Hogyan készüljünk fel egy tárgyalásra?- A tárgyaláson II. rész |
|
|
2010. június 21. hétfő, 03:00 |
Mire érdemes még figyelni egy ügyféllel való tárgyalás közben? Sok üzletkötő hibája, hogy rengeteget tud beszélni a termékről. Megemlíti annak minden apró előnyét és bizonygatja, hogy ennél nincs is jobb a földön. Emberünk meg lehet, hogy szépen, tagoltan és udvariasan beszél, a bökkenő csupán ott van, hogy ez az ügyfelet egyáltalán nem érdekli.
|
Bővebben...
|
Marketingeljen céges nagykövetekkel! – I. rész |
|
|
2010. június 21. hétfő, 03:00 |
Egy céges nagykövet az a személy, aki ismeri Önt, kedveli, értékeli, és megbízik Önben – de mindenekelőtt rendszeresen ajánlja Önt az ő saját ügyfeleinek. Az üzleti kapcsolatépítés valós osztalékot kezd fizetni, ha van pár céges nagykövetünk, akik rendszeresen küldenek előkészített érdeklődőket. Üzletünk ezáltal kiszámíthatóan és fenntarthatóan fog növekedni. A céges nagykövetek megtalálásának és kinevelésének 5 fő lépését megosztom Önökkel cikksorozatomban.
|
Bővebben...
|
Az ünnepi öltözékről |
|
|
2010. június 18. péntek, 03:00 |
Mindannyiunk életében adódnak ünnepélyes pillanatok, események. Azt, hogy ilyenkor mit illik viselni, mindig az alkalom dönti el. Ha egy eseménynek tényleg „megadják a módját”, akkor már a meghívón szereplő „dress code” is eligazít, így nem kell tanakodni, hogy mit is illendő viselni. A valódi ünnepi öltözék kizárólag két szín használatát engedi meg, a feketéét és a fehérét. A „nyugati” világból származó viselet szinte az egész világon elterjedt és az olyan országokban, amelyekben ünnepi népviselet nem létezett, ez vált az előírásos, illendő ünnepi ruházattá.
|
Bővebben...
|
Hogyan készüljünk fel egy tárgyalásra?- A tárgyaláson |
|
|
2010. június 18. péntek, 03:00 |
„Minden amit mondunk, legyen igaz, de nem minden igazat kell elmondanunk!”
Ez annyit tesz, hogy természetesen egy ügyfélnek sem szabad hazudnunk, hiszen az igazság az esetek többségében mindig kiderül és az üzleti életben könnyen padlóra kerülhetünk egy apró füllentés miatt. Azonban! Ha egy terméknek vagy szolgáltatásnak van egy kellemetlenebb hátulütője, illetve hátránya mely annyira nem lényeges, - ennek ellenére ügyfelünk nem biztos, hogy motiváltabb lenne ezen információk tudatában, - ha Ő nem kérdez rá, nem feltétlenül kell megemlítenünk.
|
Bővebben...
|
Kérj ajánlást, pörgesd az eladást |
|
|
2010. június 18. péntek, 03:00 |
Ha szeretne bejutni egy bizonyos céghez, csak nincs oda semmilyen kapcsolata, vagy bizonyos típusú cégekhez, ahova nincs kontaktja, akkor mi a teendő?
|
Bővebben...
|
Tanulság, amit a közösségi portálok mutatnak |
|
|
2010. június 18. péntek, 03:00 |
Kedden egy marketing mesterkurzuson adtam elő Newburyben, hogy hogyan is működik az üzleti partnerkeresés. A két másik előadó, Nigel Morgan és Karen Chapple a közösségek, az üzleti közösség és közösségi portálok erősödő jelentőségéről beszéltek. Karen bejelentette, hogy most már a Google-nek is van közösségi linkje a kezdő keresőoldalán az USA-ban.
|
Bővebben...
|
Kommandós és marketinges alapszabály: SOHA ne feltételezz! |
|
|
2010. június 17. csütörtök, 03:00 |
Richard Marcinko, az USA Haditengerészetének egyik leghíresebb (és leghírhedtebb) különleges egység-parancsnoka, számtalan kommandós nevelője, ilyen témájú könyvek szerzője és filmek szakértője, egy fontos pontot emel ki: egy kommandós soha nem feltételezhet, mindig biztosra kell mennie. Akkor egy cégvezető miért engedi meg magának, hogy vakon repüljön a marketing?
|
Bővebben...
|
Tippek, tanácsok a tárgyalás sikeréért |
|
|
2010. június 17. csütörtök, 03:00 |
Mikor időpontot egyeztetünk egy potenciális ügyfél jelölttel, érdemes megkérdezni, hogy ő e az egyedüli döntéshozó a családban, illetve megbeszéli e pénzügyi döntéseit valakivel!? Ha igen, mindenképp úgy egyeztessük le találkozónkat, hogy a döntéshozatalban szerepet játszó összes személy jelen legyen.
|
Bővebben...
|
Ajánláskérés II. |
|
|
2010. június 16. szerda, 04:35 |
Folytatva előző cikkünk gondolatmenetét, az ajánláskérést próbáljuk úgy beállítani ügyfelünknek, mintha neki ez ugyan olyan jó és fontos lenne, mint nekünk.
