmeztető jeleket ad. Egyik ilyen a látás romlása, mely - szerencsére - nem visszafordíthatatlan folyamat.

Bővebben...
 
Mitől változhat az értékesítés? Nyomtatás E-mail
2010. augusztus 12. csütörtök, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Értékesítés során a beszélgetés változásaFordult már elő Önnel, hogy minden értékesítési, tárgyalási tudását latba vetve sem sikerült üzletet kötni? Érezte már úgy, hogy mindent elmondott, amit csak tudott, cégéről, termékéről, szolgáltatásáról, mégsem lett bevétel és profit a történet happy endje?

Bővebben...
 
„Mindenki a célcsoportom” Nyomtatás E-mail
2010. augusztus 11. szerda, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Mindenki a célcsoportomEz a kedvenc mondásom, amit minden átlagos vállalkozótól meghallgatok, amikor szóba kerül, kiknek is értékesít. Önmagában nincs vele baj, csak nem hoz bevételt és felőrli a profitot… Ráadásul az üzleti partnerkeresés elsődleges akadálya. Hogy kerülhető el?

Bővebben...
 
Esély nélkül üzlet Nyomtatás E-mail
2010. augusztus 10. kedd, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Kapcsolatteremtés és kontaktcsere tárgyaláson„Ezt gondoltam. Ezt is gondoltam. Na EZT aztán nem gondoltam volna” – mondja az ismert viccben az idős bácsi (a teljes vicc szerkesztőségünkben elkérhető) – mindezt jól példázhatja egy jól végigvitt üzleti tárgyalás is, még ha nem is lesz egyből értékesítés, bevétel és profit a vége.

Bővebben...
 
Hivatalos vevőriasztók Nyomtatás E-mail
2010. augusztus 06. péntek, 03:00

Marketing: az elégedett ügyfél hoz csak új vevőketEgy sportbalesetem miatt hosszú idő után ismét volt szerencsém közelről élvezni a hazai közegészségügy vendégszeretetét. Elképesztően tanulságos, mit NE tegyen az ember, ha meg akar nyerni ügyfeleket, új vevőket magának – izgalmas olvasmány! Sokat értekeztem már az új vevő szerzés, az üzleti partner keresés, a bevétel és profitszerzés lehetőségeiről, módszereiről, miközben hajlamosak vagyunk átsiklani egy-két apróság felett, annyira részei a mindennapoknak. Hogy lát minket egy potenciális partner? Sikeres vállalkozás alapjait megvalósulva, vagy egy tipikus mikrovállalkozást, ahol nincs idő és energia az ügyfél panaszait meghallgatni, a lelkét balzsamozni?

Bővebben...
 
Rendelésfelvevő vs értékesítő Nyomtatás E-mail
2010. augusztus 05. csütörtök, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Rendelésfelvétel vagy értékesítés?Volt munkahelyemen kiválóan képzett értékesítők dolgoztak (és dolgoznak most is), és komoly hangsúlyt fektetett a cég rá, hogy ez a magas szintű tudás ott maradjon a csapatban. Egy szép napon aztán jött egy új ember a csapatba, aki egy hatalmas multinacionális cég értékesítési vezetője volt. Ide is azért jött, hogy átvegye az értékesítők vezetését majd. Nagyon szimpatikus és értelmes fiatalember volt, aki könnyen teremtett jó kapcsolatot bárkivel, de az értékesítés sehogy sem akart menni neki. Küszködött, küszködött, aztán egy szép nap rájött, mi okozza a gubancot, miért nem akar menni neki az, ami másoknak sikerül!

Bővebben...
 
Üzlet a telefonban – eladásnövelés, értékesítés Nyomtatás E-mail
2010. augusztus 04. szerda, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Eladás és kutatás telefonon keresztülA gazdaság legfontosabb mozgatója az értékesítés, az eladás. Az eladás növelése, a haszon és a profit folyamatossága, növekedése mozgatja a vállalkozásokat. Ennek egyedi és hatékony eszköze a telefon.A világ számtalan országában alkalmazzák a telefont, mint értékesítési eszközt. Minden vállalkozás számára ismerős a telefonos megkeresés fogalma: az új vevő szerzés, az üzleti partnerkeresés, a nagyobb bevétel elérését célzó ismert eszközök egyike.

Bővebben...
 
