English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Marketing
Szájmarketing értékesítés helyett Nyomtatás E-mail
2011. január 10. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Járt már így? Szájmarketing <a href='http://marketing.lepeselony.hu/' title='értékesítés'>értékesítés</a> helyettÉrezte már úgy egy tárgyaláson, hogy szóhoz sem jut? Hogy bármilyen mondatba kezd (ha egyáltalán van egy lélegzetvételnyi ideje), partnere rögtön magához ragadja ismét a szót, és további végeláthatatlan gondolatfolyamba kezd? Legtöbbünk udvariasan hallgat ilyenkor, nem szeretünk belevágni a másik szavába – aztán amikor a „tárgyalás” végén az utcára kilépve visszagondolunk rá, nemhogy üzlet nem lett belőle, de valójában eltékozoltunk egy (vagy több) órát az értékes időnkből. Mihez kezdjünk ilyen helyzetben?

Bővebben...
 
Induljon a banzáj Nyomtatás E-mail
2011. január 03. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Marketing: 2011-es üzleti terv-ezésKözel két hét pihenés – legalábbis „csendesebb” időszak a megszokotthoz képest – után újraindul teljes gőzerővel az üzleti év. Újra forgalmasak az utak, nyitva lesznek a boltok és tele az iskolák – és startol (számos cégnél, ha nem is mindenkinél) a 2011-es üzleti év. Milyen stratégiával küldje harcba értékesítőit és marketingeseit az új évtized első évében?

Bővebben...
 
Boldog új évet kívánunk Nyomtatás E-mail
2010. december 31. péntek, 09:59

2011Több, mint 1.000 új regisztráló, közel 112.000 új üzleti kapcsolat és számtalan létrejött üzlet - ezt jelentette a 2010-es év a Lépéselőny Üzleti Közösség tagjainak. Köszönjük idei együttműködésüket!

Minden kedves látogatónknak, olvasónknak és partnerünknek sikeres és boldog 2011-et kívánunk!

A Lépéselőny csapata

 
Újévi fogadalmak egy sikeres vállalkozás megalapozására Nyomtatás E-mail
2010. december 30. csütörtök, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Mik lehetnének egy KKV újévi fogadalmai a több <a href='http://marketing.lepeselony.hu/' title='bevétel'>bevétel</a> érdekében?„Az okos ember tanul a hibáiból, másokéból pedig karriert csinál”. Tonk Emil egyik kedvenc mondása jutott eszembe, amikor végiggondoltam, milyen hibákat követtem el, illetve láttam ügyfeleknél, másoknál idén, amelyek mindegyike egy-egy újévi fogadalmat kell(ene), hogy eredményezzen. A személyes szükségleteken túl érdemes cégvezetőként a vállalkozásra is meghatározni azokat a területeket, amelyeken minimum erősítünk, de ha szükséges, változtatunk!

Bővebben...
 
A megfelelő emberekkel épít üzleti kapcsolatokat? Nyomtatás E-mail
2010. december 20. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Marketing:A megfelelő emberekkel épít üzleti kapcsolatokat? Találkoztam múlt héten valakivel, aki abba a csoportba tartozik, akikkel folyamatosan ápolom üzleti kapcsolataimat. Amikor elmesélte, mivel is foglalkozik pontosan, azt tanácsoltam neki, hogy váltson csoportot, mert nem mi vagyunk számára és üzlete számára a megfelelőek. Kozmetikumokat értékesített, és a csoportban csupa tanácsadó és üzleti szolgáltatást nyújtó vállalkozás volt.

Bővebben...
 
Gondoljon a networkingre, mint egy rendszerre, ne csak, mint egy találkozóra! Nyomtatás E-mail
2010. december 14. kedd, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Networking és rendszerA közelmúltban egy rendezvényen vettem részt, ahol valaki azt mondta, hogy a kisvállalkozók legtöbbször kialakulatlan, strukturálatlan marketing megközelítéssel dolgoznak. Ez gyakran egyszeri akciókat takar, rendszer nélkül, a rövidtávú igények kielégítésére. Ezzel a megközelítéssel mindössze annyi a probléma, hogy minden egyes új akció rengeteg erőfeszítést igényel, és nem épít a korábban már megtett lépésekre. Ez rengeteg elvesztegetett időhöz és frusztrációhoz vezet.

Bővebben...
 