Nekünk egyértelmű, hogy azért kell ajánlásokat kérnünk, hogy minél több új kuncsafthoz jussunk el, partnerünknek pedig azért jó ha ad, mert anyagi kiadásokkal neki ez nem jár és segít ezzel másokon.
|
Bővebben...
|
A brit választások egyik nagy tanulsága |
|
|
2010. június 16. szerda, 04:17 |
Tegnap kikérte egy hölgy a tanácsomat a Twitteren, aki az első üzleti találkozójára készült. Azt javasoltam neki, hogy mosolyogjon, és ezt írtam:
"Élvezze a találkozót, mutatkozzon be, mondja el, ki Ön és mit csinál, és kinek milyet előnyt jelent az Ön szolgáltatása. "
|
Bővebben...
|
|
A nők recepteket, a férfiak pornót néznek |
|
|
2010. június 15. kedd, 03:00 |
Idén is megjelentette a Neo Interactive a Digitális Média Tények Könyvét. Az immár online is elérhető kiadvány az előző évekhez hasonlóan összesíti az internetre, digitális médiára vonatkozó adatokat az elmúlt egy évből, kezdve a böngészőprogramok verziójától a felhasználók tartalomfogyasztási szokásáig. Összeállításunkban a kiadvány néhány érdekesebb állítását mutatjuk be.
|
Bővebben...
|
Mi az üzleti kapcsolatépítés első lépése? |
|
|
2010. június 15. kedd, 03:00 |
Stephen R. Covey bestseller könyve szerint a kiemelkedően hatékony emberek első számú tulajdonsága, hogy proaktívak, elébe mennek a lehetőségeknek. A közelmúltban emlékeztettek erre egy interjúmban: az utolsó kérdés, amelyet kaptam, az volt, milyen kulcs tanáccsal látnék el valakit, aki most indítja a vállalkozását.
|
Bővebben...
|
Ajánláskérés I. |
|
|
2010. június 15. kedd, 03:00 |
Bármit is vállalkozunk, akármit is szolgáltatunk, soha nem lesz bevételünk, ha nem kerülünk kapcsolatba ügyfelekkel. Még akkor sem, ha mi vagyunk a legjobbak.
És mi a legnagyobb ráható ereje annak, hogy valaki igénybe vegyen egy adott szolgáltatást, vagy vásároljon egy terméket?
|
Bővebben...
|
Távirányított eladás |
|
|
2010. június 15. kedd, 03:00 |
Elég régi sztori az alábbi, de amikor meghallottam, időszerűnek tartottam – az értékesítésben legalábbis lehet alkalmazni lényegében bármikor.
|
Bővebben...
|
Kitől, mit? Az üzlet startvonala |
|
|
2010. június 14. hétfő, 03:00 |
„Ki a célcsoportja?” – ez a kérdés néha már-már az egyetemi szóbeli vizsgák páni félelmét idéző reakciókat vált ki az ügyfelek szemében, ha egy marketing tanácsadó megkérdezi. Hiszen mindenki óriási magabiztossággal meg tudja válaszolni ezt a kérdést: „Mindenki”, „Azok, akik szeretnének energiát megtakarítani”, „Akik több pénzt szeretnének keresni”, és így tovább. Hasonló megfogalmazásokkal rengetegszer találkoztam már, de sajnos egyik sem vezetett sikerre soha. Hogy fogalmazza meg mondandóját röviden és úgy, hogy egyből értsék partnerei, mivel foglalkozik, és tudjanak Önnek ajánlani pl. megfelelő ügyfeleket?
|
Bővebben...
|
A férfi, a nő és az átlag |
|
|
2010. június 14. hétfő, 03:00 |
Melyek azok a jellemzők, amelyek mentén megkülönböztethető a férfi a nőtől? Esetleg az, hogy egy nő átlagosan több időt tölt a zuhany alatt, vagy az, hogy míg az erősebbik nem plusz izmokat, a gyengébbik nem inkább fogyni szeretne? Hogy a férfiakat sokkal inkább érdeklik a műszaki és a racionális dolgok, míg a hölgyeket az érzelmek? Többek között ezekre a kérdésekre is választ ad a GfK Hungária összefoglalása a két nemről
|
Bővebben...
|
A networking lenne a legfontosabb a marketingben? |
|
|
2010. június 14. hétfő, 03:00 |
Egy tegnapi beszélgetésben Helen Dowling, üzletasszony ismerősöm megosztotta velem gondolatát, mely szerint „az után követés az üzleti partner keresést követően a legfontosabb marketing technika, amit tehetsz."
|
Bővebben...
|
Marketing tippek II. -Hogyan marketingelj kevés pénzből, sok ésszel a neten? |
|
|
2010. június 14. hétfő, 03:00 |
Első részünkben már adtunk 1-2 tippet, hogyan népszerüsítheti vállalkozását a világhálón, most íme még pár hasznos tanács, profitja maximalizálásához.
|
Bővebben...
|
Félénkek a magyar cégvezetők |
|
|
2010. június 11. péntek, 03:00 |
Félénkek a magyar cégvezetők, nem merik megszólítani a másikat, mert nem tudják hogyan kell. Ez volt a Vállalkozz Hatékonyan Klub által rendezett II. Kapcsolatépítő nap legsokkolóbb felismerése a szervezők számára.
|
Bővebben...
|
Ingyenes kutatási eszköz hirdetőknek és ügynökségeknek |
|
|
2010. június 11. péntek, 03:00 |
Az IAB Europe a Google-lel együttműködve elindítja Consumer Commerce Barometer nevű szolgáltatását, egy ingyenes kutatási eszközt, amely fogyasztói adatokat nyújt az ügynökségeknek és a hirdetőknek.
|
Bővebben...
|
|