Kutya, karaván és az üzlet Nyomtatás E-mail
2010. augusztus 03. kedd, 03:00

Lépéselőny/Marketing: A helyes értékesítői hozzáállásEgy vállalkozó számára jól ismert tény, hogy aki új vevő, bevétel vagy profit  szerzés céljából üzleti partnerkereső tevékenységbe fog, előbb-utóbb találkozik majd hivatásos lebeszélő-emberekkel, vélemény(át)formálókkal.  Van erre egy szenzációs mondás: a kutya ugat, a karaván halad: egy vállalkozónak képesnek kell lennie a gazdaság minden akadálya ellenére haladnia, hogy sikeres legyen, elérje céljait. Lássuk, milyen tulajdonságok szükségesek hozzá, hogy az ember kiemelkedően sikeres legyen?

Bővebben...
 
Hogy lesz üzlet egy ajánlatkérésből? Nyomtatás E-mail
2010. július 30. péntek, 03:00

Lépéselőny/Marketing : Az üzeltszerzés lépcsőfokaiEgyik partnerem mesélte ma, hogy számtalan ajánlatot kérnek tőle, folyton ajánlatokat gyárt, mégis minimális számú megrendelést kap, a bevételről és a profitról nem beszélve. Hogy lesz egy hideghívásból üzletkötés, avagy mit tud tenni egy kisvállalkozás egy üzleti közösségben vagy ingyenes cégjegyzékben talált potenciális cégekkel az üzleti partnerkeresés során?

Bővebben...
 
Az Üzleti Kapcsolatépítés Nyomtatás E-mail
2010. július 29. csütörtök, 03:00

Lépéselőny/marketing: Üzleti KapcsolatépítésCsupa nagybetűvel írva, azaz mire jó egy elveszettnek tűnő tárgyalás, amiről az ember elsőre azt hinné, semmi értelme? Nem tudom, érezte-e már úgy, hogy egy üzleti találkozónak semmi értelme, hogy a másik fél akar csak eladni Önnek, illetve hogy egyáltalán nem érdekli Önt az a téma? Így indult ma a napom, mégis példaértékű lett végül.

Bővebben...
 
A stílusos nő Nyomtatás E-mail
2010. július 27. kedd, 03:00

Lépéselőny/Marketing: A stílusosan öltözködő nőA hölgyek megjelenésének alapja ugyanúgy, mint az uraknál is, a megfelelő stílusú ruházat megtalálása. Azonban, ne feledjük, hogy a görög eredetű „stílus” szó eredetileg kifejezésmódot jelentett. A nők esetében pedig a ruházkodással történő önkifejezésnek még sokkal nagyobb a mozgástere, mint az uraknál. Pontosan emiatt, a hatalmas választék és a folyamatosan változó divat által sokszor akár túlzásokba menően erőltetett darabok hatására talán még nehezebb az egyéniségünket leginkább kifejező, de ugyanakkor az alkalomhoz és alkatunkhoz leginkább illő ruhadarabok megtalálása.

Bővebben...
 
Technikás tárgyalások Nyomtatás E-mail
2010. július 27. kedd, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Technikai tárgyalásA közelmúltban több olyan vállalkozóval találkoztam, akik képzettek és tapasztaltak voltak a kapcsolatépítés területén. Ez meglátszott a beszélgetésből is: olyannyira megismertük egymás céljait, hogy – bár az első tíz perc után erre semmi esélyt nem adtam volna – végül elkezdtünk együttműködni, sőt, még ajánlani is tudtuk egymást pár konkrét partnernek.

Bővebben...
 
Ujjé, a Ligetben Nyomtatás E-mail
2010. július 26. hétfő, 03:00

Gondolatok az üzletről a szabad ég alatt A minap egyik stratégiai partnerünkkel találkoztam, és a megszokottól eltérően, nyárra való tekintettel a Városligetbe beszéltük meg a tárgyalást. Hihetetlenül jó döntés volt – lássuk, mit eredményez, ha az ember kimozdul a megszokott keretek közül, hogy lehet ezt az üzleti partnerkeresés során hasznosítani?

Bővebben...
 
