English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Marketing
Hogyan készüljünk fel egy tárgyalásra?- A tárgyaláson II. rész Nyomtatás E-mail
2010. június 21. hétfő, 03:00

Lépéselőny/MarketingMire érdemes még figyelni egy ügyféllel való tárgyalás közben?
Sok üzletkötő hibája, hogy rengeteget tud beszélni a termékről. Megemlíti annak minden apró előnyét és bizonygatja, hogy ennél nincs is jobb a földön. Emberünk meg lehet, hogy szépen, tagoltan és udvariasan beszél, a bökkenő csupán ott van, hogy ez az ügyfelet egyáltalán nem érdekli.

Bővebben...
 
Marketingeljen céges nagykövetekkel! – I. rész Nyomtatás E-mail
2010. június 21. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Marketing nagykövetekEgy céges nagykövet az a személy, aki ismeri Önt, kedveli, értékeli, és megbízik Önben – de mindenekelőtt rendszeresen ajánlja Önt az ő saját ügyfeleinek. Az üzleti kapcsolatépítés valós osztalékot kezd fizetni, ha van pár céges nagykövetünk, akik rendszeresen küldenek előkészített érdeklődőket. Üzletünk ezáltal kiszámíthatóan és fenntarthatóan fog növekedni. A céges nagykövetek megtalálásának és kinevelésének 5 fő lépését megosztom Önökkel cikksorozatomban.

Bővebben...
 
Az ünnepi öltözékről Nyomtatás E-mail
2010. június 18. péntek, 03:00

Lépéselőny/Marketing : Férfi divatMindannyiunk életében adódnak ünnepélyes pillanatok, események. Azt, hogy ilyenkor mit illik viselni, mindig az alkalom dönti el. Ha egy eseménynek tényleg „megadják a módját”, akkor már a meghívón szereplő „dress code” is eligazít, így nem kell tanakodni, hogy mit is illendő viselni. A valódi ünnepi öltözék kizárólag két szín használatát engedi meg, a feketéét és a fehérét.  A „nyugati” világból származó viselet szinte az egész világon elterjedt és az olyan országokban, amelyekben ünnepi népviselet nem létezett, ez vált az előírásos, illendő ünnepi ruházattá.

Bővebben...
 
Hogyan készüljünk fel egy tárgyalásra?- A tárgyaláson Nyomtatás E-mail
2010. június 18. péntek, 03:00

„Minden amit mondunk, legyen igaz, de nem minden igazat kell elmondanunk!”

Lépéselőny/Marketinf : Tárgyaláson való viselkedésEz annyit tesz, hogy természetesen egy ügyfélnek sem szabad hazudnunk, hiszen az igazság az esetek többségében mindig kiderül és az üzleti életben könnyen padlóra kerülhetünk egy apró füllentés miatt.
Azonban! Ha egy terméknek vagy szolgáltatásnak van egy kellemetlenebb hátulütője, illetve hátránya mely annyira nem lényeges, - ennek ellenére ügyfelünk nem biztos, hogy motiváltabb lenne ezen információk tudatában, - ha Ő nem kérdez rá, nem feltétlenül kell megemlítenünk.

Bővebben...
 
Kérj ajánlást, pörgesd az eladást Nyomtatás E-mail
2010. június 18. péntek, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Eljutni a kiszemelt cég döntéshozójáhozHa szeretne bejutni egy bizonyos céghez, csak nincs oda semmilyen kapcsolata, vagy bizonyos típusú cégekhez, ahova nincs kontaktja, akkor mi a teendő?

Bővebben...
 
Tanulság, amit a közösségi portálok mutatnak Nyomtatás E-mail
2010. június 18. péntek, 03:00

Lépéselőny/Marketing : Közösségi oldalKedden egy marketing mesterkurzuson adtam elő Newburyben, hogy hogyan is működik az üzleti partnerkeresés. A két másik előadó, Nigel Morgan és Karen Chapple a közösségek, az üzleti közösség és közösségi portálok erősödő jelentőségéről beszéltek. Karen bejelentette, hogy most már a Google-nek is van közösségi linkje a kezdő keresőoldalán az USA-ban.

Bővebben...
 
