Marketing: A szerződés a fiókban |
|
|
2010. május 06. csütörtök, 03:00 |
A közelmúltban hallottam ezt a brilliáns gondolatot: egy szerződés addig működik, amíg a fiókban van. Azaz a teljesítés a lényeg, nem a papír, ha magamnak akarom lefordítani. Többször találkoztam már azzal a helyzettel életemben, amikor egyik, vagy másik fél nekiállt buzgón értelmezni a szerződést – utólag. De átéltem azt is, amikor a szerződéskötés előtt a jogászok "hadakoztak", hogy mindkét fél minden szempontból biztosítva legyen.
|
Bővebben...
|
Marketing: Hogyan hódítsanak online a KKV-k? |
|
|
2010. május 05. szerda, 03:00 |
Az internet szerepe napjainkban megkérdőjelezhetetlen. A magyar háztartások egynegyede rendelkezik internet-előfizetéssel, a lakosság több mint fele használja az internetet (KSH). Jogos a kérdés: hogyan hasznosíthatja mindezt egy kis- vagy középvállalkozás?
|
Bővebben...
|
Marketing: Jó tanácsok értékesítőknek II. rész |
|
|
2010. május 04. kedd, 03:00 |
Cikksorozatunkban az értékesítői szakma néhány tapasztalatokon alapuló megfigyelésével szeretnénk nézőpontokat és segítséget adni az értékesítői munka elvégzéséhez.
|
Bővebben...
|
Marketing: Szájbolt |
|
|
2010. május 04. kedd, 03:00 |
Egyik ismerősöm úgy fogalmazott, hogy elég könnyű helyzetben van: a boltja mindig nyitva, ha nyitva van a szája - értsd: amikor csak beszélget valakivel, egyúttal a boltját is tudja promotálni, ha beszél, az értékesítés is meg van oldva.
|
Bővebben...
|
Hideghívás helyett meleg fogadtatás |
|
|
2010. május 03. hétfő, 03:00 |
Még egyetemre jártam, hogy felkészüljek az üzleti életre, és rengeteg elméletet tanultam, hogy is lesz majd a bevétel, haszon, profit, amikor elkezdtem egy kis cégnél dolgozni. Kisvállalkozóként az egyik első probléma, amivel szembesültem anno, ez volt: OK, hogy jó a termék, de honnan fognak erről értesülni az ügyfelek?
|
Bővebben...
|
Leginkább videómegosztókat nézünk |
|
|
2010. április 30. péntek, 03:00 |
Egyre népszerűbbek a közösségi oldalak és a videómegosztók, míg a felnőtt tartalmak és online játékok felhasználóinak száma stagnál - állítja az Ipsos/Gemius kutatása.
|
Bővebben...
|
Nyitott Pince Napok a Fesztiválok Évében |
|
|
2010. április 30. péntek, 03:00 |
Idén, a Fesztiválok Évében, a Nyitott Pincék Szövetsége, a Bacchus Arts Stúdió, a Magyar Turizmus Zrt. és a magyarországi borvidékek pincészetei összefogásában ismét, ötödször is megrendezésre kerül a Nyitott Pince Napok akció - tudatta az OBJEKTÍV Hírügynökséggel az MT Zrt.
|
Bővebben...
|
Jó tanácsok értékesítőknek I. rész |
|
|
2010. április 30. péntek, 03:00 |
Cikksorozatunkban az értékesítői szakma néhány tapasztalatokon alapuló megfigyelésével szeretnénk nézőpontokat és segítséget adni az értékesítői munka elvégzéséhez.
|
Bővebben...
|
Mobiltelefonok ismerik fel a tévéhirdetéseket |
|
|
2010. április 29. csütörtök, 03:00 |
A németországi GfK elektronikusan méri a televíziós hirdetési kampányok elérését. Ezt az teszi lehetővé, hogy kibővítette az eddig csak internethasználattal foglalkozó szolgáltatását.
|
Bővebben...
|
Sör, mosdó, és a pozicionálás |
|
|
2010. április 29. csütörtök, 03:00 |
Ki gondolta volna, hogy egy illemhely is lehet üzleti közösség, és hogy a sör kiváló eszköz lehet felmérések végzéséhez? A legenda szerint ez megtörtént eset, egy lelkes ifjú újságíró, aki szeretett volna bejutni a hazai média felső rétegébe, intenzíven keresett megfelelő partnert, potenciális támogatót ehhez a tervéhez.
|
Bővebben...
|
|
Felmérés a közösségi oldalak használatáról |
|
|
2010. április 28. szerda, 03:00 |
A twitterezők és a MySpace tagok a legnagyobb közösségi média fogyasztók, ők azok, akik jellemzően a legtöbb hasonló oldalra regisztrálnak - többek között ez derült ki a Monddmeg.hu véleményformáló közösségi portál villámkutatásából.
|
Bővebben...
|
Hitelesség a közösségi médiában |
|
|
2010. április 27. kedd, 03:00 |
A közösségi hálózatok mára körülbelül 940 millió embert érnek el globálisan. Habár a platform ezáltal óriási lehetőséget hordoz a hirdetők számára, a márkáknak figyelembe kell venniük az informális hálózat íratlan szabályait és kivívni a hitelességet.
|
Bővebben...
|
Könyvvásárlási és olvasási szokások kutatás 2010. |
|
|
2010. április 26. hétfő, 03:00 |
Az internetet használók körében indított kutatás, amely a mai magyarországi könyvolvasási és vásárlási szokásokat, valamint a könyvkiadók ismertségét térképezi fel. A kutatás jelenleg is folyik, de a beérkezett válaszokból már körvonalazódnak részeredmények, ebből szemezgettünk néhányat.
