Marketing tippek I. -Hogyan marketingelj kevés pénzből, sok ésszel a neten? |
|
|
2010. június 11. péntek, 03:00 |
Az interneten való marketing egy kis és középvállalkozó, illetve egy egyéni üzletkötő, termékforgalmazó részére az egyik leghatékonyabb, legjobb megoldás lehet.
|
Bővebben...
|
Hogy NE tárgyaljon egy potenciális új vevővel? |
|
|
2010. június 11. péntek, 03:00 |
Aki értékesítéssel, marketinggel foglalkozik, tudja, hogy a vevőnek mindig igaza van. Ez elméletben szép és jó, de persze előfordul, hogy eljutunk arra a pontra, ahol inkább megmondanánk a kedves ügyfélnek, hogy inkább nem szeretnénk vele dolgozni. Ezt meg is lehet tenni, de álljon itt néhány példa, hogy NE.
|
Bővebben...
|
3000 telefonszám teszi az üzletembert |
|
|
2010. június 10. csütörtök, 03:00 |
Állítólag Svédországban, ha üzleti körökben mozog az ember, és nincs legalább 3.000 telefonszám, 3.000 potenciális kontakt a telefonjában, nem is tartják komoly üzleti partnernek. Ezt korábban egy pilóta ismerősöm mesélte, akivel nem tudom, mi lett azóta üzletileg, de egy alapigazságra rátapintott: ha marketingről van szó, a méret a lényeg.
|
Bővebben...
|
Kik az Ön kulcsfigurái az üzleti kapcsolatépítésben? |
|
|
2010. június 10. csütörtök, 03:00 |
Ha pontosan ismeri célpiacát, ki tudja Ön is dolgozni, hol, merre tud üzleti partnereket keresni. Néhányan azt hiszik, ez arról szól, hogy a célpiacba tartozó embereket ismerünk meg, és velük építünk üzleti kapcsolatot, új vevők után kutatva.
|
Bővebben...
|
Magyar Nemzeti Parkok Hete |
|
|
2010. június 09. szerda, 03:00 |
Idén az Őrségi Nemzeti Park ad otthont a IV. Magyar Nemzeti Parkok Hete nyitórendezvényének. 2010. június 11-én Őriszentpéteren ökoturisztikai és természetvédelmi konferenciára várják a szakmai közönséget. 2010. június 12-én, szombaton a nagyközönségé a főszerep, Pityerszeren a tíz hazai nemzeti park bemutatkozása, hagyományőrző kézművesek bemutatója és vására, "Zöld forgatag" várja az érdeklődőket.
|
Bővebben...
|
Hogy segítheti az okos online marketing az értékesítést? |
|
|
2010. június 09. szerda, 03:00 |
A pénzkeresés fogalma mióta világ a világ mindig is arról szólt, hogy eladj valamit. Mindegy mit értékesítesz, egy terméket, egy szolgáltatást, vagy akár csupán az időbe fektetett munkádat, honoráriumra gazdasági szempontból kizárólag ezen 3 dolog fejében számíthatsz.
|
Bővebben...
|
A megfelelő emberekkel találkozik az üzleti partnerkeresés, kapcsolatépítés, networking során? |
|
|
2010. június 09. szerda, 03:00 |
A minap egy elismert cég tulajdonosával beszélgetve ő így szólt: „Tudom, hogy a networking az üzleti kapcsolatépítésről és nem a direkt eladásról szól, de soha nem a megfelelő emberekkel találkozom”. Megkérdeztem, kik a megfelelő emberek számára, és megpróbálta elmagyarázni. Elég összetettnek találta, és el is kalandozott kicsit a témában.
|
Bővebben...
|
A Magyarországon 2010 első negyedévében megrendezett nemzetközi rendezvényekről |
|
|
2010. június 08. kedd, 03:00 |
A Magyar Turizmus Zrt. Magyar Kongresszusi Irodája 2010-ben is kiemelt feladatának tartja, hogy negyedévente elkészítse a hazai hivatásturisztikai piac alakulását bemutató statisztikai elemzését. Az MT Zrt. partnerei által rendelkezésre bocsátott adatok alapján elmondható, hogy 2010 első negyedévében összesen 66 nemzetközi konferencia megrendezésére került sor Magyarországon, amelyeken közel 17 000 fő vett részt.
|
Bővebben...
|
Mi a helyes megközelítés az üzleti kapcsolatépítésben? |
|
|
2010. június 08. kedd, 03:00 |
Kifejezetten csábító lehet csak olyanokkal építeni üzleti kapcsolatokat, akik a miénkhez képest teljesen más dolgokkal foglalkoznak. Olyan emberekkel, akik más szakmában, eltérő szolgáltatást, terméket nyújtanak.
|
Bővebben...
|
A bolti értékesítés segítése |
|
|
2010. június 08. kedd, 03:00 |
Épp a minap néztem meg Spielberg egyik közeli jövőben játszódó filmjét, a Különvélemény-t. Nekem,- mint az üzleti világban, értékesítésben mozgó embernek -, nagyon tetszik az a jelenet, amikor Tom Cruise egy bevásárlóközpontban sétálgat és a különböző üzletek hírdetései sorra köszöntik őt, valamint személyre szabott ajánlatokkal bombázzák, tudván azt, hogy például 2 hete vett új öltönyéhez, tökéletesen illene egy nemrég érkezett szép, vörös nyakkendő.
|
Bővebben...