Kommandós és marketinges alapszabály: SOHA ne feltételezz! Nyomtatás E-mail
2010. június 17. csütörtök, 03:00

Lépéselőny/Marketing : Kommandós szabályRichard Marcinko, az USA Haditengerészetének egyik leghíresebb (és leghírhedtebb) különleges egység-parancsnoka, számtalan kommandós nevelője, ilyen témájú könyvek szerzője és filmek szakértője, egy fontos pontot emel ki: egy kommandós soha nem feltételezhet, mindig biztosra kell mennie. Akkor egy cégvezető miért engedi meg magának, hogy vakon repüljön a marketing?

Bővebben...
 
Tippek, tanácsok a tárgyalás sikeréért Nyomtatás E-mail
2010. június 17. csütörtök, 03:00

Lépéselőny/Marketing : Tárgyalási helyzetekMikor időpontot egyeztetünk egy potenciális ügyfél jelölttel, érdemes megkérdezni, hogy ő e az egyedüli döntéshozó a családban, illetve megbeszéli e pénzügyi döntéseit valakivel!?
Ha igen, mindenképp úgy egyeztessük le találkozónkat, hogy a döntéshozatalban szerepet játszó összes személy jelen legyen.

Bővebben...
 
Ajánláskérés II. Nyomtatás E-mail
2010. június 16. szerda, 04:35

Lépéselőny/ Marketing : AjánlásFolytatva előző cikkünk gondolatmenetét, az ajánláskérést próbáljuk úgy beállítani ügyfelünknek, mintha neki ez ugyan olyan jó és fontos lenne, mint nekünk.

Nekünk egyértelmű, hogy azért kell ajánlásokat kérnünk, hogy minél több új kuncsafthoz jussunk el, partnerünknek pedig azért jó ha ad, mert anyagi kiadásokkal neki ez nem jár és segít ezzel másokon.

Bővebben...
 
A brit választások egyik nagy tanulsága Nyomtatás E-mail
2010. június 16. szerda, 04:17

Léőpéselőny/ Marketing :Választási tanulságTegnap kikérte egy hölgy a tanácsomat a Twitteren, aki az első üzleti találkozójára készült. Azt javasoltam neki, hogy mosolyogjon, és ezt írtam:

"Élvezze a találkozót, mutatkozzon be, mondja el, ki Ön és mit csinál, és kinek milyet előnyt jelent az Ön szolgáltatása. "

Bővebben...
 
A nők recepteket, a férfiak pornót néznek Nyomtatás E-mail
2010. június 15. kedd, 03:00

Lépéselőny/Marketing:  Médiajelenségek 2010Idén is megjelentette a Neo Interactive a Digitális Média Tények Könyvét. Az immár online is elérhető kiadvány az előző évekhez hasonlóan összesíti az internetre, digitális médiára vonatkozó adatokat az elmúlt egy évből, kezdve a böngészőprogramok verziójától a felhasználók tartalomfogyasztási szokásáig. Összeállításunkban a kiadvány néhány érdekesebb állítását mutatjuk be.

Bővebben...
 
Mi az üzleti kapcsolatépítés első lépése? Nyomtatás E-mail
2010. június 15. kedd, 03:00

Lépéselőny/ Marketing:Network kapcsolatépítésStephen R. Covey bestseller könyve szerint a kiemelkedően hatékony emberek első számú tulajdonsága, hogy proaktívak, elébe mennek a lehetőségeknek. A közelmúltban emlékeztettek erre egy interjúmban: az utolsó kérdés, amelyet kaptam, az volt, milyen kulcs tanáccsal látnék el valakit, aki most indítja a vállalkozását.

Bővebben...
 
Ajánláskérés I. Nyomtatás E-mail
2010. június 15. kedd, 03:00

Lépéselőny/Marketing : AjámláskérésBármit is vállalkozunk, akármit is szolgáltatunk, soha nem lesz bevételünk, ha nem kerülünk kapcsolatba ügyfelekkel. Még akkor sem, ha mi vagyunk a legjobbak.

És mi a legnagyobb ráható ereje annak, hogy valaki igénybe vegyen egy adott szolgáltatást, vagy vásároljon egy terméket?