Előretolt Marketing Helyőrség Nyomtatás E-mail
2010. december 13. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Hatékony marketingÁllítólag a marketing költségek 50 (más források szerint 70) százaléka ablakon kidobott pénz. Mégis, én azt gondolom, marketing nélkül nem megy – hogy máshogy szerezne tudomást egy potenciális új vevő arról, amit nálunk szerezhet be? Erre a múlt héten is találtam egy kiváló példát. Mégis, a legtöbb kisvállalkozó egy nem is annyira titkos fegyvert próbál bevetni a marketingben, ami lehet, hogy költségmegtakarításnak tűnik elsőre, de borzasztó hatékonytalan!

Bővebben...
 
Már nem orosz rulett az e-mail marketing Nyomtatás E-mail
2010. december 10. péntek, 03:00

Lépéselőny/Marketing: A Direkt Marketing Szövetség és a KutatóCentrum szerint már nem orosz rulett az e-amil marketingA KutatóCentrum ismét elkészíti hiánypótló iparági felmérését, az E-Mail Marketing Reportot, így a trendekről is képet kaphatnak a piac szereplői. A Direkt Marketing Szövetség szakmai támogatását is élvező kutatást – mely három részből épül fel – egy nemzetközi szekunder elemzés is kiegészíti.
A KutatóCentrum második alkalommal készíti el hiánypótló iparági felmérését, az E-Mail Marketing Reportot. „A kutatás megismétlésének köszönhetően már nem csak egy pillanatképünk lesz a piacról, hanem trendeket is vizsgálhatunk” – emelte ki Barcza Enikő, a KutatóCentrum vezetője.

Bővebben...
 
Kiképzett értékesítési nagykövetek Nyomtatás E-mail
2010. december 09. csütörtök, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Értékesítés ajánlói rendszerrelEgyik közeli ismerősöm, volt kollégám a minap bemutatott nekem egy üzletembert, akivel éppen akkor tárgyalt, amikor mi is összefutottunk. Nem mondott sokat rólam és a Lépéselőny üzleti közösségről, de az a két mondat meghatározó volt: a partnernek egyből átment, ki vagyok, mivel foglalkozom, és egyből érdeklődni kezdett egy közös üzlet iránt. Hogy érte el ezt a hatást?

Bővebben...
 
Értékesítés helyett marketing Nyomtatás E-mail
2010. december 08. szerda, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Amikor az ajánlás-marketinget alkalmazzukElőfordul, hogy az ember úgy ül le tárgyalni, beszélgetni valakivel, hogy hamar átlátja: ebből üzlet nem lesz, mégis kellemes a beszélgetés, és nincs indíttatása elrohanni azonnal onnan. Bár új vevő közvetlenül nem lesz a tárgyalófélből, mégis kiderülhet, hogy érdemes volt rászánni az időt…

Bővebben...
 
Értékesítés hóhelyzet idején Nyomtatás E-mail
2010. december 03. péntek, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Értékesítés nehéz helyzetbenGyerekkoromban, amikor nagyon nagy volt a hó, előfordult, hogy nem kellett iskolába menni, mert "szénszünet" volt, azaz a túl nagy hó miatt sem a közlekedés, sem a fűtés nem szuperált tökéletesen. Amikor aztán értékesítő lettem, rengetegszer hallottam az ügyfelektől, hogy most nem tudunk találkozni, mert akkora a hó, hogy... Ekkor jöttem rá, hogy gyerekkoromban is, bár akkor még jó poénnak tűnt, valójában kifogás volt, hogy a hó miatt nem mentünk iskolába. Mit tehet egy értékesítő, hogy decemberben és januárban se álljon le az élet, és találjon új vevőket?

Bővebben...
 
Az ideális új vevő Nyomtatás E-mail
2010. december 02. csütörtök, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Ideális ügyfél vizionalizálásaÉvekkel ezelőtt hallottam először róla, hogy ha az ember tényleg alaposan végiggondolja, „vizualizálja”, milyen partnerekkel szeretne együtt dolgozni, egyszer csak azt veszi majd észre, hogy tényleg ilyen ügyfelek veszik körül. Akkor még erősen kétkedtem ennek az igazában, mégis azóta többször bebizonyosodott: ha tényleg jól körvonalazom magamnak, mit is szeretnék, jelentősen növelem a sikerem esélyét.

Bővebben...
 
THIH és a többiek: az üzlet ellenségei Nyomtatás E-mail
2010. november 29. hétfő, 03:00

Lépéselőny: Marketing: THIH értékesítésMegtehet mindent a marketing, küzdhet a cég az új vevőkért és a bevételért – ha van néhány hivatalos belső ellenség házon belül, akkor nincs mit tenni, az értékesítés mindig kudarcba fog fulladni. Mi az a különbség, ami egyik vállalkozást sikeressé teszi, másikat sikertelenné?