|
|
A 2010. év turisztikai rendezvénye, szolgáltatója és médiaképviselője a Tisza-tavi régióban |
|
|
2010. június 07. hétfő, 03:00 |
A Tisza-tavi Regionális Idegenforgalmi Bizottság és a Magyar Turizmus Zrt. Tisza-tavi Regionális Marketing Igazgatósága pályázati felhívást tesz közzé "Az év turisztikai rendezvénye" , "Az év turisztikai szolgáltatója" és "Az év turisztikai médiaképviselője" címek elnyerésére - értesült az OBJEKTÍV Hírügynökség.
|
Bővebben...
|
Hogy működik valójában az üzleti partner keresés, a networking? |
|
|
2010. június 07. hétfő, 03:00 |
Az ember találkozik olyan üzletemberekkel, akik – úgy tűnik – ösztönösen építenek kapcsolatot. Olyan, mintha az emberek vonzódnának hozzájuk, rendszeresen áramlik érdeklődés feléjük és üzletük felé. Nem küzdenek a hideghívásokkal az értékesítésben. Idejük java részét támogatóik és ajánlóik szűk körével töltik, kevesebb energiát fordítva új kapcsolatok építésére. Aktív résztvevői, vezetői és tanácsadói az így összeállt kapcsolatépítő csapataiknak.
|
Bővebben...
|
Hogyan készüljön fel egy üzleti tárgyalásra? |
|
|
2010. június 07. hétfő, 03:00 |
Először is tisztázzuk le magunkban a tárgyalás előtt, hogy jó úton járunk kiszemelt, esetlegesen leendő üzleti partnerünk megnyerését illetően. Egyet már biztosan tudunk. Az érdeklődését sikerült felkeltenünk telefonbeszélgetésünkkor, hiszen ha ez nem így lenne, ő most nem találkozna velünk.
|
Bővebben...
|
Lehet túlzásba vinni az üzleti partner keresést, a networkinget? |
|
|
2010. június 04. péntek, 03:00 |
A közelmúltban egy üzletember-találkozón valaki felvetette, hogy túl sok networkinget csinál, túl sok üzleti partnerkeresést folytat. Létezik, hogy túlzásba lehet vinni ezt a kapcsolatépítést?
|
Bővebben...
|
Az érdeklődési kör haszna az üzletben / kapcsolatfelvételi tanácsok |
|
|
2010. június 04. péntek, 03:00 |
Mindig érdeklődve néztem az amerikai filmekben azokat a jeleneteket, amikor a menő üzletemberek egy-egy projekthez az üzleti partner keresést némi golffal, tenisszel kötik egybe, vagy egy kényelmes luxusjachton kártyázva. Két dologra is rávilágítanak ezek a jelenetek, amelyeket – ha nem is feltétlenül a zöld gyepen, a salakon, vagy a tengeren – minden vállalkozó meg tud valósítani.
|
Bővebben...
|
Hogy készüljünk fel egy hideghívásra? |
|
|
2010. június 03. csütörtök, 03:00 |
Ha elfogynak ajánlásaink, minden bizonnyal egyszer rákényszerülünk erre a még hangzásban is szó szerint dermesztő tevékenységre, a hideghívásra.
|
Bővebben...
|
Győzni sohasem könnyű az üzletben – de megpróbálni érdemes! |
|
|
2010. június 03. csütörtök, 03:00 |
Nagybátyám sikeres vállalkozó, és még kicsi voltam, amikor az irodájában járva egy karikatúrára lettem figyelmes az asztala felett. Egy nagy ragadozó madár tart a csőrében egy elrabolt kis madarat, aki a végét járja. A felirat mégis ez: „SOHA NE ADD FEL!”.
|
Bővebben...
|
Óriási üzlet és a NASA |
|
|
2010. június 02. szerda, 03:00 |
Beszélgettem a közelmúltban egy üzletben, boltban dolgozó értékesítővel, aki elmesélte, a cége milyen jól megy: rengetegen keresik meg őket. Elmondta, épp olyan akciójuk van, hogy akárki jöhet, aki szeretne vásárolni. Belegondoltam, mekkora üzlet is ez – de vajon mit tegyen az a vállalkozó, akinek a piacán ez nem így megy? Olyan ez, mint a NASA és a szovjet űrkutatás versenye a hidegháborúban: az USA mérnökei és űrhajósai ahhoz szoktak hozzá, hogy minden rendelkezésre áll, míg Gagarinéknak rengeteg kreatív ötletre volt szükségük az életben maradáshoz.
|
Bővebben...
|
Mátyás király és az eladás |
|
|
2010. június 01. kedd, 03:00 |
Egyik ismerősöm korábban értékesítési tréningeket tartott, és ő mesélte el ezt az aranyos példát, ami az eladás lényegét mutatja meg: az új vevő (pontosabban összefoglalva: A Vevő) lehet olyan, mint Mátyás király, azaz lehet, hogy álruhában érkezik.
|
Bővebben...
|
Az üzlet csak matek kérdése? |
|
|
2010. május 31. hétfő, 03:00 |
Egyik ismerősöm szerint nincs lehetetlen igény egy megrendelőtől, „minden csak matek kérdése”. Azaz ha megfizetik, ő bevállalja az extrém feladatokat is (a jó ízlés és a törvények keretei között). Egy másik üzletember barátom mesélte, hogy volt, hogy a megbízója részére egy társasjátékért utazta be a fél országot. Persze az ügyfél mindenek előtt, de hol húzzuk meg a határt?
|
Bővebben...
|
|