Bővebben...
 
Távirányított eladás Nyomtatás E-mail
2010. június 15. kedd, 03:00

Lépéselőny/ Marketing : TV eladásElég régi sztori az alábbi, de amikor meghallottam, időszerűnek tartottam – az értékesítésben legalábbis lehet alkalmazni lényegében bármikor.

Bővebben...
 
Kitől, mit? Az üzlet startvonala Nyomtatás E-mail
2010. június 14. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Marketing : Üzleti startvonal„Ki a célcsoportja?” – ez a kérdés néha már-már az egyetemi szóbeli vizsgák páni félelmét idéző reakciókat vált ki az ügyfelek szemében, ha egy marketing tanácsadó megkérdezi. Hiszen mindenki óriási magabiztossággal meg tudja válaszolni ezt a kérdést: „Mindenki”, „Azok, akik szeretnének energiát megtakarítani”, „Akik több pénzt szeretnének keresni”, és így tovább. Hasonló megfogalmazásokkal rengetegszer találkoztam már, de sajnos egyik sem vezetett sikerre soha. Hogy fogalmazza meg mondandóját röviden és úgy, hogy egyből értsék partnerei, mivel foglalkozik, és tudjanak Önnek ajánlani pl. megfelelő ügyfeleket?

Bővebben...
 
A férfi, a nő és az átlag Nyomtatás E-mail
2010. június 14. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Marketing : A két nem vásárlási különbségeiMelyek azok a jellemzők, amelyek mentén megkülönböztethető a férfi a nőtől? Esetleg az, hogy egy nő átlagosan több időt tölt a zuhany alatt, vagy az, hogy míg az erősebbik nem plusz izmokat, a gyengébbik nem inkább fogyni szeretne? Hogy a férfiakat sokkal inkább érdeklik a műszaki és a racionális dolgok, míg a hölgyeket az érzelmek? Többek között ezekre a kérdésekre is választ ad a GfK Hungária összefoglalása a két nemről

Bővebben...
 
A networking lenne a legfontosabb a marketingben? Nyomtatás E-mail
2010. június 14. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Marketing: UtánkövetésEgy tegnapi beszélgetésben Helen Dowling, üzletasszony ismerősöm megosztotta velem gondolatát, mely szerint „az után követés az üzleti partner keresést követően a legfontosabb marketing technika, amit tehetsz."

Bővebben...
 
Marketing tippek II. -Hogyan marketingelj kevés pénzből, sok ésszel a neten? Nyomtatás E-mail
2010. június 14. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Marketing :Marketing tippek kevés pénzből a NetenElső részünkben már adtunk 1-2 tippet, hogyan népszerüsítheti vállalkozását a világhálón, most íme még pár hasznos tanács, profitja maximalizálásához.

Bővebben...
 
Félénkek a magyar cégvezetők Nyomtatás E-mail
2010. június 11. péntek, 03:00

Lépéselőny/Marekting : Cégvezetők ismerkedési szokásaiFélénkek a magyar cégvezetők, nem merik megszólítani a másikat, mert nem tudják hogyan kell.
Ez volt a Vállalkozz Hatékonyan Klub által rendezett II. Kapcsolatépítő nap legsokkolóbb felismerése a szervezők számára.

Bővebben...
 
Ingyenes kutatási eszköz hirdetőknek és ügynökségeknek Nyomtatás E-mail
2010. június 11. péntek, 03:00

Lépéselőny/Marketing : Kutatási eszköz hirdetőknekAz IAB Europe a Google-lel együttműködve elindítja Consumer Commerce Barometer nevű szolgáltatását, egy ingyenes kutatási eszközt, amely fogyasztói adatokat nyújt az ügynökségeknek és a hirdetőknek.

Bővebben...
 
<< Első < Előző 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Következő > Utolsó >>

16. oldal / 67

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

R és Fia Kft.
Réthelyi Ferenc

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Dunai Fapuma kereskedelmi szol... Dunai Fapuma kereskedelmi szolgáltató BT
Szabó Andrea

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Filterker Bt.
Szalay Attila

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
STR-ESS Kereskedelmi és Szolg... STR-ESS Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Bajer Anita

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.