Bővebben...
 
Marketing: A hagyományok hétvégéje: IV. Lovas Világkupa Nyomtatás E-mail
2010. november 26. péntek, 13:21

Szívesen kilépne a hétköznapok szürke és néha nyomasztó világából?

Számos műsor, rendezvény házigazdájaként a Papp László Sportaréna december első hétvégéjén rendkívüli programmal várja a Lovas Sportágak szerelmeseit.

Bővebben...
 
Louis Pasteur marketing tanácsa Nyomtatás E-mail
2010. november 26. péntek, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Louis Pasteur Bár a világhírű tudós a legkevésbé az üzleti partner keresés, a bevételszerzés, vagy a marketing területén elért eredményeiről híres, ismert mondásai között szerepel olyan, ami nagyon megszívlelendő egy értékesítőnek, különösen, ha nehéz piacon dolgozik.
Értékesítési és sikeres vállalkozási alapszabály

Bővebben...
 
Építse az üzletet: először ajánljon Ön másokat! Nyomtatás E-mail
2010. november 12. péntek, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Ajánlási rendszer az üzleti életbenEgy nemrég írt cikkemben azt javasoltam, érdemes végiggondolni, kire is van még szükség az Ön üzletében Ez az egyszerű feladat annyit tesz, hogy dolgozza ki, milyen más üzleti területek jelentik a lehető legtöbb ajánlási lehetőséget Önnek – úgy ajánlás adására, mint ajánlás kapására.

Bővebben...
 
Menjen biztosra a marketingben! Nyomtatás E-mail
2010. november 09. kedd, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Hogyan menjen biztosra a marketing? -a felmérés miértje és mikéntjeEgy régi ügyfelem mesélte még korábban, hogy ők bizony soha semmilyen energiát nem fordítottak rá, hogy megkérdezzék vevőiket, miért őket választják, mit keresnek. Évtizedek óta működő cégről lévén szó ezt akár sikeres akciónak is nézhetnénk, ha nem lenne egy apró zavaró tényező: az idők, és a vevői gondolkodás rengeteget változott menet közben, így a régi irányok már nem feltétlenül felelnek meg.

Bővebben...
 
Marketing rendszertelenség Nyomtatás E-mail
2010. november 08. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Cégvezetés: Adminisztrációs rend a marketingbenLáttak már olyan értékesítő csapatot, akiknek rengeteg időbe telt előszedni az információkat és statisztikákat, hogy az eladások hogy mennek, melyik ügyféllel miket beszéltek meg? Szeretnék bemutatni egy elrettentő példát, egy megdöbbentő „irányelvet”, ami az értékesítéssel, a marketinggel köszönő viszonyban sincs – ennek megfelelően a hatékony és gazdaságos működést, valamint az új vevők megszerzését finoman szólva sem támogatja.

Bővebben...
 
Üzlet a köbön Nyomtatás E-mail
2010. november 03. szerda, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Ügyfélszerzés a köbönEgy elégedett vevőnél nincs nagyobb segítség az ügyfélszerzési folyamatban. Minden okos és felépített marketing, és értékesítési stratégia is kevésnek bizonyul, ha a meglévő ügyfeleknek folyton magyarázni kell a „bizonyítványt”. Ebből lesz az igazi terjeszkedés:  az egyik ügyfél hozza a másikat, és hatványozottan nőni kezd a cég. Mit tehet ma meg ezért?

Bővebben...
 
Marketing - „lélektan” vagy „matematika”? Nyomtatás E-mail
2010. október 28. csütörtök, 03:00

Lépéselőny/Marekting: A maketing lélektanaSokszor felmerül bennünk a kérdés miközben marketingelünk, hogy hogyan álljunk a piac meggyőzése során felbukkanó akadályokhoz. Hogyan kezeljük az esetleges visszautasításokat, leiratkozásokat és a „kudarcokat”.
Gyakran megfigyelem marketingeseknél, értékesítőknél, cégvezetőknél és (a teljes korrektség kedvéért bevallom) még önmagamnál is, hogy a marketingmunka különféle feladatainak elvégzése bizonyos mértékig lélektanilag megvisel minket.

Bővebben...
 
<< Első < Előző 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Következő > Utolsó >>

6. oldal / 22

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Rakpak Kft.
Dezmond József

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
S-Metall Tech Kft (www.smet.hu... S-Metall Tech Kft (www.smet.hu)
Zádor István

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Reanal Finomvegyszergyár Zrt
Jekkel Péter

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Hattori Klán
Julius Andan

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.