|
Bővebben...
|
Az 1001 névjegy meséje |
|
|
2010. április 26. hétfő, 03:00 |
Élt egyszer egy messzi, messzi országban egy ember, aki abból élt, hogy üzleti kapcsolatokat teremtett, amerre csak járt. Az üzleti partner keresés számára olyan volt, mint másnak a ki- és belélegzés: még csak el sem gondolkozott rajta, hogy tennie kell-e, vagy sem. Vérében volt az értékesítés, és ennek megfelelően komoly haszonra tudott szert tenni minden üzleti vállalkozásában.
|
Bővebben...
|
A WiFi-képes készülékek hajtják a mobilmarketinget |
|
|
2010. április 23. péntek, 03:00 |
2012-re az újonnan piacra dobott mobilkészülékek negyede már WiFi-képes lesz - áll az In-Stat tanulmányában -, lehetővé téve ezzel a még nagyobb elérést a mobilmarketingesek számára.
|
Bővebben...
|
E-mail kampány kiképzés |
|
|
2010. április 21. szerda, 03:00 |
Sokakban felmerül az ötlet, hogy szeretnék vállalkozásuk forgalmát e-mail kampány segítségével növelni, azonban mikor itt az ideje, hogy megtegyék a kezdő lépést, nem tudják, mit is kellene tenniük, hogyan is fogjanak hozzá.
|
Bővebben...
|
A CRM következő szintje |
|
|
2010. április 20. kedd, 03:00 |
A marketingesek gyakran elavult és leegyszerűsített CRM megközelítéseket alkalmaznak, melyek mára nem számítanak hatékonynak. Elérkezett az idő a digitális technikákat alkalmazó CRM programok bevezetésére, mely a legerőteljesebb stratégiák és eszközök használatával igen eredményes lehet a piacon.
|
Bővebben...
|
Nőtt az internetezők száma közép-európában |
|
|
2010. április 19. hétfő, 03:00 |
A Gemius Audience kutatása szerint folyamatosan nő az internet-penetráció a térségben, jó hirdetési és befektetési lehetőségeket teremtve ezáltal a globális vállalatoknak.
|
Bővebben...
|
Borivóknak való |
|
|
2010. április 16. péntek, 17:22 |
CD melléklettel!
Németh Pál összeállítása a borszerető olvasókhoz és zenehallgatókhoz szól - hiszen a kötethez CD-melléklet is tartozik. A tartalom és forma ebben az esetben szerencsésen találkozott: a magas művészi értéket képviselő költemények ízléses, hangulatos képanyag környezetében, kiválóan tervezett tipográfiával jelentek meg. A válogatás igényes, kiművelt ízlésre vall. Klasszikus ókori perzsa mese a bevezető, és napjaink magyar klasszikusának, Hamvas Bélának prózája a lezáró szöveg: a kettő között elsősorban a magyar irodalomból csemegézett a szerkesztő-összeállító, a terjedelem szabta határokon belül, hiszen a bor dicséretét és szeretetét számtalan irodalmi mű hirdeti. A zenei válogatás is magasra tette a mércét, kiváló előadók szólaltatják meg Mozart, Vivaldi, Purcell stb. műveit. A kedves olvasók és zenehallgatók könnyedén a bort dicsőítő alkotók hangulatába ringathatják magukat a kötetet lapozgatva és a zenét hallgatva - egy pohár igazi jó bor társaságában.
Alcím: Szerző: Németh Pál Méret: 130mm X 215mm Oldalszám: 32 oldal Kötés: keménytábla ISBN: 978 963 243 951 8 Kiadás: első Kiadás éve: 2009. Ár: 1980.-Ft
Megrendeléshez küldjön egy e-mailt nekünk a
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
címre számlázási és postázási adataival! |
KORREKT ajánlat a Lépéselőny partnereknek |
|
|
2010. április 16. péntek, 09:43 |
Szeretné hosszútávon motiválni munkatársait, vagy megajándékozni üzletfeleit? Wellness utak, nyaralás költségeit akár 70%-kal is csökkentheti a KORREKT UTAZÁSI KÁRTYÁVAL.18 oszág 1600 partner-szállodájában csak a reggelit és a vacsorát kell fizetnie. és a költségek 100%-ban leírhatóak! A kártya átruházható, ajándéknak és jutalomként is kitűnő. A KORREKT UTAZÁSI KÁRTYA biztosítja korlátlan számú ingyenes vendégéjszaka igénybevételét: - Ön és 1 kísérőszemély számára - kétágyas szobában - egy tetszés szerint kiválasztott holiday plus partnerszállodában - egy éven keresztül. 1db 1 éves kártya 2 főre 99.000.- helyett most limitált számban brutto 60.000.-Ft Az árak brutto árak és korlátlan felhasználást tesznek lehetővé. A szállásköltség kiegyenlítése szállodautalvánnyal történik, a szállodában Önnek már csak a kötelező félpanziót kell megtérítenie (reggeli és egy főétkezés) személyenként és éjszakánként. Alkalmanként 1–6 éjszaka szállás foglalható az egyes szállodákban, a kártyánkkal fizethető minimális és maximális tartózkodási időtartamot az egyes szállodák leírása tartalmazza. A szállásfoglalás közvetlenül a kiválasztott szállodában online foglalási rendszerünkön keresztül történik, de megoldható telefonon vagy e-mailben is. Ha részletes szállodakínálatunkról, a foglalás menetéről, a program további speciális ajánlatairól, számos egyéb gazdasági előnyéről szeretne tájékozódni, kérjük, lépjen kapcsolatba az Ön Korrekt kotaktjával, Horváth Árpáddal a +36 30/571 8255-ös telefonszámon! www.korrektutazas.hu |
|