Hogy jön a lakógyűlés az ügyfélszerzéshez? Nyomtatás E-mail
2010. július 23. péntek, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Ügyfélszerzés egyetértés
A társasházunkban lakógyűlés volt a minap, ami mindig felér egy tanulmánnyal az emberismeret, kompromisszumkészség, tárgyalástechnika területén is. Ez az alkalom viszont – kellemes meglepetésként – igazi pozitív példa volt az ügyfélszerzésben is.

Bővebben...
 
A vendég nem ügyfél? Nyomtatás E-mail
2010. július 23. péntek, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Magyar vendégszeretetAz ember lépten-nyomon lát olyan példákat, melyekből rengeteget tud tanulni. Távol álljon tőlem, hogy a hazai strandok ügyfélkezelő stílusát kritizáljam, de találtam egy érdekes olasz – magyar vendéglátói ellenpontot, hogy nem kellene, és hogy kellene az új vevőkkel és régi vevőkkel foglalkozni.

Bővebben...
 
Közösségi média használata a cég népszerűsítése érdekében Nyomtatás E-mail
2010. július 22. csütörtök, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Közösségi média marketingre használataAmióta nagyjából 5-6 éve hazánkban is elterjedtek a különböző közösségi portálok, ismerős kereső rendszerek, egy új hírdetőfelület is megjelent a piacon.
A cégek tulajdonosai rájöttek, hogy roppant egyszerűen fel lehet regisztrálni jogi személyeket is a rendszerekbe és mivel folyik a „...na kinek van több ismerőse...?” nevezetű verseny, az ingyen-marketing futótűzként terjed.

Bővebben...
 
Üzlet rendelésre Nyomtatás E-mail
2010. július 22. csütörtök, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Hogyan jöjjön az <a href='http://www.lepeselony.hu/index.php?option=com_partner&mode=modKeres&ktipus=szaktar&Itemid=284' title='üzlet'>üzlet</a> rendelésre?Próbálta már, milyen érzés, ha csak jön az üzlet, érkeznek a megrendelések, és mindezért nem kell küzdeni? Megtapasztalta már, milyen biztonságban tudni a következő 6-12 hónapot a cégben? Egy biztos módszerről olvashat cikkünkben, hogy elérje ezt az állapotot.

Bővebben...
 
A hatalmas hiba, amitől a networking nem működik – az utolsó 3 tipp Nyomtatás E-mail
2010. július 21. szerda, 03:00

A kedden kezdődött cikksorozat folytatása:

Lépéselőny/Marketing: Mik a kapcsolatkereső marketingben elkövethető hibák?8. Találkozzon négyszemközt mindenkivel külön-külön rendszeresen!

Ahhoz, hogy valakit ajánlani tudjon, ismernie kell és kedvelni valamelyest. Hogy tudja előrelendíteni a dolgokat? Egyszerűen hívja meg őket egy kávéra, és ismerkedjenek meg egymással! Mire ugranak, mik a sikereik, a céljaik, képességeik és tapasztalataik? Mit keresnek? Nézze meg, össze tudja-e őket kötni ismerősei közül valakivel?

Bővebben...
 
Az üzletkötés sebességi világrekordja Nyomtatás E-mail
2010. július 21. szerda, 03:00

Lépéselőny/Marketing: A vilgá leggyorsabb üzletkötéseEgy üzleti reggeli egyik résztvevője mesélte ezt a történetet, ami példamutató minden értékesítéssel, marketinggel foglalkozó ember számára, és talán az új vevő megszerzésének egyik csúcsa!
A hölgy elmondása szerint egy kiállításra volt hivatalos, ahová (a megnyitóra) késve érkezett. Ez önmagában nem pozitívum, viszont így egy másik üzletasszony mellé tudott már csak állni, aki kedvesen rámosolygott – hiszen alig egy perccel azelőtt ért oda ő maga is. Ezzel kialakult egy „egy csónakban evezünk” affinitás már az első pillanatban.

Bővebben...
 
<< Első < Előző 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Következő > Utolsó >>

13. oldal / 67

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Be-Va Chip Kft
Varga Zoltán

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Lui & Lei Vendéglátó és Ke... Lui & Lei Vendéglátó és Kereskedelmi Korlátolt Felelõsségû Társaság
Sokoly Mária Mária

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Reflex fordítóiroda korláto... Reflex fordítóiroda korlátolt felelõsségû társaság
Asztalos Erika

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
CÉL MOTORS Kft.
Rédei Katalin

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.